elo elo..
kulega, co to jego zona, lesniczy w brandenbuskich lasach ostro po dziurach pomyka szuka do forka 2007: oslony silnika, liftu zawiasu ew. blokad dyferencjalow..
ktos tym handluje w europie lub na swiecie?
pozdrowienia
gregski_z_doskoku...
forek lift
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- Fala
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: KPHTH MOU
- Auto: OBK H6 3.0 / GT / 328iA / TT Roadster / Habana Custom / 855 T5 / 900se turbo cabrio / Legacy CVT
- Polubił: 4 razy
- Polubione posty: 0
Jajakobyły spec od osłon - proponuję temu forku:
http://www.allegro.pl/item918544211_osl ... _safe.html
i
http://www.allegro.pl/item918544694_osl ... _safe.html
PS: blok dyf?
http://www.allegro.pl/item918544211_osl ... _safe.html
i
http://www.allegro.pl/item918544694_osl ... _safe.html
PS: blok dyf?

Re: forek lift
gregski, kiedyś już o tym było. w "off the beaten", niestety. spróbuję poszukać.
ZTCP:
- ktoś w Stanach lub w Australii podniósł Forestera (regularny lift zawieszenia) i zrobił z niego coś na kształt wyprawówki
- blokad raczej nie uświadczysz.
a moja osobista opinia: dziwny pomysł. chyba taniej byłoby używanego Suzuki kupić, albo zmienić zawias (sprężyny/amortyzatory) na coś do dziur. półsportowe jakieś. na pewno łatwiej dostać i łatwiej znaleźć kogoś, kto doradzi (na przykład bilstein. to nie tylko amory na tor: http://www.allshocks.com/bilstein/html/offroad.html).
edit:
http://www.subaxtreme.com.au/
http://www.funonwheels.net/hirisesubaru ... rester.htm
http://www.subaru4wdclubwa.asn.au/Acces ... ft-Kit.htm
ZTCP:
- ktoś w Stanach lub w Australii podniósł Forestera (regularny lift zawieszenia) i zrobił z niego coś na kształt wyprawówki
- blokad raczej nie uświadczysz.
a moja osobista opinia: dziwny pomysł. chyba taniej byłoby używanego Suzuki kupić, albo zmienić zawias (sprężyny/amortyzatory) na coś do dziur. półsportowe jakieś. na pewno łatwiej dostać i łatwiej znaleźć kogoś, kto doradzi (na przykład bilstein. to nie tylko amory na tor: http://www.allshocks.com/bilstein/html/offroad.html).
edit:
http://www.subaxtreme.com.au/
http://www.funonwheels.net/hirisesubaru ... rester.htm
http://www.subaru4wdclubwa.asn.au/Acces ... ft-Kit.htm
Ostatnio zmieniony 2 mar 2010, o 13:23 przez damaz, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: forek lift
gregski, jeśli chodzi o Leśnika i latanie po lesie, to moja osobista opinia jest taka:
przede wszystkim:
- dobrze osłonić silnik
- zmienić opony na A/T lub podobne w rozmiarze 215/70/R16
ewentualnie:
- zmienić amortyzatory ze sprężynami (nie ze względu na lift, tylko charakterystykę pod dziury)
- zmienić (albo dodać) dobre tylne LSD
- okleić budę folią.
koniec.
inne pomysły nie mają sensu, bo zwizy/samonośna buda i tak skutecznie off-roadowe zapędy ukrócą. w dodatku różne inne pomysły (e.g. prawdziwy lift) zaburzą skutecznie cudowną uniwersalność samochodu (na autobahnie już nie będzie tak miło).
jeszcze tylko przypomnę, że ja nie jestem żadnym ekspertem, tylko sobie dyskutuję na forum dyskusyjnym.
przede wszystkim:
- dobrze osłonić silnik
- zmienić opony na A/T lub podobne w rozmiarze 215/70/R16
ewentualnie:
- zmienić amortyzatory ze sprężynami (nie ze względu na lift, tylko charakterystykę pod dziury)
- zmienić (albo dodać) dobre tylne LSD
- okleić budę folią.
koniec.
inne pomysły nie mają sensu, bo zwizy/samonośna buda i tak skutecznie off-roadowe zapędy ukrócą. w dodatku różne inne pomysły (e.g. prawdziwy lift) zaburzą skutecznie cudowną uniwersalność samochodu (na autobahnie już nie będzie tak miło).
jeszcze tylko przypomnę, że ja nie jestem żadnym ekspertem, tylko sobie dyskutuję na forum dyskusyjnym.

Re: forek lift
damaz, widziałem Forka do poważnego off-roadu przygotowanego (amatorski rajd z Paryża do Dakaru). Pierwsze i podstawowe to w pełni rozbudowana klatka bezpieczeństwa a'la T1/WRC, żeby było do czego przykręcać zabawki.
A tak ogólnie to masz rację. Opony, osłony podwozia, szpery (mozna dać też na przód jakąś np. z STI), ew. zawias i ew. trochę momentu obrotowego skądś wziąć. Jak ktoś by podchodził poważniej do tematu to napędy z STI żeby się nie pourywało.
A tak ogólnie to masz rację. Opony, osłony podwozia, szpery (mozna dać też na przód jakąś np. z STI), ew. zawias i ew. trochę momentu obrotowego skądś wziąć. Jak ktoś by podchodził poważniej do tematu to napędy z STI żeby się nie pourywało.