
/Forester MY00 S-Turbo AT/
Olej wymieniany w styczniu, o dolewkach nic nie wiem, ale jak były to na pewno robione z głową.jarmaj pisze: Czy był ostatnio dolewany/wymieniany olej?
Sytuację znam tylko z relacji telefonicznej, ale z racji automatu i ruchu w mieście obstawiam, że nie było to na wysokich obrotach.jarmaj pisze: Na dużych obrotach, na małych?
Azrael pisze: Biały dym na rozgrzanym aucie podczas jazdy bez przelania oleju chwilę wcześniej raczej zawsze jest drogim dymem, może jeszcze być bardzo drogim dymem.
A w przypadku silnika to co to może zwiastować ? Uszczelka pod głowicą ? ( tak wiem, że przez internet, nie widząc auta to takie zgaduj zgadulajarmaj pisze: remont silnika
A w życiusiedemnastka pisze: tym bardziej jesli autko jest z(zagazowane)![]()
z całym szacunkiem:WRC fan pisze:A w życiusiedemnastka pisze: tym bardziej jesli autko jest z(zagazowane)![]()
Robi się test na obecność CO2 w płynie chłodzącym.kitewinger pisze:A propos jak to jest ze sprawdzaniem bąbelków w płynie chłodniczym? Gazujemy na gorącym i patrzymy czy są bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym (tym plastikowym) czy w tym aluminiowym (jak go otworzę na gorącym to przecież na bank wypieprzy gorący płyn na początku)?
a ta biała para przy odpalaniu jest ok przy obecnej temperaturze? zimą to zrozumiałe...jarmaj pisze: Robi się test na obecność CO2 w płynie chłodzącym.
WRC fan pisze: Okazało się, że to jednak turbo jest chore. Ma ktoś seryjnego ślimaka z S-Turbo do opchnięcia ?
Witek pisze: A czy dobrym wyjściem nie jest na włożenie tego z WRXa?