o, właśnie !
chciałem z tego miejsca podziękować
Przemeq za to samo. po dwóch latach sięgnąłem po instrukcję i doczytałem w końcu, jak to jest u mnie.
a u mnie (leśnik slowmammal MY07) jest tak:
półautomat jak wyżej, u
citana
automat: tak jak półautomat, z tym, że przycisk A/C i zamknięcia obiegu JEDNOCZEŚNIE wciskamy i czekamy aż OBIE diody migną 3 razy (ok. 1s trzymania). sprawdzone. działa.
jeśli klima "dochodzi" do temperatury, obie diody świecą się cały czas. jeśli klima osiągnie daną temperaturę - dioda od obiegu gaśnie.
różnica między półautomatem a automatem (nie opisana w instrukcji):
automat będzie reagował na zmiany temperatury (przynajmniej w teorii). najbardziej ewidentny przykład: jedziemy na słoneczku, autostradą - klima chłodzi bardziej. wjeżdżamy do tunelu - chłodzi mniej. oczywiście tunel musi być dłuuuugi, bo układ jest raczej bezwładny
półautomat: nie reaguje na zmiany temperatury.
tak mi się wydaje...
i jeszcze: w instrukcji napisali też, że po lewej stronie kolumny kierownicy (taka kwadratowa kratka o boku 1.5cm) i po prawej stronie na przedniej szybie są czujniki temperatury/nasłonecznienia. nie zakrywać, bo automat zgłupieje. szczególnie ten na przedniej szybie można "załatwić" hologramem z rejestracją.