Swap silnika i napędów

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
leonfrd9
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Swap silnika i napędów

Post 23 maja 2010, o 19:50

Czy silnik razem z całym napędem i zawiasem z STI z 2006r, podejdzie do budy P1, albo WRX 2001?



deLux
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Auto: X.X
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Swap silnika i napędów

Post 23 maja 2010, o 19:57

od czego spawarka i szlifierka. kawali nie brakuje. :lol:
gorzej z dobrymi elektrykami, ale nie tragicznie.

leonfrd9
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Swap silnika i napędów

Post 23 maja 2010, o 20:03

Konkretnie. Czy wie ktoś czy punkty mocowań dla wszystkich podzespołów (silnik, zaiweszenie, napędy) są takie same?

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 83 razy
Polubione posty: 443 razy

Re: Swap silnika i napędów

Post 23 maja 2010, o 20:57

Tak, z mocowaniami do karoserii nie ma jakichś problemów.

Zawias z 2006 nie będzie za bardzo pasował. Jest za długi.

leonfrd9
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Swap silnika i napędów

Post 23 maja 2010, o 21:12

Tzn? koła będą wystawać poza obrys samochodu? będą za długie półośki, wachacze - wszystko?

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 83 razy
Polubione posty: 443 razy

Re: Swap silnika i napędów

Post 23 maja 2010, o 21:20

Półosie to swoją drogą będą do budy GC8 za długie, ale to da się łatwo dopasować.

Natomiast zawias z Imprez 2001- 2007 jest wyższy niż wcześniejsze. Ponoć niektórzy wpychają, ale to za bardzo nie jest to to, co powinno być.

leonfrd9
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Swap silnika i napędów

Post 23 maja 2010, o 21:42

mhm... dobra dzięki wielkie!:) Pozdrawiam

danikl
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: niby mazowsze, ale mentalnie podlasie
Auto: Muł, truposz i czerwone włoskie półwytrawne
Polubił: 102 razy
Polubione posty: 168 razy

Re: Swap silnika i napędów

Post 24 wrz 2010, o 14:00

Odkopuję bo mam pytanie:
Oglądałem Imprezę gt 99 i w sumie wyglądała przyzwoicie ,ale w papierach było napisane ,że to 1,6 .Samochód jest świeżo sprowadzony z Holandii i nie ma żadnych informacji na temat przekładki.Zakładam ,że ktoś przerzucił wszystko do budy po 1,6 .Czy buda z 1,6 jest taka sama jak do GT jeśli chodzi o mocowania podzespołów ,sztywność czy ktoś musiał ją przerabiać i czy w prowadzeniu mogą byc jakies różnice?

lucza
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: KILKENNY IE-RACIBÓRZ PL
Auto: babcie ra 95 i 96
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Swap silnika i napędów

Post 24 wrz 2010, o 16:58

właśnie jestem w trakcie budowy kolejnej takiej hybrydy,mocowania do karoserii są takie same,niema to wpływu na prowadzenie,w klasyku można powiedzieć że buda jest uniwersalna dla wszystkich modeli subaru imprezy
JAZDA SUBARU-BEZCENNE!!! ZA BENZYNE ZAPŁACISZ KARTĄ MAESTRO!!

ODPOWIEDZ