Ważne ,abt był zdrowy i gotowy do włożenia.
[K] blok silnika do GT
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
[K] blok silnika do GT
Jak w temacie - kompletny, mało śmigany
najlepiej ej205, ale chętnie też inny podchodzący do MY99. Może być też cały motor.
Ważne ,abt był zdrowy i gotowy do włożenia.
Ważne ,abt był zdrowy i gotowy do włożenia.
Ostatnio zmieniony 4 gru 2009, o 20:29 przez Arek M, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [K] blok silnika do GT
Panie, ja to maniak jestem, nie mechanik 
Ma być blok z kompletem w środku, bez głowic i osprzętu.
Jeśli to się nazywa krótki silnik, to tak - zawsze się człowiek czegoś nowego nauczy
.
Ma być blok z kompletem w środku, bez głowic i osprzętu.
Jeśli to się nazywa krótki silnik, to tak - zawsze się człowiek czegoś nowego nauczy
Re: [K] blok silnika do GT
Tak short block albo short engine to się nazywa, blok to sam blok ;) Mam wrażenie że używane czesci raczej chodzą w postaci całych silników bez osprzętu, ale może się nie znam.
Re: [K] blok silnika do GT
No tez mi się tak wydawało, ale okazuje się, że niekoniecznie.
Z takimi opiniami się spotkałem, od kiedy zacząłem szukać - "bierzesz sam blok, swoje głowice robisz (planowanie, przegląd zaworów, gniazd, gumki) i zakładasz do bloku, w którym nie trzeba rzeźbić, a to jest oszczędność kasy i czasu".
No i w archiwach forum tego i tego drugiego, trafiłem na ogłoszenia dotyczące właśnie short engines.
Z takimi opiniami się spotkałem, od kiedy zacząłem szukać - "bierzesz sam blok, swoje głowice robisz (planowanie, przegląd zaworów, gniazd, gumki) i zakładasz do bloku, w którym nie trzeba rzeźbić, a to jest oszczędność kasy i czasu".
No i w archiwach forum tego i tego drugiego, trafiłem na ogłoszenia dotyczące właśnie short engines.
Ostatnio zmieniony 4 gru 2009, o 14:16 przez Arek M, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [K] blok silnika do GT
Silnik chodził równiutko, zanim odezwała się panewa (przyczyny na PW jeśli chcesz, bo nie chcę rozpętywać tu jazdy - temat dla prawnika i rzeczoznawcy).
Można zakładać, że jest to OK, bo i tak będzie oglądane i szykowane do założenia, ale pewność będę miał za tydzień, jak motor będzie na stole.
Można zakładać, że jest to OK, bo i tak będzie oglądane i szykowane do założenia, ale pewność będę miał za tydzień, jak motor będzie na stole.
Re: [K] blok silnika do GT
Nie kupu nic dopóki nie będizeszmiał na stole bo to moze być bez sensu - EJ205 mają często popękane głowice.
Re: [K] blok silnika do GT
OK - dziękuję za cenną wskazówkę.
Czyli jak głowice złom, to cały motor wtedy potrzebny.
Jaki podejdzie do GT bez rzeźby, bo słyszałem różne wersje?
Czyli jak głowice złom, to cały motor wtedy potrzebny.
Jaki podejdzie do GT bez rzeźby, bo słyszałem różne wersje?
Re: [K] blok silnika do GT
Arek M, 99-02 (WRX) na pewno. Generalnie z WRXów 218 konnych jest taki sam (bez osprzętu).
Re: [K] blok silnika do GT
W związku z tym, że wiem teraz, ze mój motor jest raczej wymęczony (w poprzedniej furze) zobaczę jak będzie na stole, ale rozważam też zakup całego gołego motoru od WRXa. Jaki to koszt w zarysie?