jaki hamulunek? ekonomiczny dylemat

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
cArLoS
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Łódź
Auto: WRX Spec Carlos 440/585
Polubił: 0
Polubione posty: 0

jaki hamulunek? ekonomiczny dylemat

Post 1 mar 2010, o 09:54

dokonałem wczoraj zakupu 18' Compomotiv-ów(złote) ET50 pod duży zacisk do mojego wrx-a i teraz mam pytanie , co kalkulowałoby sie lepiej - dołożyć zaciski brembowskie(zlote) - kmpl. ok 4000 przód/tył czy zainwestować np w K-sporty lub
uzywane Ap Racingi tylko na przod? Cenowo ciut drożej ale chodzi mi o kompleksowy efekt.


projekt "Huragan" Carlos - 440/585
Obrazek

BURi
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Impreza WRX BUGEYE
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: jaki hamulunek? ekonomiczny dylemat

Post 1 mar 2010, o 10:01

Polecam Brembowskie zlote - bezproblemow dostaniesz do nich klocki i tarcze a mysle ze spokojnie wystarcza :whistle:
http://www.subaru-dream.pl -> Remember that horsepower sells cars, torque wins races !!!

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński
Polubił: 83 razy
Polubione posty: 443 razy

Re: jaki hamulunek? ekonomiczny dylemat

Post 1 mar 2010, o 10:48

cArLoS, tył estijajowy nie jest p&p do WRX-a.

Osobiście proponowałbym tył zostawić WRX-owy, a na przód dać jedynie coś lepszego.

Skoro zmieniłeś już felgi i odpada Ci problem niepasujących felg z WRX na zacisk Brembo, to ja bym osobiście wybrał zestaw z STi, chyba że masz kasę na jakieś wypasione aprejsing, czy coś innego w tym stylu.

cArLoS
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Łódź
Auto: WRX Spec Carlos 440/585
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: jaki hamulunek? ekonomiczny dylemat

Post 1 mar 2010, o 10:56

...jeszcze jedno pytanie - czy zloty zacisk brembo - tył, nada się na seryjna tarczę z wrx-a, czy mamy tu do czynienia z niewłaściwą grubością tarczy w serii.

dzieki za rady
projekt "Huragan" Carlos - 440/585
Obrazek

Grzesiek_67
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Adamów
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: jaki hamulunek? ekonomiczny dylemat

Post 1 mar 2010, o 11:00

cArLoS pisze: czy zloty zacisk brembo - tył, nada się na seryjna tarczę z wrx-a

Nie, nie nada się. Tarcze mają inną średnicą, tył w STi to chyba 313mm, WRX 290mm.
Brak podpisu.

cArLoS
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Łódź
Auto: WRX Spec Carlos 440/585
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: jaki hamulunek? ekonomiczny dylemat

Post 1 mar 2010, o 11:02

..czyli nie istnieje prosty sposób, bez koniecznosci zatrudniania kowala aby załozyć komplet hamulunku sti do wrx?
projekt "Huragan" Carlos - 440/585
Obrazek

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński
Polubił: 83 razy
Polubione posty: 443 razy

Re: jaki hamulunek? ekonomiczny dylemat

Post 1 mar 2010, o 11:24

cArLoS pisze:..czyli nie istnieje prosty sposób, bez koniecznosci zatrudniania kowala aby załozyć komplet hamulunku sti do wrx?
Są takie specjalne tarcze przejściowe, z bębnem pod hamulec z WRX, a tarczą STi. Tylko wtedy musisz je dodatkowo dokupić.

cArLoS
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Łódź
Auto: WRX Spec Carlos 440/585
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: jaki hamulunek? ekonomiczny dylemat

Post 1 mar 2010, o 11:27

dzięki aldżamharidża :-) (strasznie mi się podoba ten zwrot) - zaraz dryndnę do 4T i zapytam co maja i co mogą dać...
projekt "Huragan" Carlos - 440/585
Obrazek

ODPOWIEDZ