Mam pytanie...
czy jest mozliwe, aby w AT na różnych biegach inaczej zdefiniowac całą mapę, z jakiej korzysta auto?
Innymi słowy, czy np. wbijając D auto może jeździc na innych paramtrach, niż wówczas, gdy wrzucę np. na 3?
Ewentualnie czy istnieje możliwośc zmiany w ustawieniach skrzyni, aby np. w innym momencie zmieniała poszczególne biegi?
Mistral
Róźny bieg - różna mapa?
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
Mistral
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Jurata / Reda
- Auto: FORESTER 2,5 XT US spec. i Auris Padaczka...
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Róźny bieg - różna mapa?
W zasadzie zastanawiałem się, czy obecnie nie jest tak, że właśnie na 3 komputer jest inaczej zestrojony niż na D, bo jak ruszając na D wcisnę ze startu zatrzymanego gaz, to szybko startuje z jedynki, natomiast, jak startuje z 3, to na pierwszym biegu najpierw trochę muli i dopiero od 2 idzie jak należy.
Za kilka dni będę stroił auto więc po prostu zastanawiałem się, czy może udałoby się zrobic dwie mapy, jedną light, drugą taką konkretniejszą.
Za kilka dni będę stroił auto więc po prostu zastanawiałem się, czy może udałoby się zrobic dwie mapy, jedną light, drugą taką konkretniejszą.
Re: Róźny bieg - różna mapa?
Mistral, generalnie to co można 'od ręki' widać w mapach. najlepiej Ci stroiciel powie.
Re: Róźny bieg - różna mapa?
Mistral,
u mnie w Forku mam 3 możliwości jazdy do przodu ,
1. D czyli standard
2. D SPORT (wajcha z D idzie w lewo) i wtedy wg instrukcji ma trzymać wyżej na obrotach, czyli chyba nie zrzuci tak szybko na niższy bieg jak lekko puścisz gaz
3. D +/- czyli sam wajcham (ale jest idiotproof, znaczy, że nie da się przekręcić silnika)
różnica między D i D SPORT to chyba właśnie oprogramowanie
u mnie w Forku mam 3 możliwości jazdy do przodu ,
1. D czyli standard
2. D SPORT (wajcha z D idzie w lewo) i wtedy wg instrukcji ma trzymać wyżej na obrotach, czyli chyba nie zrzuci tak szybko na niższy bieg jak lekko puścisz gaz
3. D +/- czyli sam wajcham (ale jest idiotproof, znaczy, że nie da się przekręcić silnika)
różnica między D i D SPORT to chyba właśnie oprogramowanie
-
Mistral
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Jurata / Reda
- Auto: FORESTER 2,5 XT US spec. i Auris Padaczka...
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Róźny bieg - różna mapa?
Dzięi kolego, ale chyba Twoja skrzynia nieco różni się od mojej...
Jak próbowałbym wziąc na D i w bok, to złamałbym patyka...
Mistral
Jak próbowałbym wziąc na D i w bok, to złamałbym patyka...
Mistral
Re: Róźny bieg - różna mapa?
ja rozumiem, ale chodzi mi o to, że u mnie D i D sport różnią się czasem zmieniania biegów, więc się da, bo o to chyba pytałeś
-
Mistral
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Jurata / Reda
- Auto: FORESTER 2,5 XT US spec. i Auris Padaczka...
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Róźny bieg - różna mapa?
Podejrzewam, że u Ciebie pracuje to na zupełnie innym komputerze itp. więc u mnie mogą byc jakieś ograniczenia.
Ostatnio jeden kolega mi sprawdził i moje autko pracuje na zupełnie standardowej mapie, ale zastanawiam się, czy skrzynia jest jakoś oddzielnie programowana w tym modelu, czy to zawiera się gdzieś w ramach mapy silnika.
Gdyby ktoś miał pojęcie, byłbym wdzięczny za info.
P.S.
Moja skrzynia AT ma z prawej strony coś jakby jakieś gniazdo do podłączenia jakiegoś kabelka.
Wie ktoś, co to może byc?
Mistral
Ostatnio jeden kolega mi sprawdził i moje autko pracuje na zupełnie standardowej mapie, ale zastanawiam się, czy skrzynia jest jakoś oddzielnie programowana w tym modelu, czy to zawiera się gdzieś w ramach mapy silnika.
Gdyby ktoś miał pojęcie, byłbym wdzięczny za info.
P.S.
Moja skrzynia AT ma z prawej strony coś jakby jakieś gniazdo do podłączenia jakiegoś kabelka.
Wie ktoś, co to może byc?
Mistral
Re: Róźny bieg - różna mapa?
u mnie jest zaślepka, pod którą jest gniazdo pokrętła do odblokowania, jak ci się bieg P zblokuje