Nie wiedziałem, że z Ciebie taki Słodowy...
OUTBACK
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: OUTBACK
gootek, dzieki za dobre slowo, jak by ktos chcial montowac to sluze rada..
ponizej kilka fot z pola walki ;)
byly tez straty
ponizej kilka fot z pola walki ;)
byly tez straty
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 14 razy
- Polubione posty: 19 razy
Re: OUTBACK
Konto usunięte, So What!, dzieki, ale to naprawde LEGO jest.. plug&play..
trzeba miec tylko troche czasu, jak sie chce dobrze zrobic..
w tym tygodniu montaz instalacji LPG, ale juz w serwisie specjalizujacym sie.
trzeba miec tylko troche czasu, jak sie chce dobrze zrobic..
w tym tygodniu montaz instalacji LPG, ale juz w serwisie specjalizujacym sie.
Re: OUTBACK
pytanie o czynnosci serwisowe w Obku 2,5 przy przebiegu 100 kkm:
- rozrzad? jesli tak to co? pasek+rolki? pompa wodny? uszczelniacze?
- zawory - regulacja?
- swieczki? (platynowe zmienia sie co 100kkm? )
co z oleum w skrzyni i dyfsze? zmienialem przy 60kkm .. teraz pewnie 120kkm?
wisi gdzies europejski plan serwisowy tego autka?
dzieki in adwans!
- rozrzad? jesli tak to co? pasek+rolki? pompa wodny? uszczelniacze?
- zawory - regulacja?
- swieczki? (platynowe zmienia sie co 100kkm? )
co z oleum w skrzyni i dyfsze? zmienialem przy 60kkm .. teraz pewnie 120kkm?
wisi gdzies europejski plan serwisowy tego autka?
dzieki in adwans!
Re: OUTBACK
Co ile serwisujesz tego OBK?gregski pisze:pytanie o czynnosci serwisowe w Obku 2,5 przy przebiegu 100 kkm:
Ja serwsiwałem co 15 tys. km.
I w związku z tym nijak mi nie wychodzi termin kolejnego przeglądu przy 100 tys. km.
Re: OUTBACK
gootek, w sumie racja, ale cos mi sie telepalo po glowie, ze zawory sie regulowalo co 100kkm?
wisi gdzies online plan serwisowy?
wisi gdzies online plan serwisowy?
Re: OUTBACK
Nie spotkałem. Poprosiłbym serwis, żeby mi przesłali.gregski pisze:wisi gdzies online plan serwisowy?
Serwis Subaru w Niemczech ma opinię bardzo życzliwego.
Myślę, że intuicja Cię nie zawodzi. To znaczy, że będzie teraz i rozrząd i świece.
Re: OUTBACK
gootek pisze: Serwis Subaru w Niemczech ma opinię bardzo życzliwego.
to forum ma opinie lepszego od wszystkich serwisow razem wzietych!
stad pytanie
Re: OUTBACK
Ja przy 120kkm robilem rozrzad bez pompy (choc niby przy 105 kkm byl robiony), serwis stweirdzil, ze wytrzymuje duzo.gregski pisze: pytanie o czynnosci serwisowe w Obku 2,5 przy przebiegu 100 kkm:
- rozrzad? jesli tak to co? pasek+rolki? pompa wodny? uszczelniacze?
- zawory - regulacja?
- swieczki? (platynowe zmienia sie co 100kkm? )
co z oleum w skrzyni i dyfsze? zmienialem przy 60kkm .. teraz pewnie 120kkm?
wisi gdzies europejski plan serwisowy tego autka?
dzieki in adwans!![]()
Zawory i swiece zrobilem z racji gazu.
Plan serwisowy znajdziesz w serwisowce
Pozdrawiam
Marcin
Marcin
Re: OUTBACK
gregski pisze:Konto usunięte, So What!, dzieki, ale to naprawde LEGO jest.. plug&play..
trzeba miec tylko troche czasu, jak sie chce dobrze zrobic..
w tym tygodniu montaz instalacji LPG, ale juz w serwisie specjalizujacym sie.
Witam
Link do strony sprzedażowej wygasł jak byś mógł mi podać dane tego haczyka to był bym wdzięczny.
Przymierzam się do podobnej operacji, jednak moje autko to wersja USA i straszyli mnie, że może być trochę inaczej i nie wszystko musi pasować.
Pozdro
- WiS
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
- Auto: Forester turbo, zwany Yetim
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 2 razy
Re: OUTBACK
Europejski 2.5 manual ma, więc jeśli pytasz o amerykańca 2.5 manual, to zapewne da się "podmienić" - wraz ze skrzynią, zapewne.Poganin pisze: istnieje możliwość zamontowania reduktora w OBK'u?
Natomiast do OBK diesel bym się bał wkładać elementy od benzynowca, bo nawet jeśli rzeźba się uda (a pewnie będzie skomplikowana), to od nadmiaru momentu i tak zaraz coś umrze. Zapewne nieprzypadkiem inżynierowie FHI dali tam inne mechanizmy, między silnik a koła...
Re: OUTBACK
Pytałem o wersje USA bo takową posiadam i właśnie się zastanawiałem czy kiedyś wymieniając skrzynie, mogę powalczyć z reduktorem. Dzięki.
Re: OUTBACK
W kilkunastu warsztatach w Łodzi odmówiono mi montażu haka. W jednym się podjęli, zdemontowali wszystko jak zobaczyli, że otwory nie pasują i trzeba wiercić nowe zrezygnowali.
Wściekłem się i poszedłem w ślady „Gregskiego”. Pojechałem do znajomego który ma troszkę więcej narzędzi i w 4 godziny hak zainstalowany i 200,00 zł w kieszeni.
Wściekłem się i poszedłem w ślady „Gregskiego”. Pojechałem do znajomego który ma troszkę więcej narzędzi i w 4 godziny hak zainstalowany i 200,00 zł w kieszeni.
Re: OUTBACK
panowie prosze o radę
z jakim silnikem najlepiej kupić OBK
rozgladam sie i już sam niewiem
jako fahowcy i szczęśliwi posiadacze
z jakim silnikem najlepiej kupić OBK
rozgladam sie i już sam niewiem
jako fahowcy i szczęśliwi posiadacze
- WiS
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
- Auto: Forester turbo, zwany Yetim
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 2 razy
Re: OUTBACK
Zależy, co kto lubi, czego potrzebuje i na co go stać.
Wady i zalety w pigułce:
3.0 benzyna. H6. Zapas mocy, niezłe osiągi, trwały silnik (ale kosztowny w naprawie, gdy padnie). Pali jak smok. Występuje tylko w zestawie z automatem, co dla niektórych jest wadą.
2.5 wolnossący, benzyna. Do spokojnego podróżowania wystarczy, wyraźnie oszczędniejszy (co nie znaczy, że oszczędny
). Z automatem mulasty, z manualem nieco mniej, no i ma reduktor (EU version).
2.5 turbobenzyna - dostępny tylko z Ameryki, szybki jak diabli, ale dość paliwożerny, no i NIEKTÓRZY twierdzą, że to niezbyt udany motor, jesli chodzi o trwałość.
2.0 diesel - nowość na rynku, osiągi przyzwoite, spalanie dość niskie, problemy z trwałością podzespołów opisywane bogato w innych wątkach forum.
Wady i zalety w pigułce:
3.0 benzyna. H6. Zapas mocy, niezłe osiągi, trwały silnik (ale kosztowny w naprawie, gdy padnie). Pali jak smok. Występuje tylko w zestawie z automatem, co dla niektórych jest wadą.
2.5 wolnossący, benzyna. Do spokojnego podróżowania wystarczy, wyraźnie oszczędniejszy (co nie znaczy, że oszczędny
2.5 turbobenzyna - dostępny tylko z Ameryki, szybki jak diabli, ale dość paliwożerny, no i NIEKTÓRZY twierdzą, że to niezbyt udany motor, jesli chodzi o trwałość.
2.0 diesel - nowość na rynku, osiągi przyzwoite, spalanie dość niskie, problemy z trwałością podzespołów opisywane bogato w innych wątkach forum.
Re: OUTBACK
Jeśli chodzi o 3,0 to minusy automatu nadrabia się sekwęcją, jeśli chodzi o dynamikę. Natomiast co do oszczędnej jazdy to automat spisuje się rewelacyjnie. Kiedy się nauczy nim jeździć, to miasto utrzymuje się około 14/100, a trasa 12/100 normalna dynamiczna jazda.
Re: OUTBACK
Panowie, czy sa wersje OULTBEKA z tylnymi lampkami do czytania? jesli tak, to gdzie sa one zamontowane?
Bo mi mlody marudzi, ze mu ciemno z tylu jak w nocy jedziemy... a zyrandol pod sufitem ciemna noca ogranicza widocznosc przez przednia szybe..
Re: OUTBACK
Kup mu lampkę pilota z akcesoriów rajdowych - będzie klimatycznie i nie będzie przeszkadzało :) a średnio zdolny elektryk podłączy.