Legacy / Outback hamulce
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Legacy / Outback hamulce
Ferodo za komplet na dwie osie ok 800PLN - dużo to i mało (w porównaniu z klockami za 1500 na oś), tylko piszesz Remek, że że w górach nie dają rady... a ja właśnie w góry na wakacje i to obciążonym autem... Jasne, że 90% czasu spędzę w mieście, ale jak już w góry pojadę to nie będę klocków na drogę zmieniał.
Remek - z Twojego posta wnioskuje, że seryjne się lepiej sprawowały niż teraz Ferodo, a dla mnie 800 zł za coś słabszego to dziękuję. Jak już mam wydac taką kasę to na coś co będzie co najmniej tak dobre jak fabryczne.
Remek - z Twojego posta wnioskuje, że seryjne się lepiej sprawowały niż teraz Ferodo, a dla mnie 800 zł za coś słabszego to dziękuję. Jak już mam wydac taką kasę to na coś co będzie co najmniej tak dobre jak fabryczne.
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
Re: Legacy / Outback hamulce
OBK H6, ale to nie takie tylko "przejechanie" przez góry remek miał na myśli sądzę ,że z obciążeniem pełnym da się przejechać spokojnie
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają"
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 426 razy
Re: Legacy / Outback hamulce
No zupełnie raczej nieburat pisze:OBK H6, ale to nie takie tylko "przejechanie" przez góry remek miał na myśli
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 355 razy
Re: Legacy / Outback hamulce
OBK H6, z tymi Ferodo spokojnie pojedziesz, ja raczej miałem na myśli, jak mnie poniesie. W 4 osoby WRXem przejeździłem cały dzień w górach i nic się nie działo
Na seryjnych zbyt mało polatałem, ale jakiegoś super hiper skoku nie zauważyłem, oprócz tego, że OEM Subaru był prawie 30% droższy od Ferodo Performance (prawie 600 vs 450 o ile pamiętam).
Na seryjnych zbyt mało polatałem, ale jakiegoś super hiper skoku nie zauważyłem, oprócz tego, że OEM Subaru był prawie 30% droższy od Ferodo Performance (prawie 600 vs 450 o ile pamiętam).
Re: Legacy / Outback hamulce
remek a gdzie dostałeś Ferodo za 450? ja za tyle znalazłem komplet na przód tylko a tył prawie drugie tyle - daj cynka, bo tą resztę przynajmniej wydam na paliwo za dojazd na Bajeczną albo dwa zimeringi (po 200zł sztuka) na łączenie skrzyni z silnikiem gdzie olej sobie ukapuje i trza wymienicremek pisze: OEM Subaru był prawie 30% droższy od Ferodo Performance (prawie 600 vs 450 o ile pamiętam).
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 426 razy
Re: Legacy / Outback hamulce
O przodzie tu przecież tylko mowa była.OBK H6 pisze:remek a gdzie dostałeś Ferodo za 450? ja za tyle znalazłem komplet na przód tylko a tył prawie drugie tyleremek pisze: OEM Subaru był prawie 30% droższy od Ferodo Performance (prawie 600 vs 450 o ile pamiętam).
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 355 razy
Re: Legacy / Outback hamulce
to ja dorzuce swoje 3 grosze, skoro kiedys zaczalem ten temat ;)
w szybkiej potrzebie zalozylem wtedy seryjne klocki, ponoc te poprawione, od forka XT.
faktycznie mniej od pierwszego montazu harczaly, hamowaly wystarczajaco.
przyznam, ze wtedy tez jakos wrzucilem nowe opony uniroyal ktore okazaly sie strzalem w 10 wiec nie wiem czy faktycznie klocki byly ciut lepsze czy opony poprawily sytuacje.
wszystko to wrazenia subiektywne, bo drogi hamowania w roznych warunkach nie mierzylem, ale wskaznikiem okazal sie brak sytuacji w ktorych modlilem sie w trakcie hamowania o zakonczenie tegoz sukcesem. wiec poprawilo sie.
dzis mam 105 kkm i czas przyszedl na zmiane klockow, co potwierdzili w serwisie po wstepnych ogledzinach.
tym razem jednak mam chwile i udalem sie do miejsca w ktorym kupowalem kilka razy komplety brembo/ferrodo i zawsze bylem zadowolony z profesjonalnej i milej obslugi - hamulce.net.
w temacie niewiele sie zmienilo - nie ma niedrogiej alternatywy do serii ktora cuda czyni.
sa natomiast za rozsadne pieniadze tarcze i klocki ktore spokojnie mozna wsadzic i serii one spokojnie dorownaja. w tym kierunku pojde, na kolejny rok smigania moze wystarczy.
w szybkiej potrzebie zalozylem wtedy seryjne klocki, ponoc te poprawione, od forka XT.
faktycznie mniej od pierwszego montazu harczaly, hamowaly wystarczajaco.
przyznam, ze wtedy tez jakos wrzucilem nowe opony uniroyal ktore okazaly sie strzalem w 10 wiec nie wiem czy faktycznie klocki byly ciut lepsze czy opony poprawily sytuacje.
wszystko to wrazenia subiektywne, bo drogi hamowania w roznych warunkach nie mierzylem, ale wskaznikiem okazal sie brak sytuacji w ktorych modlilem sie w trakcie hamowania o zakonczenie tegoz sukcesem. wiec poprawilo sie.
dzis mam 105 kkm i czas przyszedl na zmiane klockow, co potwierdzili w serwisie po wstepnych ogledzinach.
tym razem jednak mam chwile i udalem sie do miejsca w ktorym kupowalem kilka razy komplety brembo/ferrodo i zawsze bylem zadowolony z profesjonalnej i milej obslugi - hamulce.net.
w temacie niewiele sie zmienilo - nie ma niedrogiej alternatywy do serii ktora cuda czyni.
sa natomiast za rozsadne pieniadze tarcze i klocki ktore spokojnie mozna wsadzic i serii one spokojnie dorownaja. w tym kierunku pojde, na kolejny rok smigania moze wystarczy.
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 287 razy
- Polubione posty: 55 razy
Re: Legacy / Outback hamulce
gregski,
Byle nie Ferodo Premier.gregski pisze: sa natomiast za rozsadne pieniadze tarcze i klocki ktore spokojnie mozna wsadzic i serii one spokojnie dorownaja. w tym kierunku pojde, na kolejny rok smigania moze wystarczy.
Re: Legacy / Outback hamulce
Dramatyzujesz. Ja mam i się czuję jak Premier. Jest smród, jest dym i zero zahamowań.So What! pisze:Byle nie Ferodo Premier.
czarne jest piękne...
Re: Legacy / Outback hamulce
Nie no Boguś bombavibowit pisze:
Dramatyzujesz. Ja mam i się czuję jak Premier. Jest smród, jest dym i zero zahamowań
https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 287 razy
- Polubione posty: 55 razy
Re: Legacy / Outback hamulce
Ja założyłem tarcze Brembo i seryjne klocki. Na seryjnych klockach przejechałem ok. 45 kkm. Klocki Ferodo Premier rozsypały mi się (zaczęły kruszyć) po ok. 1 kkm. Nie wykluczam jednak, że miałem pecha i trafiłem na jakiś wadliwy egzemplarz.gregski pisze: w takim razie jakie inne?
Widać za krótko na nich jeździłemvibowit pisze: Dramatyzujesz. Ja mam i się czuję jak Premier. Jest smród, jest dym i zero zahamowań.
Re: Legacy / Outback hamulce
Mam nadzieję że Premier to nie Performance o którym remek wyżej pisał
no bo ten smród i zero zahamowań za 450 złociszy...
no bo ten smród i zero zahamowań za 450 złociszy...
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
Re: Legacy / Outback hamulce
OBK H6, nie. Premier i Performance to zupełnie inne klocki.
Za to Performance, czy np DS2500 mają inną wadę. Strasznie łapczywie pożerają seryjne tarcze.
Za to Performance, czy np DS2500 mają inną wadę. Strasznie łapczywie pożerają seryjne tarcze.
czarne jest piękne...
- rrosiak
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: W-wa, Kutno
- Auto: Dacia :)
- Polubił: 116 razy
- Polubione posty: 180 razy
Re: Legacy / Outback hamulce
So What! pisze: Klocki Ferodo Premier rozsypały mi się (zaczęły kruszyć) po ok. 1 kkm
Za to u mnie wytrzymały 25 kkm, seryjne kończyły się po 13-14kkm.
"Pan Macierewicz bardzo często mówi co wie, ale rzadko wie co mówi." - L.Miller -
Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów.
Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów.
Re: Legacy / Outback hamulce
ciekawe, Pan z hamulce.net mowil cos, ze do OBKa i tarcz 294 cm nie ma performancow jeszcze.
za to jest roznica w klockach z chin i zdaje sie z usa.. nie chce klamac..
Sou Uot, kupowales te ferrodo w Lodzi?
za to jest roznica w klockach z chin i zdaje sie z usa.. nie chce klamac..
Sou Uot, kupowales te ferrodo w Lodzi?
no u mnie tez tyle mniej wiecej wytrzymala seria.. jezdzimy jak emeryci ;)So What! pisze: Na seryjnych klockach przejechałem ok. 45 kkm.
Re: Legacy / Outback hamulce
to one takie głodne klocki, nienajedzone jakieśvibowit pisze:Premier i Performance to zupełnie inne klocki.
Za to Performance, czy np DS2500 mają inną wadę. Strasznie łapczywie pożerają seryjne tarcze.
to może czymś je nakarmić żeby tyle nie żarły
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
Re: Legacy / Outback hamulce
A jakie?gregski pisze: opony uniroyal
Także mam taki zakup przed sobą...
Wiem, że pisaleś o nich.
Dolce far niente
Re: Legacy / Outback hamulce
ja kupilem te rally 4x4 street.. mam tez ms66 na zime..
rewelacyjny stosunek jakosci do ceny.
nadal masz forka fuksio?
rewelacyjny stosunek jakosci do ceny.
nadal masz forka fuksio?
Re: Legacy / Outback hamulce
Mam i raczej nie zamierzam sie z nim rozstawać.
Ale coś szybszego 4x4 nadal lazi mi po lbie. w drugiej połowie roku...
... jak wszystko pojdzie po mojej myśli.
Ale coś szybszego 4x4 nadal lazi mi po lbie. w drugiej połowie roku...
... jak wszystko pojdzie po mojej myśli.
Dolce far niente
Re: Legacy / Outback hamulce
FUX, zabawne, mialem oferte kupna mojego obka niedawno i nie sprzedalem, bo naprawde nie wiedzialem co by tu zamiast... to chyba dobrze.. mogl by miec tempomat, wygodniejsze fotele, moze automat... ale i tak nadal to auto ktorego nie mam na co zamienic...
aha, co do opon, ralyy 4x4 kupilem nadwymiarowe, nie bylo wymiaru do obka, nie wiem czy jest do forka.
looknij tez w inne uni, to marka continentala, ale korzystniejsza cenowo.
aha, co do opon, ralyy 4x4 kupilem nadwymiarowe, nie bylo wymiaru do obka, nie wiem czy jest do forka.
looknij tez w inne uni, to marka continentala, ale korzystniejsza cenowo.
Re: Legacy / Outback hamulce
Ja mam 215/60x16 i nie ma tego rozmiaru, tylko inne modele...
Dolce far niente
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 355 razy
Re: Legacy / Outback hamulce
why? to normalne, zwykłe klocki dla kogoś kto porusza się normalnie. Strasznie się kierujecie upalaczami drogowymi czy to oesowymiSo What! pisze: Byle nie Ferodo Premier.
Leszek (hamulce.net) na pewno doradzi dobrze, wystarczy powiedzieć co się robi z autem. Mi wcisnął te performance i za cholere nie moge ich zjeść od 20kkm