Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
Danieldd48
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: z Jasła
- Auto: Forester '98 2,0 AWD, LPG, STEREO, LO
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
1 raz
Post
21 paź 2009, o 23:56
leon, kiedyś miałem 125P - łezka w oku. Ale zasada działania ta sama - ssanie, sprężanie, zapłon i wydech.
Teraz dorzucili elektronikę i

, ale ona mechaniki nie zastąpi

, czyż nie

Danieldd48
-
leon
- 6 gwiazdek
- Auto: Niepsujące się.
-
Polubił:
207 razy
-
Polubione posty:
284 razy
Post
22 paź 2009, o 00:05
Danieldd48 pisze:... zapłon ...
Albo i nie, jak się wałek rozdzielacza zatarł

. Ale jak jechał ...
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
leon
-
Azrael
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
3 razy
Post
22 paź 2009, o 00:16
Przecież 2.0T jest na płytkach więc co chcesz regulować śrubą?
Azrael
-
Danieldd48
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: z Jasła
- Auto: Forester '98 2,0 AWD, LPG, STEREO, LO
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
1 raz
Post
22 paź 2009, o 00:22
Racja, temat jest o N/A i nie zwróciłem uwagi że deLux ma XT.
Danieldd48
-
Danieldd48
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: z Jasła
- Auto: Forester '98 2,0 AWD, LPG, STEREO, LO
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
1 raz
Post
22 paź 2009, o 00:25
leon pisze:
Albo i nie, jak się wałek rozdzielacza zatarł
albo kopułka rozleciała
leon pisze:
Ale jak jechał ...
z duszą, to samochód z duszą był

Danieldd48
-
deLux
- 5 gwiazdek
- Auto: X.X
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
22 paź 2009, o 10:20
cool, potrzebne wiadro podkładek i magiczne ST49818700
pff... jest nawet gorzej przy zdejmowaniu wałków.
ale pomierzyć można chyba samemu?
deLux
-
Niedźwiedź
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: SI
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
9 sty 2010, o 10:45
Dobra o Poldkach pogadali, o popękanych głowicach postraszhli , ale czy w temacie szarpania coś się wydarzyło? Pytam bo odkąd kupiłem Forka mam to samo. Wymiana rozrządu i sprawdzenie zaworów nie pomogły - chociaż auto jeździ lepiej i mniej pali.
Błędów nie wywala. Auto było u trzech różnych fachmanów - odpowiedzi od "nie wem co to jest" , po " ten typ tak ma".
Niedźwiedź
-
deLux
- 5 gwiazdek
- Auto: X.X
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
9 sty 2010, o 13:40
to przestań jeździć do fachmanów tylko do kogoś kto naprawia samochody

deLux
-
Niedźwiedź
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: SI
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
9 sty 2010, o 13:51
deLux pisze:
to przestań jeździć do fachmanów tylko do kogoś kto naprawia samochody
no myślałem, że właśnie do takich jeżdżę

Niedźwiedź
-
g-r-z-e-s
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: malbork
- Auto: leśnik s turbo MY99'
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
10 sty 2010, o 18:41
ja mam to samo też szarpie a głowice po regeneracji zbieram siano

i wale na bajeczną

sami wariaci na drogach czasem trudno ich wyprzedzić
nieoznakowane.info
g-r-z-e-s
-
Niedźwiedź
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: SI
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
10 sty 2010, o 19:28
g-r-z-e-s pisze:
ja mam to samo też szarpie a głowice po regeneracji zbieram siano

i wale na bajeczną
ja u Zbyszka sprawdzałem przepływomierz w tej sprawie - po wymianie na nowy było to samo. Muszę podjechać na dłużej.
Niedźwiedź
-
mcx
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: WaWa
- Auto: S-turbo
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
11 sty 2010, o 11:56
A sprawdzał ktoś pomp paliwa lub ciśnienie w układzie? Może tu jest problem?
mcx
-
Niedźwiedź
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: SI
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
11 sty 2010, o 12:03
mcx pisze:
A sprawdzał ktoś pomp paliwa lub ciśnienie w układzie? Może tu jest problem?
mi pompa niedomaga dopiero na wysokich obrotach - w okolicy odcięcia. Szarpanie jest przy 2800-3200
Niedźwiedź