z tego wnioskujemy, że masz epsuty podnośnik szyby kierowcyMajestic pisze:tak wyglądam , jak z niego wysiadam
Powitanie
Re: Powitanie
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
						- Grzesiek_67
 - 6 gwiazdek
 - Lokalizacja: Adamów
 - Polubił: 0
 - Polubione posty: 0
 
Re: Powitanie
eMTi pisze:z tego wnioskujemy, że masz epsuty podnośnik szyby kierowcy
Grzesiek_67 pisze:eMTi,
negative Sir. Brak przedniej szyby, prędzej
pzdr B.
Re: Powitanie
A może CC? Calibra Cabrio?  
   
 
Majestic, nie obrażaj się, po prostu git fota i tyle. Wszystko na luzie i bez urazy
			
									
						Majestic, nie obrażaj się, po prostu git fota i tyle. Wszystko na luzie i bez urazy
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
						Re: Powitanie
witam wszystkich
pierwszy post krotko
za niedługo chce się znaleźć w tej wyjątkowej rodzinie miała być impreza ale kompromis z kobieta i padł wybór na Outbaca
pozdrawia
mlody
			
									
						pierwszy post krotko
za niedługo chce się znaleźć w tej wyjątkowej rodzinie miała być impreza ale kompromis z kobieta i padł wybór na Outbaca
pozdrawia
mlody
Re: Powitanie
Witam wszystkich
Od jakiegos czasu nosze sie z zamiarem zakupu Subari. Wybor padl na Impreze Turbo z rocznika '99 - '00. Zanim jednak to nastapi chcialem dowiedziec sie nieco wiecej o powyzszym samochodzie - jego zaletach i wadach.
Na chwile obecna jezdze Honda Prelude IV gen z JDMowym silnikiem H22A o mocy 200KM. Wybor Subaru to wypadkowa milosci do aut japońskich i checi rozwoju (kto stoi w miejscu sie cofa
 ).
Zwracam sie wiec do Was koledzy (i kolezanki) o pomoc. Pogubilem sie juz nieco w calym tym galimatiasie podmodeli SI. Czy moglby mi ktos wytlumaczyc lub podlinkowac pelny podzial modelowy? Chodzi mi o wersje Turbo. Np czym rozni sie GT od WRX. Roznice przy STI juz znam
 .
I jeszcze jedna wazna kwestia. Czytam i nie moge znalezc zlotego srodka. Czy oplaca sie sciagnac SI WRX / GT / Turbo z UK i przelozyc ja na LHD? Jakie sa to koszta?
Z gory dziekuje za poswiecony czas
 
Pozdro.
			
									
						Od jakiegos czasu nosze sie z zamiarem zakupu Subari. Wybor padl na Impreze Turbo z rocznika '99 - '00. Zanim jednak to nastapi chcialem dowiedziec sie nieco wiecej o powyzszym samochodzie - jego zaletach i wadach.
Na chwile obecna jezdze Honda Prelude IV gen z JDMowym silnikiem H22A o mocy 200KM. Wybor Subaru to wypadkowa milosci do aut japońskich i checi rozwoju (kto stoi w miejscu sie cofa
Zwracam sie wiec do Was koledzy (i kolezanki) o pomoc. Pogubilem sie juz nieco w calym tym galimatiasie podmodeli SI. Czy moglby mi ktos wytlumaczyc lub podlinkowac pelny podzial modelowy? Chodzi mi o wersje Turbo. Np czym rozni sie GT od WRX. Roznice przy STI juz znam
I jeszcze jedna wazna kwestia. Czytam i nie moge znalezc zlotego srodka. Czy oplaca sie sciagnac SI WRX / GT / Turbo z UK i przelozyc ja na LHD? Jakie sa to koszta?
Z gory dziekuje za poswiecony czas
Pozdro.
Re: Powitanie
megabac,  GT to model z turbo do 2000 roku a potem to był WRX  
 Zgadza się? No i witamy.
			
									
						- Bagażnik nigdy nie jest wystarczająco duży  /by Bilex/
						Re: Powitanie
liwit,  dzieki za szybka odpowiedz. Czyli wybor jednoznacznie pada na GTka. W modelu z rocznika '00 byly to silniki 211 czy 218 KM?
No i jeszcze sprawa tej przekladki?
			
									
						No i jeszcze sprawa tej przekladki?
Re: Powitanie
Nie znam się, jest tu sporo fachowców, ale wg mnie 218 KM - taki jak naszmegabac pisze:liwit, dzieki za szybka odpowiedz. Czyli wybor jednoznacznie pada na GTka. W modelu z rocznika '00 byly to silniki 211 czy 218 KM?
No i jeszcze sprawa tej przekladki?
- Bagażnik nigdy nie jest wystarczająco duży  /by Bilex/
						Re: Powitanie
megabac,  liwit napisała prawdę. Dodam, że w Japonii modele przed 2000 rokiem też nazywały się WRX. 
GT to model produkowany na rynek europejski.
ściąganie zwykłej Imprezy Turbo z UK i przekładanie nie ma sensu, chyba, że myślisz o jakiejś wersji specjalnej.
			
									
						GT to model produkowany na rynek europejski.
ściąganie zwykłej Imprezy Turbo z UK i przekładanie nie ma sensu, chyba, że myślisz o jakiejś wersji specjalnej.
czarne jest piękne...
						Re: Powitanie
vibowit,  dlaczego nie ma sensu? Koszta przekladki? To chyba jedyne kryterium którego nie jestekem pewien ze wzgledu na rozbieznosc podawanych informacji w roznych zrodlach. GTka '00 w UK mozna miec juz za 10k PLN + koszta transportu. Jesli w PL lub panstwa osciennych mozna dostac taka wersje za okolo 20k to faktycznie bez sensu...
			
									
						Re: Powitanie
megabac,  a dane techniczne i różnice znajdziesz np. tu: http://www.4impreza.pl/
			
									
						o przekladkach niedawno była dyskusja - koszt dobrze zrobionej przekładki to ok 20k, dlatego zupełnie się to nie opłaca: http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.ph ... 02#p116202megabac pisze:vibowit, dlaczego nie ma sensu? Koszta przekladki? To chyba jedyne kryterium którego nie jestekem pewien ze wzgledu na rozbieznosc podawanych informacji w roznych zrodlach. GTka '00 w UK mozna miec juz za 10k PLN + koszta transportu. Jesli w PL lub panstwa osciennych mozna dostac taka wersje za okolo 20k to faktycznie bez sensu...
Re: Powitanie
megabac,  witamy!
 
  I pomyśleć, że mój kumpel sprzedał wczoraj swoją, ale to była IIIgen... Ale też się nosił z zamiarem swapa... A podejście do japońców masz podobne do mojego.. Co prawda zawsze docelowo marzyłem o Subaru, ale wcześniej był Civic z VTECiem... Więc kumam Twoją czaczę, można by rzec  
 
			
									
						megabac pisze: Na chwile obecna jezdze Honda Prelude IV gen z JDMowym silnikiem H22A o mocy 200KM
Oj chyba nie do końca... A to nie było przypadkiem tak, że w Japonii WRX z tego rocznika to było coupe z silnikiem GC8 280KM? Chyba tak było...vibowit pisze: Dodam, że w Japonii modele przed 2000 rokiem też nazywały się WRX.
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
						- Alan, Alan, Alan!
 - 6 gwiazdek
 - Auto: WiśniaNieWiśnia
 - Polubił: 130 razy
 - Polubione posty: 365 razy
 
Re: Powitanie
znalazłem meeeega szczegółową listę modeli
			
									
						"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
						Re: Powitanie
Witam wszystkich.
Jako, że zdążyłem już wstąpić w krąg posiadaczy klasyków, przyszedł czas na forum na którym mam nadzieję znaleźć mnóstwo informacji n/t mojego autka jak również części do niego i innych takich...
  Oczywiście obiecuję dzielić się swoją (skromną) wiedzą na wszystkie tematy :)
Pozdrawiam.
			
									
						Jako, że zdążyłem już wstąpić w krąg posiadaczy klasyków, przyszedł czas na forum na którym mam nadzieję znaleźć mnóstwo informacji n/t mojego autka jak również części do niego i innych takich...
Pozdrawiam.
"TERZO" wymawia się TERCO :P
						Re: Powitanie
Jaki kolor? Czy gosc 'zyl' jakos aktywniej na forumach? Jesli tak to pod jakim nickiem jesli moge zapytaceMTi pisze:I pomyśleć, że mój kumpel sprzedał wczoraj swoją, ale to była IIIgen... Ale też się nosił z zamiarem swapa...
Tak czytam sobie Forum i rzucilo mi sie w oczy stwierdzenie ktoregos kolegi: "Najpierw mialem żone. Teraz mam Subaru...".
Jak to dobrze ze SI ktora ja chce kupic moja dziewczyna juz pokochala jak mnie (o ile takowy fakt ma miejsce
Re: Powitanie
hehe.. To Mały ma taki podpis.. A Prela była czerwona i udzielał się na forum, ale 3gen z tego, co pamiętam. Nick Sviru, albo jego delikatna mutacja..
			
									
						"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
						Re: Powitanie
Witam
jestem na kupnie autka a jak autko to tylko japonskie...
no i chcialem sie dowiedziec cos wiecej o subarce :)
dozobaczenia w postach
			
									
						jestem na kupnie autka a jak autko to tylko japonskie...
no i chcialem sie dowiedziec cos wiecej o subarce :)
dozobaczenia w postach