Esteci i Estetki
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: Esteci i Estetki
Ale gdzieś mi się obiło o uszy, że jest we Włoszech firma która z zachowanych oryginalnych podzespołów może poskładać nową Deltę (za bajońskie pieniądze oczywiście). Jest to prawda?
Re: Esteci i Estetki
Nie wiem jak jest z Deltami, ale na pewno można kupić nowego De Loreana poskładanego z oryginalnych podzespołów (ech, może kiedyś będzie mnie stać na używanego
). Zatem z Deltą może być podobnie.

Re: Esteci i Estetki
To obczaj całego sajta, bo jest ich tam więcej :)
I jeszcze coś: 114KM? Niewiele. Ale z przedwojennej, dolnozaworowej jednostki, która początkowo miała ich całe 40? :)
A tu coś dla Jarmaja, jest szuter i jest boczur ;)

r.
I jeszcze coś: 114KM? Niewiele. Ale z przedwojennej, dolnozaworowej jednostki, która początkowo miała ich całe 40? :)
A tu coś dla Jarmaja, jest szuter i jest boczur ;)

r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
Re: Esteci i Estetki
Ja słyszałem, że w Japonii deltę można bez problemu zhandlować za nowiutkie Evo z salonujarmaj pisze: Ale gdzieś mi się obiło o uszy, że jest we Włoszech firma która z zachowanych oryginalnych podzespołów może poskładać nową Deltę (za bajońskie pieniądze oczywiście).

"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
Re: Esteci i Estetki
dziś śmignął mi na ul. Bora-Komorowskiego, taki wehikuł: GEPARD, na krakowskich blachach, kolor czarny

niestety fotki nie zrobiłem...


niestety fotki nie zrobiłem...
"Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?"
Re: Esteci i Estetki
u mnie w weekend śmigała replika AC Cobry... ale dźwięk miała boski.. Ktoś ładnie zrobił wydech, bo bulgotała jak boxer..... 

"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
Re: Esteci i Estetki
eMTi, taka Cobra to fajne autko, tylko czasem niespodzianka tkwi pod maską takich kit-carów, bo rozpiętość pojemności jest spora (od silników z Forda Sierry 2.0, przez 5.7 z Corvetty po jakieś 7'io litrowe). Te ostatnie wkładała do swoich replik zrobionych z aluminium (a nie jak w większości przypadków z włókna szklanego), firma Kirkham (auta montowali w Polsce, w Mielcu)
"Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?"
Re: Esteci i Estetki
wiem wiem... Jest jakis niemiecki tuner, nie pamietam nazwy, ktory robi wersje ponad 1000KM 

"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
Re: Esteci i Estetki
MesserschmitteMTi pisze:wiem wiem... Jest jakis niemiecki tuner, nie pamietam nazwy, ktory robi wersje ponad 1000KM
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
Re: Esteci i Estetki
Autoblog pisze:McLaren MP4-12C: First batch of details and images surface
by Noah Joseph on Sep 8th 2009 at 8:39PM
Today's a big day for McLaren. After ambitiously launching its own separate automotive division to follow in the footsteps of arch-rival Ferrari, the British race engineering firm has finally released its long-anticipated new supercar. Called the MP4-12C, it's been developed entirely in-house, and features the latest advances in automotive technology derived from the Formula 1 circuit.
Ooh, where to start? The MP4-12C is built around an extremely light and rigid carbon fiber tub. But rather than the heavier multi-piece tubs used by its competitors and predecessors, the MP4's is made from a single piece, weighing a spritely 176 pounds). The body panels are all carbon fiber and composites, making the new McLaren more expensive to build than its competitors and resulting in an expected £160,000 ($265k) price tag – higher than either the new Ferrari 458 Italia or the Lamborghini Gallardo LP560-4, but lighter in weight, too.
Behind the tub sits a twin-turbo 3.8-liter V8 engine producing around 600 horsepower and 433 lb-ft of torque, offering what McLaren claims is the highest horsepower to CO2 ratio of any internal combustion engine on the market – gasoline, diesel or even hybrid. Contrary to earlier speculation that suggested Mercedes could continue furnishing its erstwhile partner with at least the engine blocks while producing its own SLS supercar and furnishing Pagani as well, McLaren says the unit was developed entirely in house. The bespoke mill features a flat-plane crank, dry sump and can rev up to 8,500 rpm, though 80% of the torque is said to be available from as low as 2,000 rpm. That ought to be good for a 0-60 time in the low threes and a 200 mph top end.
While you might have expected carbon ceramic brakes to keep all that power and speed in check, McLaren says its conventional discs actually weigh less. They're aided by a Brake Steer system that brakes the inside rear wheel to combat understeer. But the real trick system is in the seven-speed dual-clutch transmission, where Pre-Cog lets the driver load up the next gear by half-squeezing the paddle and then engaging with gunshot speed.
With the new MP4-12C, McLaren's betting the economy will bounce back soon. It's planning on building 1000 units in 2011, a quarter of which will go each to the domestic UK market and over here to the United States. The C designation also suggests that they're planning a roadster version to join the coupe. But for now, we'll just enjoy this first batch of images in the gallery below and peruse the lengthy press release after the jump.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
Re: Esteci i Estetki
I jeszcze coś z tej samej stajni, chociaż mam pewne wątpliwości, czy aby na pewno powinien trafić do estetów:
r.Autoblog pisze:2010 Mercedes-Benz SLS AMG leaks out
by Damon Lavrinc on Sep 8th 2009 at 8:28PM Breaking
Despite an achingly long roll-out, the first cracks in the 2010 Mercedes-Benz SLS AMG dam have begun to appear, courtesy of CarPoint.
Due to be revealed at next week's Frankfurt Motor Show, the 300SL-inspired "Gullwing" is packing a front/mid-mounted version of the venerable 6.3-liter V8 fitted to the majority of AMG's offerings, mated to a seven-speed dual-clutch gearbox channeling 563 hp and 480 lb-ft of torque to the rear wheels. Weight is pegged at around 3,500 pounds, allowing the SLS to run from a rest to 60 in 3.7 seconds. Top speed is 197 mph and optional carbon ceramic discs should bring the party to a halt with supreme authority.
Although we've seen an endless string of spy shots of the SLS over the past year, we finally get a clear view of its upright fascia, drawn headlamps and curvaceous rump that draws a few cues from the departed McMerc and modern M-Bs.
Color choices will include Alubeam Silver, Syvanite Grey, Alanite Grey and red, complimenting the leather and alcantara interior and ten-spoke forged wheels. Production will begin in late 2010 with sales starting the following year, and early pricing suggests a €177,310 MSRP in Germany. Get your first eye-full in the gallery below before all the official details are delivered next week.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
Re: Esteci i Estetki
No wyglądem to ten MP4-12C nie oszałamia, ale nie to jest ważne, bo znając życie to to auto będzie "działało" jak należy i to się liczy.

No to to jest najważniejszy parametr dla super-carsMcLaren claims is the highest horsepower to CO2 ratio of any internal combustion engine on the market – gasoline, diesel or even hybrid


Re: Esteci i Estetki
OK, ale to takie "drugie dno"Azrael pisze: To dobry parametr, bo oznacza wysoką skutecznośc cieplną.


Re: Esteci i Estetki
Oj tam te fury za miliony euro :)... olać je :)
Nie mają podejścia do Poloneza tzw. "akwarium"
, który się tak prezentuje 


reszta pod linkiem: http://www.swissvax.pl/index.php?id=7
Nie mają podejścia do Poloneza tzw. "akwarium"




reszta pod linkiem: http://www.swissvax.pl/index.php?id=7
"Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?"
Re: Esteci i Estetki
O ! - pierwsze auto jakie prowadziłem (jeno nie 2.0 tylko poczciwe 1.5). Na kolanach dziadka w wieku 6 lat, to było coś 

Re: Esteci i Estetki
A jak to fajnie... szorowało programi po glebie w winklach :P
Padre miał. Nie jechało, panewkami stukało, nie hamowało i kładło się w winklach, jak trzcina na wietrze. A potem przyszedł rok 1993, szerszy most, 1.4 16V i trochę jechało (dziś i tak nie zrobiłoby to na mnie wrażenia), nie stukało, nie kładło się tak, ale nadal nie hamowało :P
r.
Padre miał. Nie jechało, panewkami stukało, nie hamowało i kładło się w winklach, jak trzcina na wietrze. A potem przyszedł rok 1993, szerszy most, 1.4 16V i trochę jechało (dziś i tak nie zrobiłoby to na mnie wrażenia), nie stukało, nie kładło się tak, ale nadal nie hamowało :P
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
Re: Esteci i Estetki
Ojeejj... tata miał takiegoBarthol pisze: który się tak prezentuje![]()


A wiecie jak cudownie można odczyścić brudną (bardzo!) tapicerkę w samochodzie płynem do mycia silnikówBarthol pisze: http://www.swissvax.pl/index.php?id=7

Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć z kieliszkiem Chardonnay w jednej ręce,
tabliczką czekolady w drugiej, narąbany w trzy d..y, krzycząc : "ALE TO BYŁA JAZDA!"
:)
tabliczką czekolady w drugiej, narąbany w trzy d..y, krzycząc : "ALE TO BYŁA JAZDA!"
:)
Re: Esteci i Estetki
A zostało coś z tapicerki...?Doxa pisze: A wiecie jak cudownie można odczyścić brudną (bardzo!) tapicerkę w samochodzie płynem do mycia silników . Wygląda jak nówka sztuka :)

Dolce far niente 
