
Chyba podzielam jego zdanie: "Gdybym oglądał F1 w telewizji, to bym usnął."
http://www.eurosport.pl/formula-1/sezon ... tory.shtml
i nie tylko kubice tylko wszystkich, którzy zjechali razem z nim, a było ich sporo..Witek pisze: Zbyt szybki zjazd do boksu
Jest minimalny czas okrążenia, którego nie wolno przekroczyć, gdy SC jest na torze. Jeśli chcesz sprawdzić, czy jest coś jeszcze, to zapraszam:Witek pisze:Za co Kubicę ukarali? Zbyt szybki zjazd do boksu? Jakie teraz są przepisy na tę okoliczność?
Z jednej strony coś w tym jest, z drugiej strony Rosberg w Singapurze, był w podobnej sytuacji i nikt nie płakał (też kara została nałożona sporo po przewinieniu i wtedy Rosberg też zbudował sobie odpowiednią przewagę, by kara nie wpłynęła na wynik). That's racing, jakby powiedział Kubica.eMTi pisze: no i HAM znowu przegiął pałę... przejazd przez pitlane to zupełnie bzdurna kara.. Powinni albo zmienić przepisy i taki karny przejazd powinien odbyć się natychmiast po ustanowieniu werdyktu, albo HAM powinien dostać surowszą karę, bo jak widać było po wynikach wyścigu, samochód ten miał kolosalne znaczenie dla ustawienia stawki, a nie stratę 20 sekund...
Ale on nie dostał kary za zbyt szybkie okrążenie, tylko zbyt szybki zjazd do pitstopu.ky pisze:Jest minimalny czas okrążenia, którego nie wolno przekroczyć, gdy SC jest na torze.Witek pisze:Za co Kubicę ukarali? Zbyt szybki zjazd do boksu? Jakie teraz są przepisy na tę okoliczność?
??? Karę dostało 9, czyli: Jenson Button, Rubens Barrichello, Nico Huelkenberg, Robert Kubica, Witalij Pietrow, Adrian Sutil, Sebastien Buemi, Pedro de la Rosa i Vitantonio Liuzzi.Witek pisze: czy 4 to tak całkiem sporo?
Witek pisze:Ale on nie dostał kary za zbyt szybkie okrążenie, tylko zbyt szybki zjazd do pitstopu.
http://fia.com/en-GB/mediacentre/f1_media/Documents/eur-document-52.pdf pisze:The Stewards received a report from the Race Director regarding Car 11, Robert Kubica failing to stay above the minimum time set by the FIA ECU when the Safety Car was deployed.
The Stewards met with the driver and team representative, considered the evidence and decided that this was a breach of Article 40.7 of the 2010 FIA Formula One Sporting Regulations. The Stewards impose a time penalty of 5 seconds to the drivers elapsed race time.
r.40.7 All competing cars must then reduce speed and form up in line behind the safety car no more tha
lengths apart. In order to ensure that drivers reduce speed sufficiently, from the time at which the
CAR DEPLOYED” message is shown on the timing monitors until the time that each car crosses
safety car line for the first time, drivers must stay above the minimum time set by the FIA ECU.
jak miło :)Witek pisze:ky, dzięki. Wiedziałem, że w tej materii zawsze mogę na Ciebie liczyć.![]()
Może potraktowali to jako RA?Witek pisze: Czy FIA nie powinna rozpatrzeć incydentu między Webberem, a Kovalainenem?
Przede wszystkim to muszą być pewni finansowania. Coś czuję, że niedługo poznamy nowego sponsora na grubą kasę. Co może też oznaczać, że Witek popłynie.eMTi pisze: muszą być mocno pewni postępów,
pytanie, czy solidarnie za Witkiem nie stanie ruska mafia, która będzie sobie chciała prać pieniądze... Ale z drugiej strony to może właśnie być ten gruby sponsorky pisze: Co może też oznaczać, że Witek popłynie.