
Ewentualnie pod magicznym [P] kryje się opcja pożyczę za wynagrodzeniem - jeżeli takowa opcja funkcjonuje...

Operacja reanimacji może zając od 2 dni do 2 tygodni...

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Darek vel meeeeeen vel troublemaker

Tak się zastanawiam - czy nie można sztucznie przedłużyć żywotności takiej tarczy, traktując ją papierem ściernym?jarmaj pisze: pierwszych objawach ślizgania się
jarmaj pisze: 4 biegu przy 3,5 - 4 tyś dało się gaz do podłogi. Jadąc wolniej zero problemów.
O, i tak jest lepiej. Bo już nie ma takiego momentu a i zakres orbotów zaraz się kończyremek pisze:jarmaj pisze: 4 biegu przy 3,5 - 4 tyś dało się gaz do podłogi. Jadąc wolniej zero problemów.
ale wolniej to jest ~6k na 3 biegu
Azrael pisze: Dość szokujący watek
No bo nie wiadomo, czy On chce gwalcic sprzeglo, czy tez tymze zmusic do tegoz.Chloru pisze:Kuba nie do końca rozumiem co jest szokującego
Rozumiem, ze po Chlejadach wiadomo po co sprzeglo do gwaltu?Chloru pisze:a zdaje się, że żaden z Was nie był na Chlejadach![]()
gruby pisze:
Rozumiem, ze po Chlejadach wiadomo po co sprzeglo do gwaltu?
WłaśnieAzrael pisze:Ale ja bym nie wkładał sprzęgła od Radzikowskiego do 280 konnego auta z 5 biegową skrzynią, tylko sobie skrzynię szybciej połamiesz niepotrzebnie. (nic nie ujmując panu Radzikowskiemu).
meeeeeen pisze: Tutaj pojawia się kolejna kwestia... Faktem jest, że skrzynia już daje znać o sobie - hucy i wyje choć według oświadaczenia poprzedniego wlaściciela byla "azotowana" w 4T - cokolwiek miałaby ta operacja dać...
meeeeeen pisze: Jaka jest opcja konwersji na 6-ke? Czy taka operacaja w ogóle ma sens i jak może to kosztowo wypadać?![]()
meeeeeen pisze: Azrael - THNX za info i za sugestię - nie ukrywam że będę wdzięczny za kolejne bo robi mi się mały mess w głowie i nie bardzo wiem co robić...