Opony letnie, zimowe, szutrowe, rajdowe. Felgi, koła, dojazdówki. Wszystko to, na czym Subaru się toczy.
-
Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
-
Polubił:
130 razy
-
Polubione posty:
365 razy
Post
29 lis 2009, o 21:51
żem zakupił
Nokian WR G2, 42 tyg 2009 (czyli w sumie jeszcze ciepłe) w rozmiarze 205x55x16 za uwaga 309 pln/szt. Bardzo mi się podoba takie kupowanie.
Alan, Alan, Alan!
-
Piter 35
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
Polubił:
181 razy
-
Polubione posty:
109 razy
Post
29 lis 2009, o 23:18
A gdzie takie miłe zakupy się robi

Chętnie bym może takie też zakupił

Piter 35
-
Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
-
Polubił:
130 razy
-
Polubione posty:
365 razy
Post
29 lis 2009, o 23:21
sklepopon.pl, ale generalnie to poprostu wyguglałem i tam było najtaniej, pewno inne opony będą gdzie indziej tańsze.
Alan, Alan, Alan!
-
ky
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Boat City
- Auto: die Pflaume
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
30 lis 2009, o 01:29
cArLoS pisze:
Kupiłem niedawno nowe Goodyeary UltraGripy Performance w rozm dedykowanym do wrx-a 215/45/17 i musze powiedziec iz jestem przerazony efektem.
Standard. Kiedyś lekko spóźniłem się z zakupem letnich i dorzynałem zimówki. Auto zachowywało się jak męski środek antykoncepcyjny, szukało samo drogi, etc. Po zmianie kół miałem wrażenie, jakbym jeździł zupełnie innym samochodem.
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
ky
-
leinad
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: już z Polski
- Auto: impreza wrx,legacy diesel
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
30 lis 2009, o 22:31
http://sklepopon.pl/felga/1567.html
Czy to na pewno będzie pasować?
Remek, a co do daty, to do nich dzwoniłeś, czy po prostu miałeś szczęście?
leinad
-
Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
-
Polubił:
130 razy
-
Polubione posty:
365 razy
Post
1 gru 2009, o 02:19
leinad pisze:
Remek, a co do daty, to do nich dzwoniłeś, czy po prostu miałeś szczęście?
poprostu kupiłem, za zaliczeniem jakby się okazało, że jakiś kibel. Skoro napisali, że 2009 to się więcej nie przejmowałem. Jak się okazało praktycznie prosto z fabryki przyszły.
Następnego dnia Barbie dostała szczegółową rozpiskę (zamawiałem o północy) z potwierdzeniem, że są. Później o której opony wyszły, kiedy będą. W dzień dostawy pół godziny wcześniej była informacja, że dostawa o tej i o tej (ale to chyba już UPS).
Alan, Alan, Alan!
-
Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
-
Polubił:
19 razy
-
Polubione posty:
83 razy
Post
1 gru 2009, o 16:39
Chloru pisze:
cArLoS, brzmi jak opona z miękką ścianką boczną
To chyba nie to. Mam UG performance w tym rozmiarze i ścianki są IMO dość twarde. 'Gumiarze' przy wymianie muszą się trochę napocić.
Generalnie to chyba zimówki znacznie gorzej spisują się na suchym niż letnie (a zwłaszcza niezłe letnie). Do tego dochodzi wysoka temperatura zewnętrzna i lipa

Godlik
-
Piter 35
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
Polubił:
181 razy
-
Polubione posty:
109 razy
Post
1 gru 2009, o 17:20
Jakie jest ET ( osadzenie ) w GT

Piter 35
-
Arti
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Nordkappværing
- Auto: GT Rally Car & STI GH
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
1 gru 2009, o 17:27
nie
Piter 35 pisze:
osadzenie
a odsadzenie
A wynosi 53 (albo 50 albo 55 coś koło tego)
Arti
-
Piter 35
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
Polubił:
181 razy
-
Polubione posty:
109 razy
Post
1 gru 2009, o 17:31
Arti pisze:
a odsadzenie
upsss mała pomyłka .
Arti pisze:
A wynosi 53 (albo 50 albo 55 coś koło tego)
a te różnice sa bardzo ważne

jak mam te fele dobrać

Piter 35
-
Arti
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Nordkappværing
- Auto: GT Rally Car & STI GH
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
1 gru 2009, o 18:08
Piter 35 pisze:
a te różnice sa bardzo ważne jak mam te fele dobrać
Na 90% jestem pewny, że powinno być 53 ale teraz nie mogę doszukać. Jak weźmiesz 50 albo 55 to też będzie dobrze, to tylko dwa milimetry różnicy. Ważne żeby nie było np. ET35 albo 30 - tak jak miałem te białe felgi u siebie w RX bo będzie obcierać.
Arti
-
leinad
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: już z Polski
- Auto: impreza wrx,legacy diesel
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
1 gru 2009, o 18:42
Dzięki Remek. Dzisiaj też spróbuję u nich kupić.
A co z felgą którą pokazałe, będzie pasować?
leinad
-
Arti
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Nordkappværing
- Auto: GT Rally Car & STI GH
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
1 gru 2009, o 19:06
leinad, będzie.
A nie lepiej poszukać czegoś używanego niż wywalać tyle kasy na stalaka? Ja w zeszłym roku kupiłem taką w stanie jak nowa za 120 zł.
Arti
-
Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
-
Polubił:
130 razy
-
Polubione posty:
365 razy
Post
1 gru 2009, o 19:26
leinad pisze:
A co z felgą którą pokazałe, będzie pasować?
za niewiele drożej znajdziesz pewno jakieś alu 16". Pewnie, że jakieś nienajlepsze, ale stalówka też nie jest super duper, a wygląda koszmarnie (wiem, bo mam na zimę)

Alan, Alan, Alan!
-
Piter 35
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
Polubił:
181 razy
-
Polubione posty:
109 razy
Post
1 gru 2009, o 19:45
Arti pisze:
Na 90% jestem pewny, że powinno być 53 ale teraz nie mogę doszukać. Jak weźmiesz 50 albo 55 to też będzie dobrze, to tylko dwa milimetry różnicy. Ważne żeby nie było np. ET35 albo 30 - tak jak miałem te białe felgi u siebie w RX bo będzie obcierać.
Arti dzięki za podpowiedź

Piter 35
-
leinad
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: już z Polski
- Auto: impreza wrx,legacy diesel
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
1 gru 2009, o 20:02
Ja w zeszłym roku kupiłem taką w stanie jak nowa za 120 zł.
Arti bardzo chętnie bym takie kupił ale nigdzie nie mogę znaleźć używanych stalówek do Subaru.
za niewiele drożej znajdziesz pewno jakieś alu 16". Pewnie, że jakieś nienajlepsze, ale stalówka też nie jest super duper, a wygląda koszmarnie (wiem, bo mam na zimę)
Wiem, ale ja potrzebuję tych stalówek właśnie na zimę i tylko na jeden wyjazd do Polski i może 2-3 miesiące do jazdy na miejscu.
leinad
-
Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
-
Polubił:
130 razy
-
Polubione posty:
365 razy
Post
1 gru 2009, o 22:00
leinad pisze:
Wiem, ale ja potrzebuję tych stalówek właśnie na zimę i tylko na jeden wyjazd do Polski i może 2-3 miesiące do jazdy na miejscu.
to tymbardziej poszukaj używanych alu. Ja mam stalówki, bo tak dostałem z autem, a na zimowe wygłupy już mi się nie chce kombinowac.
Alan, Alan, Alan!
-
MISIEK062006
- 2 gwiazdki
- Auto: IMPREZA WRX
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
1 gru 2009, o 23:56
cArLoS, nie jest problemem miękka ścianka tylko bieżnik który jest głębszy od letniego guma jest bardziej miękka a kostki protektora do połowy są nacinane co jest wyznacznikiem kiedy zima na oponie sie kończy , indeks prędkości dotyczy odcinków prostych
MISIEK062006
-
Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
-
Polubił:
130 razy
-
Polubione posty:
365 razy
Post
2 gru 2009, o 02:37
MISIEK062006 pisze:
indeks prędkości dotyczy odcinków prostych
oraz mieszanki i budowy bocznych ścianek. Czyli im wyższy index prędkości, tym większa zdolność do przenoszenia mocy na asfalt. Chyba...

Alan, Alan, Alan!
-
MISIEK062006
- 2 gwiazdki
- Auto: IMPREZA WRX
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
2 gru 2009, o 12:43
remek pisze:
oraz mieszanki i budowy bocznych ścianek. Czyli im wyższy index prędkości, tym większa zdolność do przenoszenia mocy na asfalt. Chyba...
index prędkości to oznaczenie literowe a obciązenie opony to oznaczenie cyfrowe przy czym z mocą przenoszenia na asfalt nie wiele ma to wspólnego tu raczej już składniki gumy mają znaczenie a indeks prędkości to prędkość max bezpieczna dla opony przyczym nie zawsze przyczepność idzie w parze z indexem prędkosci.
MISIEK062006
-
matzerath
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: STi 2004
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
2 gru 2009, o 13:23
A teraz coś z zupełnie innej beczki... Jakbym tak założył nieco inny rozmiar opon na przednią i tylnią oś to coś by się stało? Byłyby 225/40R18 przód i 225/45R18 tył. Czy wpłynęłoby to jakoś na centralny dyferencjał i pracę DCCD?
matzerath
-
matzerath
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: STi 2004
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
2 gru 2009, o 14:35
dzięx
matzerath
-
MISIEK062006
- 2 gwiazdki
- Auto: IMPREZA WRX
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
2 gru 2009, o 14:56
matzerath pisze:A teraz coś z zupełnie innej beczki... Jakbym tak założył nieco inny rozmiar opon na przednią i tylnią oś to coś by się stało? Byłyby 225/40R18 przód i 225/45R18 tył. Czy wpłynęłoby to jakoś na centralny dyferencjał i pracę DCCD?
skrzynia długo nie pociągnie
MISIEK062006
-
Azrael
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
3 razy
Post
2 gru 2009, o 14:57
22 tys PLN z VAT to kosztuje bodajże
Azrael