SAAB 9-2X
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: SAAB 9-2X
No właśnie, chodzi o te różnice. Podobno zawieszenie jest inne (SAAB je jakoby robił). Chodzi o to, że wyprodukowano tylko 8000 szt, więc może być problem z częściami (czego dosyć się obawiam). Wiesz coś n/t tego zawieszenia? No i jeszcze kwestia modelu, bo nie chodzi mi o 9-2X Aero (czyli WRX) tylko o zwykłe 9-2X (czyli 2.5 RS).
Re: SAAB 9-2X
Z mojego kontaktu z tymi autami części, nawet ich numery są takie jak w Subaru z tego roku. Być może amortyzatory trzeba kupować oryginalne.
- pablonas
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Szczytno (warm-maz)
- Auto: Zielone z turbinom i srebrne też z turbinom
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: SAAB 9-2X
A zestaw AGX + górne mocowania nie podejdzie?Azrael pisze: Być może amortyzatory trzeba kupować oryginalne.

Największy problem z dostępnością i ceną będzie IMO przy częściach blacharskich i oświetleniowych...
To fajne rzadkie auto ale chyba wolałbym WRX przez powyższe...
Re: SAAB 9-2X
pablonas, na pewno podejdzie, Tein tez (chyba nawet montowaliśmy). Chodziło mi o wymianę na serię.