Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Rozmowy o Subaru i nie tylko. Dział pełen offtopicu i rozmów niemotoryzacyjnych.
ODPOWIEDZ
esilon
6 gwiazdek
Auto: mat
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 4 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 12:07

Konto usunięte pisze: Michał, ale nie napisałeś nic o jeździe

no bo Michał przerobił rumburaka tak mocno, że jeździ lepiej od subaru :-)


ja miałem Felę 1.3 i najprzyjemniejsze były ceny części , to właśnie wspominam z łezką w oku ;-)


a lancera 1.8 właśnie oglądałem w salonie i wcale nie jest taki tandetny w środku jak wszędzie mozna przeczytać, relacja ceny do tego co oferuje ten Mitsubiszi jest wręcz rewelacyjna,
i raczej Sportbacka wezmę , coraz mniej brzydki jest :-)



Gość
5 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 12:38

esilon pisze:a lancera 1.8 właśnie oglądałem w salonie i wcale nie jest taki tandetny w środku jak wszędzie mozna przeczytać, relacja ceny do tego co oferuje ten Mitsubiszi jest wręcz rewelacyjna,
i raczej Sportbacka wezmę , coraz mniej brzydki jest :-)
a Lancera Sportback Ralliart tez oglądałeś?
http://mitsubishi.pl/Sportback-Ralliart.html
Warto.
I warto wydać te 115KPLN.
IMHO.


Chyba, że musi być ciężarówka, to wtedy tylko Lancer ośka...
albo Outlander.
:->

esilon
6 gwiazdek
Auto: mat
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 4 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 12:47

gootek pisze: Sportback Ralliart

no nie miałem jeszcze okazji jechać, a widziec widziałem i fajny jest :whistle: za 114 nawet mozna miec ,

choć niektórzy mówią, że to wykastrowane EVO :-)
a pali tyle samo

michal
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Radom
Polubił: 61 razy
Polubione posty: 13 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 12:52

Konto usunięte pisze: Michał, ale nie napisałeś nic o jeździe 8-)

Tomek, bo mój Skodong jest mocno przerobiony :mrgreen:

Gość
5 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 13:09

esilon pisze:
gootek pisze: Sportback Ralliart

no nie miałem jeszcze okazji jechać, a widziec widziałem i fajny jest :whistle: za 114 nawet mozna miec ,

choć niektórzy mówią, że to wykastrowane EVO :-)
a pali tyle samo
Różne rzeczy "niektórzy" mówią.
Jeśli będziesz miał okazję to po prostu się przejedź i przekonaj.
Mnie się bardzo wygodnie i przyjemnie tym jeździło po mieście. Mocy jest dość do jeżdżenia na co dzień. Różnicę w stosunku do EVO na pewno zauważy upalacz.... Jednak upalanie EVO to już jest zabawa (i do tego droga), a jeśli auto ma być do jeżdżenia, a nie do upalania, to Ralliart jest jak najbardziej OK, bo dużo tańszy i w zakupie i w utrzymaniu.
No i Evo nie kupisz w tym nadwoziu Sportback.
:->

esilon
6 gwiazdek
Auto: mat
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 4 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 13:15

gootek, a jakie wrażenia po jeździe z tym nowym automatem ? fajne to ?

tego własnie jestem najbardziej ciekaw w tym Rillarcie

WRC fan
Awatar użytkownika
Moderator
Lokalizacja: inąd
Polubił: 8 razy
Polubione posty: 10 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 13:32

Arno pisze: Pokazali dwie reklamy Legacy i Outback. RZYG! Jakbym ogladal jakas europejska reklame Renault sprzed dwoch lat.

Nie wszystkie były złe :evilgrin:


Link: http://www.youtube.com/watch?v=VSYslNgnKyw

Gość
5 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 13:35

esilon pisze:gootek, a jakie wrażenia po jeździe z tym nowym automatem ? fajne to ?

tego własnie jestem najbardziej ciekaw w tym Rillarcie
Dla mnie – rewelacja!

Ja już sobie nie wyobrażam przesiadki z własnej woli do auta z manualną skrzynią. To znaczy gdybym miał kupić drugi sportowy samochód na weekendy - to OK.
Ale do codziennej jazdy - nie.
Na przykład, wczoraj wybrałem się Foresterem żony do Warszawy.
Miał być mniejszy ruch w stolicy, bo okres ferii.
Ale gdzie tam. Trafiłem na półtoragodzinny korek w Al. Jerozolimskich w stronę centrum.
I przez półtorej godziny gimnastykowałem lewą nogę.
Na razie wystarczy! :-(

TC-SST działa bardzo dobrze, lepiej od jakiejkolwiek tradycyjnej skrzyni automatycznej jaką miałem okazję uzywać.
Podobno w EVO zdarzają się awarie tej skrzyni.
Ale Ralliart jest jednak o te 55 koni słabszy, co jest zaletą w tym przypadku.

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 3 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 13:39

gootek pisze: TC-SST działa bardzo dobrze, lepiej od jakiejkolwiek tradycyjnej skrzyni automatycznej jaką miałem okazję uzywać.
Podobno w EVO zdarzają się awarie tej skrzyni.
Ale Ralliart jest jednak o te 55 koni słabszy, co jest zaletą w tym przypadku.
Zważywszy na jakość wykonania tcyh wszystkich dwusprzęgłówek w środku nie podejrzewam żeby to miało cokolwiek zmienić czy ma więcej czy mniej.

esilon
6 gwiazdek
Auto: mat
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 4 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 13:43

Azrael, a te chłodnice dodatkowe ?

problemem jest jakość wykonania(materiały? ) czy przegrzewanie ?

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 3 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 13:53

esilon, jedno i drugie. Przegrzewanie się prosto załatwia. Wykonanie tez prosto tylko drożej ;)

Chloru
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DC
Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
Polubił: 245 razy
Polubione posty: 526 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 15:04

WRC fan, Reno w lizingu :mrgreen:
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae

michal
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Radom
Polubił: 61 razy
Polubione posty: 13 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 15:11

gootek pisze: Trafiłem na półtoragodzinny korek w Al. Jerozolimskich w stronę centrum.

W pierwszy dzień świąt pieprznęła studzienka na TT, więc mądre głowy zamiast naprawić od ręki to zamknęli dwa z trzech pasów TT w stronę Azji :/

esilon
6 gwiazdek
Auto: mat
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 4 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 15:39

gootek, na mitsumaniakach znalazłem taki link http://www.auto-motor-i-sport.pl/testy/ ... -8029.html
Skóra nam ścierpła, gdy okazało się, że komputer pokładowy Mitsubishi Lancera Sportback Ralliart pokazuje zasięg... 260 kilometrów, co oznaczało, że zużywa on 23 l/100 km.
:o
Po trzecie, dwusprzęgłowa przekładnia TC-SST w trybie automatycznym działa bardzo ospale i zdarza się jej podejmować zupełnie nietrafione decyzje o zmianie biegu. Na szczęście, automat można wyręczyć, wykorzystując do zmiany przełożeń łopatki umieszczone na kolumnie kierownicy.
:?:

a tak BTW czy każdy kto lubi Mitsu musi mieć multiplikowane literki w nicku ? :razz: :-) ;-)

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 83 razy
Polubione posty: 443 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 16:02

Krótkie podsumowanie tego Ralliarta przez osobę co się zna i nim jeździła :

http://www.racingforum.pl/index.php?s=& ... t&p=754149


:mrgreen:

esilon
6 gwiazdek
Auto: mat
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 4 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 16:18

jarmaj pisze: Krótkie podsumowanie tego Ralliarta przez osobę co się zna i nim jeździła :

coś wręcz przeciwnego znalazłem :-)

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic. ... 908#610908

ky
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Boat City
Auto: die Pflaume
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 16:26

Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.

Dyzio_d
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: Subaru impreza WRX MY '06
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 16:33

esilon pisze: coś wręcz przeciwnego znalazłem
Punkt widzenia zależy...
8-)
Nie ma tego złego co by nam nie wyszło ;-)

ky
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Boat City
Auto: die Pflaume
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 16:36

jarmaj pisze: Krótkie podsumowanie tego Ralliarta przez osobę co się zna i nim jeździła :
Pan ma rację
esilon pisze: coś wręcz przeciwnego znalazłem :-)
i Pan ma rację :)

Obaj macie rację :) Wojtulinek pewnie upalał tego raliarta, podczas gdy pan miitsuumaaniaak chce wygodnie i szybko wozić dupę. I chyba go rozumiem, bo od czasu jak kupiłem mocniejsze auto, jakoś rzadziej wciskam do końca, a i tak krajobraz jakoś tak szybciej się przemieszcza ;)

r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.

zofija
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice/Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 16:49

Ło matko! To pan redaktor Wojtulinek jeszcze żyje :-d
A już myślałam, że go któryś z jego wózków widłowych rozjechał :razz:

:mrgreen:
Czarownica prawdę Ci powie :D

Gość
5 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 16:56

esilon pisze:gootek, na mitsumaniakach znalazłem taki link http://www.auto-motor-i-sport.pl/testy/ ... -8029.html
Przeczytałem.
Ten test jest do bani.
Ja bym się nim nie sugerował.
Kolesie więcej przepisali z jakiś papierów, niż sprawdzili własnoręcznie...

pierwszy lepszy przykład:
"Chociaż „najsłabszego" w tym gronie 225-konnego Focusa ST dzieli od najmocniejszej Imprezy WRX aż 40 koni mechanicznych, w sprincie nie tylko od 0 do 100 km/h różnica między nimi jest prawie żadna. Podczas próby przyspieszenia WRX wyprzedza ST o 0,6 sekundy przy 50 km/h, o 0,4 s przy 100 km/h i o 1,3 s przy 200 km/h. Później Impreza przegrywa przez nokaut, bo prędkość maksymalną WRX-a ustalono na 209 km/h, a Focusa ST można rozpędzić do 241 km/h. Wynik przyspieszenia 0-100 km/h - wynoszący 6,9 s dla Forda i 6,5 s dla Subaru - plasuje te auta pod względem przyspieszenia do „setki" niemal na jednej półce z 245-konnym Porsche Caymanem. Lancer Sportback Ralliart, mimo że dysponuje mocą 240 KM, dostaje baty od słabszego ST. Do 100 km/h zostaje z tyłu, przegrywając niemal cały czas o 0,4 s. Powyżej „setki" strata Lancera jest coraz większa i przy 200 km/h wynosi aż 5,1 s."

Przy tym mam jeszcze taka uwagę:
Dla mnie niebagatelnym kryterium w wyborze samochodu jest jego cena.
Ja nie tyle twierdzę, że Lancer Ralliart to jest najlepszy samochód, tylko, że to jest dobry samochód za swoją cenę.
W tym teście kolesie podali następujące ceny samochodów, które testowali:
Focus ST: 99 950 zł
Lancer Ralliart: 134 990 zł
Impreza WRX: 153 750 zł
Tymczasem na dzisiaj cenny cennikowe wyglądają tak:
Lancer Ralliart GSR (240KM): 114 990 zł
Impreza WRX (4V) (265KM): 153 750 zł
- to jest jednak spora różnica.

Moim zdaniem: są auta demonstracyjne w salonach, warto się na własne oczy przyjrzeć, przejechać się...
w końcu to my się mamy dobrze czuć w samochodzie, który kupujemy, a nie jakiś jeden czy drugi pan redaktor motoryzacyjny.
:->
esilon pisze:[a tak BTW czy każdy kto lubi Mitsu musi mieć multiplikowane literki w nicku ? :razz: :-) ;-)
zaobserwowałeś takie zjawisko?
nic mi nie wiadomo... :roll:


;-)

Gość
5 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 17:05

ky pisze:Obaj macie rację :) Wojtulinek pewnie upalał tego raliarta, podczas gdy pan miitsuumaaniaak chce wygodnie i szybko wozić dupę. I chyba go rozumiem, bo od czasu jak kupiłem mocniejsze auto, jakoś rzadziej wciskam do końca, a i tak krajobraz jakoś tak szybciej się przemieszcza ;)
Ja od czasu kiedy kupiłem wygodne i przyjemne w prowadzeniu auto też rzadziej wciskam gaz do końca, bo po prostu przyjemniej spędzam w samochodzie czas i z przyjemnością przyglądam się szczegółom otaczającego mnie krajobrazu.
Nic tak nie zachęca do mocniejszego wciskania gazu jak zmęczenie jazdą niewygodnym samochodem i chęć by jak najszybciej dotrzeć do celu i w końcu z tego samochodu wysiąść.
:-)

esilon
6 gwiazdek
Auto: mat
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 4 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 17:07

gootek pisze: Moim zdaniem: są auta demonstracyjne w salonach, warto się na własne oczy przyjrzeć, przejechać się...
w końcu to my się mamy dobrze czuć w samochodzie, który kupujemy, a nie jakiś jeden czy drugi pan redaktor motoryzacyjny.

no to oczywista prawda ;-)

ale dodatkowo trzeba do kosztów doliczyc bardzo ciężkie życie na kresce po zakupie takiego Rillarta :mrgreen:

gootek pisze: Nic tak nie zachęca do mocniejszego wciskania gazu jak zmęczenie jazdą niewygodnym samochodem i chęć by jak najszybciej dotrzeć do celu i w końcu z tego samochodu wysiąść.
czyli odkryłes przyczynę dlaczego szybko jeźdzą posiadacze wszelkich wersji subaru imreza
:mrgreen:

Gość
5 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 17:29

esilon pisze:czyli odkryłes przyczynę dlaczego szybko jeźdzą posiadacze wszelkich wersji subaru imreza
:mrgreen:
no, no...
ty to napisałeś... :giggle:

czyżbyś pragnął trochę cięższego "życia na kresce"? :roll:



:mrgreen:

Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 130 razy
Polubione posty: 365 razy

Re: Legacy 09 - to by bylo na tyle...

Post 30 gru 2009, o 17:45

WiS pisze:
Konto usunięte napisał(a):Mam jakieś dziwne przekonanie, że większość kierowców subaru rozpozna, że jedzie ośką z haldexem nawet w codziennej jeździe po miastach i wsiach.


Ty znów o przekonaniach religijnych ;-)
tylko i wyłącznie, ja na przykład, kupuję auta ze względów religijnych a nie danych marketingowych czy rozsądkowych. Jak mam wydawać pieniądze to na coś fajnego. Roboty kuchenne Barbie już ma, po co nowy grat :mrgreen:

Dlatego ja nie wiem co zrobię za 10 lat, bo pozostanie może tylko Porsche, na które raczej mnie nie stać.

Z tego samego względu zapewne nie potrafię powiedzieć w czym Subaru jest lepsze od np. Skody. Tak samo jak nie wiem z jakiego dokładnie powodu STI jest 100x lepsze od Evo. Poprostu jest lepsze.

ps. ale je jestem nietypowy. :mrgreen:

ODPOWIEDZ