 A co jest pod maską? Silnik STi podłubany przez Crawford Performance na ponad 500KM... Filmik z tuningu, czy też raczej budowy masz tutaj (zapewne realizacja też Ci się spodoba):
  A co jest pod maską? Silnik STi podłubany przez Crawford Performance na ponad 500KM... Filmik z tuningu, czy też raczej budowy masz tutaj (zapewne realizacja też Ci się spodoba):Link: http://www.youtube.com/watch?v=kTB6tpnmveo
 A co jest pod maską? Silnik STi podłubany przez Crawford Performance na ponad 500KM... Filmik z tuningu, czy też raczej budowy masz tutaj (zapewne realizacja też Ci się spodoba):
  A co jest pod maską? Silnik STi podłubany przez Crawford Performance na ponad 500KM... Filmik z tuningu, czy też raczej budowy masz tutaj (zapewne realizacja też Ci się spodoba): Rozkręca się z każdą sekundą...
  Rozkręca się z każdą sekundą...
mleko...bo jak wiemy z jednego filmu: mleko ma najszybszy transporteMTi pisze:lol..... Ciekawe, co na codzień przewozi

Butlę z gazem :)eMTi pisze:lol..... Ciekawe, co na codzień przewozi
 "Panie ale ten silnik tak huczy !!! Odp: Tak, zepsuty jest."
 "Panie ale ten silnik tak huczy !!! Odp: Tak, zepsuty jest." 
 
   
 
 
  

 
 

Barthol pisze:i okazało się, że rajdy to tani sport w zestawieniu ze speedway'em. Sam taki motocyklowy silnik (seria), kosztuje około 10 tysięcy złotych, ale na takim to zawodów się nie wygra. Trzeba go podrasować i ustawić pod danego zawodnika. Spece od tuningu za taką jednostkę kasują 25k.
 
 
Barthol pisze: A porównując do rajdów miałem na myśli raczej klasy ośkowe...niż N4 czy s1600 (gdzie często na pace Vana serwisowego jest drugie auto w częściach)

Speedway to zabawa dla dzieciaków w porównaniu z flat-trackiem, gdzie motor jest lekko ze dwa razy cięższy, osiąga się do 130mph na prostej i około 90 na winklach, tor na np. 1/2-1mili długości, a jeździ po nim wataha kilkunastu zawodników na dystansie kilkunastu okrążeń.Barthol pisze: Mimo iż fanem żużla nie jestem...to jednak oglądając ten krótki filmik zbieram szczenę z podłogi... Chyba w tym sporcie trzeba mieć coś więcej niż orzeszki ze stali
kwestia posiadanego budżetuChloru pisze:Barthol pisze: A porównując do rajdów miałem na myśli raczej klasy ośkowe...niż N4 czy s1600 (gdzie często na pace Vana serwisowego jest drugie auto w częściach)
W tych klasach też zużywają się opony
 . Jedni co rajd mają nowe, inni na kilku kompletach jadą cały sezon
. Jedni co rajd mają nowe, inni na kilku kompletach jadą cały sezon 