Arno pisze: Azrael napisał(a):Arno, TY masz jakiś zmieniony wydech że nie słychać radia?
Mialem caly, ale nie dalo sie jechac dlaje. zostal tyl. Ale to nie z wydechu ale z reszty.
To Ty masz wyjątkowe wymagania dźwiękowe. Szok.
Arno pisze: Azrael napisał(a):Arno, TY masz jakiś zmieniony wydech że nie słychać radia?
Mialem caly, ale nie dalo sie jechac dlaje. zostal tyl. Ale to nie z wydechu ale z reszty.
bo przecież głuchy jestem. i nie robię w dzięku.Azrael pisze:Arno pisze: Azrael napisał(a):Arno, TY masz jakiś zmieniony wydech że nie słychać radia?
Mialem caly, ale nie dalo sie jechac dlaje. zostal tyl. Ale to nie z wydechu ale z reszty.
To Ty masz wyjątkowe wymagania dźwiękowe. Szok.
Tras dokąd? Bo jeśłi po Autostradach, to co za różnica. Ja twierdzę, że WRX jest wygodniejszy. WRX trzy lata. STI 3 lata. Ale panowie, tu na tym forum, gdzie lud zakochany jest w STIajach to mówienie, że to nie jest bótwo musi się spotkać z krytyką - i tak uważam, że dość powściągliwą.LouCyphre pisze:No to ciekawe, że seryjne STi to niby jakaś izba tortur ...Prawie seryjny GTek (z powerfelexem tylko) był porównywalny niewygodą z Jarmajowym gwintowanym zawiasem ...
Zrobiłem kilka tras Stijem 2005 i nie wiem ARNO, co z Twoim kręgosłupem nie tak jest, bo ja już też trochę marudny i wygodny jestem, Sti dla mnie seryjne jest wygodniejsze od np. terenówki w stylu Land Cr. czy Navary, a Ty nie wyglądasz znowu na takiego starego pierdziela (). Pogubiłem się ...
EVAN,EVAN pisze:Narazie się nie zrażam tym, że STI PODOBNO jest takie twarde. Miałem już kilka aut obniżonych i jakoś nimi sie poruszałem, przechodziłem też przez Toyotę LC dodatkowo wersję 2 drzwiową i faktycznie auto o krótkim rozstawie osi i jeszcze na ramie to ciężki temat do ogarnięcia na asfalcie.
Narazie jestem umówiony wstępnie z Dyzio i będę sprawdzał jak jeździ WRX..... potem sprawdzę jak jeździ STI i podziele sie z Wami moimi odczuciami![]()
A co do oleju w dyfrze to chyba lekka przesada ? Jak często sie go wymienia? Co 50Tkm? Do mojej 7ki wchodził olej do skrzyni za 90zł/litr a wchodziło do skrzyni 7-8 litrów. Płynu chłodniczego wchodziło 12 litrów, oleju 8,5 litra więc patrzę na ceny części z troche innej strony, niż ktos kto przesiada się z "typowego" auta.
Co do walorów jezdnych to fasktycznie spodziewam sie po Subaru duzo dobrego. Choc na BMW tez złego słowa nie powiem ale tam było czuć ta masę ( prawie 2 tony ) bo fizyki sie nie pokona. Teraz mam X5 i też jest twarde i prowadzi sie świetnie ale auto przejęła moja żona.
A co w tym nudnego?Piter 35 pisze:gootek,
Automata to Sti, nudno trochę tak
Może chcesz sprzedać?remek pisze:żeby nie było, że sami kapłani STI tutaj są, to zgadzam się z Arno. Nie każdemu musi odpowiadać sztywność STi. Ja lubię, ale rozumiem, że może być uciążliwe - ostatnio znowu do pracy np. wolałem jeździć Nubirą niż WRXem, bo mnie już żebra bolą od tych wykopalisk.
Oj kusisz kusisz RemisławaEVAN pisze: Może chcesz sprzedać?
Bo już dawno mi wpadła w oko
A to pomyliłeś drzwiEVAN pisze: Tzn żeby była jasność- chodzi mi o czarnego WRX
Kilka tygodni temu zostałem przewieziony około 50 km nowa beemką piątką wykończoną w środku dokładnie tak jak na Twoim zdjęciu.FUX pisze:http://www.seriouswheels.com/pics-2009/ ... 0x1440.jpg
w pełnym rozmiarze; powiekszenie działa...
Wiśniowego z bólem bym oddał, pocieszając się jakimś białym STi.EVAN pisze:Tzn żeby była jasność- chodzi mi o czarnego WRX
Domyślam sięremek pisze:Wiśniowego z bólem bym oddał, pocieszając się jakimś białym STi.EVAN pisze:Tzn żeby była jasność- chodzi mi o czarnego WRX
Za czarnego bym zginął
gootek pisze: Żeby dać Ci przykład, co mi się bardziej podoba – wsiądź sobie do nowego Audi S4.
owoc, na moj gust to jest wszystko kwestia tego, co sobie czlowiek wmowi, jakie ma warunki finansowe i jak do nich dostosowuje myslenie. wiele zalezy od tego jak cie traktuje dealer i co potrafi ci wmowic. Nie sadze, zebysmy mogi obiektywnie oceniac roznice miedzy audi a bmw.owoc666 pisze:gootek pisze: Żeby dać Ci przykład, co mi się bardziej podoba – wsiądź sobie do nowego Audi S4.
Żadna beemka nie ma startu z wykończeniem wnętrza do audi (szczególnie dobrze wyposażonych modeli).
Arno pisze: Zgoda Audi ma naped na 4.
Arno pisze: A ja bede musial sie nauczyc znowu jezdzic z napdem na tyl.