Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
esilon
- 6 gwiazdek
- Auto: mat
-
Polubił:
1 raz
-
Polubione posty:
4 razy
Post
9 mar 2008, o 18:10
jarmaj pisze:
esilon napisał(a):
a co z ABS-em forkowym przy zmianie na wueriksowe
Jak to z ABSem, wyrwać chwasta i tyle.
ale ja chcę hamulce z tym chwastem
esilon
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
-
Polubił:
83 razy
-
Polubione posty:
442 razy
Post
9 mar 2008, o 18:11
To wyrwać chęć, a potem chwasta

jarmaj
-
esilon
- 6 gwiazdek
- Auto: mat
-
Polubił:
1 raz
-
Polubione posty:
4 razy
Post
9 mar 2008, o 18:14
jarmaj, kurde

esilon
-
LouCyphre
- 6 gwiazdek
- Auto: H&H
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
3 razy
Post
9 mar 2008, o 18:15
Dobrze gada, wódki mu polać a żywo

LouCyphre
-
LORD VADER
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: WuWuA
- Auto: 3TURBO
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
9 mar 2008, o 18:36
jarmaj pisze:
esilon pisze:a co z ABS-em forkowym przy zmianie na wueriksowe
Jak to z ABSem, wyrwać chwasta i tyle.
ja wlasnie wyrwalem razem z pompa abs

LORD VADER
-
esilon
- 6 gwiazdek
- Auto: mat
-
Polubił:
1 raz
-
Polubione posty:
4 razy
Post
9 mar 2008, o 18:43
wiele mi to wyjasniło
dziekuję
esilon
-
LouCyphre
- 6 gwiazdek
- Auto: H&H
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
3 razy
Post
9 mar 2008, o 19:03
esilon, Jeśli zamontujesz wszystko zgodnie z regułami to ABS będzie działa. Az Ci z resztą to napisał ...
LouCyphre
-
Bergen
- Moderator
- Lokalizacja: Wrocław
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
1 raz
Post
9 mar 2008, o 19:05
Pamiętajcie, że po wyrwaniu ABS należy spalić i zakopać.

Bergen
-
esilon
- 6 gwiazdek
- Auto: mat
-
Polubił:
1 raz
-
Polubione posty:
4 razy
Post
9 mar 2008, o 19:16
LouCyphre, dziekuję
Bergen pisze:
Pamiętajcie, że po wyrwaniu ABS należy spalić i zakopać.
swój spal i zakop

,
chyba że juz po

esilon
-
Azrael
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
3 razy
Post
9 mar 2008, o 20:01
LORD VADER pisze:
WRX jezdzi na tym wydechu juz ponad tydzien - a uwierz mi kierowca go nie oszczedza ;) i nie wystapil na razie - moze jego czas jeszcze przyjdzie ;)
Bo on włąśnie występuje podczas niewielkich obciążeń, przy stałęj prędkosci jak auto działa w closed loop.... Tomo też się nigdy w Evo nie zaświecił.
Azrael
-
WRC fan
- Moderator
- Lokalizacja: inąd
-
Polubił:
8 razy
-
Polubione posty:
10 razy
Post
9 mar 2008, o 22:11
Grzesiek_67 pisze:
nigdy nie zapomną, jak podjechałem pod chatkę Kuby (Twoją chatke od Powstańsów gdziesik), a docelowo mieliśmy jechac do Jasia. Kuba wsiadł, ruszyłem, i Kuba
po 100 metrach zapytał :
- czy to auto ma turbo , na pewno ?
ROTFL

WRC fan
-
Interceptor
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: takie zuzycie paliwa?
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
10 mar 2008, o 01:27
Azrael pisze:
Bo on włąśnie występuje podczas niewielkich obciążeń, przy stałęj prędkosci jak auto działa w closed loop.... Tomo też się nigdy w Evo nie zaświecił.
Co to znaczy "closed loop"?
U mnie check zapalal sie tylko przy jezdzie 80 km/h na 5 biegu przy 2000 rpm przez dluzej niz minute (stala predkosc i obroty)
I'm addicted to adrenaline ...

Interceptor
-
Azrael
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
3 razy
Post
10 mar 2008, o 01:43
Interceptor pisze:
Co to znaczy "closed loop"?
Zamknięta pętla - mieszanka korygowana przez sondę AFR w sprzęrzeniu zwrotnym - działa tylko przy małych obciążeniach.
Interceptor pisze:
U mnie check zapalal sie tylko przy jezdzie 80 km/h na 5 biegu przy 2000 rpm przez dluzej niz minute (stala predkosc i obroty)
Dokładnie tak to działa.
Azrael
-
gruby
- 5 gwiazdek
- Auto: klekotnik
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
10 mar 2008, o 02:12
Azrael pisze:Interceptor pisze:
Co to znaczy "closed loop"?
Zamknięta pętla
A kiedy bedzie "otwarta petla"?
g.
gruby
-
Azrael
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
3 razy
Post
10 mar 2008, o 09:39
gruby, powyej pewnej wartości obciążenia/otwarcia przepustnicy działa pętla otwarta, silnik pracuje wg. paremetrów z mapy bazowej, ewentualnie przemnożonych o współczynnik korekcji uśredniony z wcześniejszych wskazań sondy AFR.
Azrael
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
-
Polubił:
14 razy
-
Polubione posty:
19 razy
Post
10 mar 2008, o 11:15
A czym różni się turbina w GT-ku od turbiny S-turbo? Bo
hogi ma wolną turbinkę podobno

Konto usunięte
-
LouCyphre
- 6 gwiazdek
- Auto: H&H
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
3 razy
Post
10 mar 2008, o 11:37
Konto usunięte, Wielkością. Ale ja na Twoim miejscu założyłbym turbinę od WRXa. Ma większy potencjał, a pieniądze podobne.
LouCyphre
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
-
Polubił:
14 razy
-
Polubione posty:
19 razy
Post
10 mar 2008, o 11:42
Spoko... na razie planuję. Na bazie waszych cennych informacji planuję

Konto usunięte
-
LORD VADER
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: WuWuA
- Auto: 3TURBO
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
10 mar 2008, o 11:59
TD04 - z GT98 ma troche gorszy tzw "spool up" czyli troche gorzej sie wkreca niz TD04L, ktora tez troche wyzej "ciagnie" u mnie TD04 zdychala przy 6k obr TD04L "ciagla" do 6,4-6,5k obr
LORD VADER
-
hogi
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Kona Stinky
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
1 raz
Post
10 mar 2008, o 16:14
LORD VADER, dokładnie tak jak mówisz.
To mój wykres z GTka:

hogi
-
deLux
- 5 gwiazdek
- Auto: X.X
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
14 mar 2008, o 09:14
sory za offtop, ale czy mógłby mnie ktoś skierować do informacji o sterowaniu silnikiem - open loop / closed loop etc.
bardzo mnie to zainteresowało gdyż u mnie pojawia się check engine właśnie w takiej sytuacji jak opisał
Interceptor 
deLux
-
Azrael
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
3 razy
Post
14 mar 2008, o 09:49
deLux, jeżeli to błąd P0420 i masz auto nowsze niż 2001 rok to sprawa jest dość jasna. Więksozśc informacji na ten temat podadzą CI google w jakieś 10 minut.
Azrael
-
esilon
- 6 gwiazdek
- Auto: mat
-
Polubił:
1 raz
-
Polubione posty:
4 razy
Post
1 kwie 2008, o 16:10
czy zmiana przewodów hamulcowych seryjnych foresterowych na przewody (np. sparco) w oplocie poprawi w jakimkolwiek stopniu skuteczność hamulców ?
esilon
-
LORD VADER
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: WuWuA
- Auto: 3TURBO
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
1 kwie 2008, o 16:24
esilon pisze:czy zmiana przewodów hamulcowych seryjnych foresterowych na przewody (np. sparco) w oplocie poprawi w jakimkolwiek stopniu skuteczność hamulców ?
troche poprawi reakcje ukladu
ale trzeba zakupic przewody dedykowane do danego modelu bo z uniwersalnymi jest troche klopotu
LORD VADER
-
esilon
- 6 gwiazdek
- Auto: mat
-
Polubił:
1 raz
-
Polubione posty:
4 razy
Post
1 kwie 2008, o 16:45
LORD VADER, dzieks
i taka jeszcze prosba o opinie forumskich,
jak sądzicie , czy grzebanie w ECU tzn maptekowanie jest bardzo ryzykowne, pomijam wyciskanie ostatnich potów z silnika tylko czy wogóle myslec o strojeniu czy też nie ma to sensu (w zestawienu z potencjanymi problemami).
Wiem, że Grzesiek_67 jest nieobiektywny w tej sprawie
(ja nie planuję więcej niz 190-200 kucyków i parę niutonków)
esilon