No to mamy najmłodszego w historii zwycięzcę rajdu :-D
Solberg w Subaru otarł się o pudło, no ale jest to niestety konsekwencja wycofania się Loeb'a i starszego Solberga :-? z drugiej strony kto to będzie za 2 tygodnie pamiętał Szkoda, że Peter nie powalczył ostrzej o 3 miejsce.
Jestem ciekaw czy i kiedy Petter znowu zacznie jeździć i kiedy skończy się cierpliwość Subaru zdaję sobie sprawę, że Petter jest dobrym imidźem firmy bo jest ładny i miły, ale kurde to jest team rajdowy, kierowca powinien wygrywać a co najwyżej serwisantka Subaru może sobie ładnie wyglądać
Dzisiejsze wydanie Autosportu podaje, że według informacji, do których udało się dotrzeć tygodnikowi, FIA rozważa możliwość ograniczenia napędu samochodów WRC do jednej osi. Propozycja jest rozważana wśród najwyżej postawionych funkcjonariuszy FIA, w tym przez prezesa Maxa Mosleya.
Decyzja ma zostać podjęta podczas posiedzenia Rady Światowej FIA, zaplanowanego na 26 marca. Żródło wewnątrz FIA informuje, iż opcją pozostają samochody z napędem na jedną oś, z silnikiem 1600 lub 1800 z turbodoładowaniem. Max Mosley wyraził się jasno na temat tego, czego oczekuje od nowych przepisów. Chce, aby samochody były wolniejsze, bezpieczniejsze, tańsze i bardziej widowiskowe. Można ostrożnie stwierdzić, że samochody z napędem na jedną oś spełniałyby oczekiwania Mosleya.
Mosley nie udzielił odpowiedzi Autosportowi, ale prezes Komisji WRC, Morrie Chandler przyznał, że opcja na jedną oś jest brana pod uwagę. Dodał, iż skłaniałby się w stronę napędu na tylną oś, co umożliwiłoby bardziej widowiskową jazdę.
Dyrektor zarządzający Subaru World Rally Teamu, Richard Taylor zasugerował, że Subaru może wycofać się z uczestnictwa w WRC, jeżeli zostaną zmienione przepisy. Powiedział, że napęd na obie osie jest bezpieczniejszy.
Kościuszko wskoczył do TOP 10 w wynikach Rajdu Meksyku -powód- dyskwalifikacja Ricardo Trivigno, zajmującego pierwotnie ósmą pozycję.
Powodem dyskwalifikacji były...rękawiczki kierowcy nie posiadające homologacji
WRC fan pisze:Kościuszko wskoczył do TOP 10 w wynikach Rajdu Meksyku -powód- dyskwalifikacja Ricardo Trivigno, zajmującego pierwotnie ósmą pozycję.
Powodem dyskwalifikacji były...rękawiczki kierowcy nie posiadające homologacji
Subaru World Rally Team przywiózł Imprezy dla Pettera Solberga i Chrisa Atkinsona do Villa Carlos Paz z ponad 20-godzinnym opóźnieniem. Trucki zostały zatrzymane w miejscowości Venado Tuerto w prowincji Santa Fe, gdzie protestujący rolnicy urządzili blokadę Ruta Nacional 8.
Ekipa dotarła do bazy rajdu dopiero dzisiaj rano. Imprezy przeszły w terminie plombowanie i badanie kontrolne.
- To szaleństwo pomyśleć, że coś takiego mogłoby się wydarzyć w trakcie rajdu - powiedział koordynator Rally Argentina, David Eli w wywiadzie dla Radia Mitre. - Mam nadzieję, że tak się nie stanie, ponieważ byłaby to katastrofa. Dziesięć innych krajów czeka na termin rundy mistrzostw. Jak wiadomo, kalendarz zostanie w przyszłym roku ograniczony do 12 rajdów.