Siema
Wysypała mi się skrzynia w japońskiej T wannie. Mam okazję kupić niedrogo nową skrzynie ale z innymi przełożeniami ale też JDM
moja stara skrzynia
TY752VBCBA 3.454 2.062 1.448 1.088 0.825 główne: 4.111
ta nowa
TY752VB5BA 3.083 2.062 1.545 1.151 0.825 główne: 4.444
moje pytanie jest takie czy warto ją kupować, jak zmieni się specyfika jazdy, jak widać każdy z wyjątkiem 2ki i 5ki się różni, główne przełożenie też jest inne.
warto zmieniać?
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
warto zmieniać?
Sprzedam przerobione cewki z WRXów 02-06
pasujące do GT/WRX/STi 92-96

http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191
pasujące do GT/WRX/STi 92-96

http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191
Re: warto zmieniać?
A różnica w przełożeniu głównym Ciebie nie martwi ?
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
Re: warto zmieniać?
No właśnie martwi, dlatego pytam, czy brać czy nie. Mam możliwość kupienia też do tej nowej skrzyni tylnego dyfra, nie wiem czy jest potrzebny czy nie.
Zastanawiam się też czy w ogóle ta nowa skrzynia będzie pasować, czy mocowanie jest takie same.
Zastanawiam się też czy w ogóle ta nowa skrzynia będzie pasować, czy mocowanie jest takie same.
Sprzedam przerobione cewki z WRXów 02-06
pasujące do GT/WRX/STi 92-96

http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191
pasujące do GT/WRX/STi 92-96

http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191
Re: warto zmieniać?
Mocowania skrzyn 5mt sa chyba wszystkie takie same? Nie wiem jak miedzy ty754 a ty752 - ale z pewna doza prawdopodobienstwa tez?
Martw sie o przelozenie skrzyni i dyfra - musza byc takie same, wiec mozesz potrzebowac wymienic skrzynie wraz z dyfrem.
Martw sie o przelozenie skrzyni i dyfra - musza byc takie same, wiec mozesz potrzebowac wymienic skrzynie wraz z dyfrem.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: warto zmieniać?
ok to już się dowiedziałem muszę kupić skrzynie 4.444 i dyfer tylny 4.444 bo jesli tylny zostanie 4.111 to kola się będą kręcić z różną prędkością.
jeszcze powstało pytanie czy w dyfrze tylnym 4.444 nie będą półosie grubsze niż w moim 4.111.
jeszcze powstało pytanie czy w dyfrze tylnym 4.444 nie będą półosie grubsze niż w moim 4.111.
Sprzedam przerobione cewki z WRXów 02-06
pasujące do GT/WRX/STi 92-96

http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191
pasujące do GT/WRX/STi 92-96

http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191
Re: warto zmieniać?
Jesli to bedzie R160 to chyba wszystko powinno byc cacy.
R180 na pewno jest inne.
R180 na pewno jest inne.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: warto zmieniać?
a co to za oznaczenie? co to jest R160 R180? gdzie tego szukać?
edit/ Po problemie, dostane dyfer z półosiami :D
ale tak już przy okazji warto by było wiedzieć co to za oznaczenie
edit/ Po problemie, dostane dyfer z półosiami :D
ale tak już przy okazji warto by było wiedzieć co to za oznaczenie
Sprzedam przerobione cewki z WRXów 02-06
pasujące do GT/WRX/STi 92-96

http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191
pasujące do GT/WRX/STi 92-96

http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191
Re: warto zmieniać?
Klasyki mają wszystkie R160 poza RA i R z 99-00. R180 to normalnie większy dyfer występujący razem z 6MT.
Re: warto zmieniać?
na kropce dostałem jeszcze takie info:
Pod warunkiem, że wałki zdawcze skrzyni są tej samej wielkości ;) W WRXach różnie to bywa, może być skrzynia 3.9 i do niej dyfer 3.54.
Nie wiem jak w klasykach, ale nie słyszałem o takich komplikacjach ;)
Sprzedam przerobione cewki z WRXów 02-06
pasujące do GT/WRX/STi 92-96

http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191
pasujące do GT/WRX/STi 92-96

http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191