Jest to limitowana wersja nazwana Super Racing, która z tego co mi udało mi się ustalić wychodziła głównie na rynek Szwajcarski. Charakteryzowała się m.in.: inną tapicerką w szaro-czarnym kolorze (połączenie materiału skóro-podobnego i jasnej perforowanej alcantary), listwami bocznymi ala' carbon, które stety lub niestety zdjąłem i ślad po nich zaginął.
Jeśli chodzi o stan techniczny:
- przy przebiegu 152000 km zrobiony był kompletny rozrząd, wymieniony olej w silniku, dyfrze i skrzyni, wymienione były również filtry oleju i powietrza a także świece
- 500 km temu wymienione były również wszystkie klocki hamulcowe na podzespoły TRW oraz chłodnica na nową firmy KOYO
Auto od zwykłego GT-ka różni się m.in.
- przednim zderzakiem z rzadkiej wersji P1 - produkowanej tylko w wersji coupe na Japonię i UK, posiada charakterystyczną dokładkę i mniejsze światła przeciwmgielne
- wysokim spojlerem na tylnej klapie z wersji STI
- zaworem upustowym, tzw BOV - Blitz Super Sound
- większym wlotem powietrza do intercoolera na masce
- reflektorami bixenonowymi
- przyciemnionymi wszystkimi szybami poza czołową folią z bardzo delikatnym efektem lustra
- 3" układem wydechowym ze stali kwasoodpornej, z końcowym tłumikiem zakładanym jeszcze przez poprzedniego właściciela w 4turbo (wydech potrafi uruchomić 5 alarmów na raz na parkingu podziemnym ;) )ale gdyby był dla kogoś zbyt uciążliwy, można włożyć tzw silencer, który również oczywiście posiadam
- 17" calowymi felgami Mille Miglia w kolorze złotym
- 3 wskaźnikami dodatkowymi w daszku nad nawiewami: doładowanie, ciśnienie oleju i temp oleju. Turbina pompuje seryjne 0,9 bara i tyle też pokazuje zegar.
Posiadam do auta również 4 szt. chlapaczy JDM, które mogę dorzucić w cenie przyszłemu nabywcy.
Subaru ma ważne badanie techniczne do dnia 08.06.2011 oraz ubezpieczenie do dnia 07.04.2011
Auto daje naprawdę dużo frajdy z jazdy i budzi spore zainteresowanie. Samochód nie brał udziału w pojeżdżawkach, wyścigach torowych, użytkowany jedynie na drogach publicznych, zgodnie z zasadami użytkowania auta z turbiną. Zawsze rozgrzewany przed jazdą i zawsze chłodzona turbina po. Jest to moje jedyne auto i jedyny środek transportu. Zapraszam do oglądania auta w Warszawie. Telefon do mnie to: 504339918.
Cena 28499 pln do negocjacji.

link do ogłoszenia otomoto, tam więcej fotek: http://otomoto.pl/subaru-impreza-gt-my- ... 70244.html