turbo

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Arti
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Nordkappværing
Auto: GT Rally Car & STI GH
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: turbo

Post 21 wrz 2010, o 16:46

darop pisze: Czyli mam rozumieć ze VF35 jest lepsze od TD05 i warto by było zmienić ??
Zależy jak lubisz. Jeśli wolisz żeby auto miało mocnego kopa w pewnym momencie i ciągnęło 'z nienacka' to TD05 jest super. Ale np. w zimę kiedy lepiej jak moc jest rozwijana równomiernie wydaje mi się, że z takim turbo jeździło by się gorzej. VF35 wkręca się nisko, tak mi się wydaje. Może to zasługa programu.


Obrazek

darop
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Lokalizacja: Dębica
Auto: Subaru Impreza GT
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: turbo

Post 21 wrz 2010, o 21:45

Powiem tak że z wyższych obrotów to faktycznie jestem zadowolony,ale trochę ścigam się w rajdach i często na ostrych ciasnych zakrętach muszę wbijać jedynkę co czasami nie jest proste :) bo na dwójce tak zamuli że nie chce się zebrać :).Chciałem właśnie coś na to zaradzić.

Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 130 razy
Polubione posty: 365 razy

Re: turbo

Post 22 wrz 2010, o 12:00

darop, faktycznie jest to wkurzające, na jedynke za szybko, na dwójkę za wolno. Jeżeli te rajdy to coś na kształt popularek, to polecam Ci gorsze opony i bardziej zamaszysty styl. Wbijania jedynki nie unikniesz ;-) W MY96 z td05 dawało radę.

Obrazek

darop
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Lokalizacja: Dębica
Auto: Subaru Impreza GT
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: turbo

Post 22 wrz 2010, o 13:50

Właśnie nie chodzi mi tu o kręcioły wokoło trzepaka,a raczej coś drogowego więc gorsze opony całkowicie odpadają :),Myślałem coś o zwiększeniu momentu obrotowego co było by najlepsze ,ale nie wiem za bardzo gdzie się z tym udać bo słyszałem że akurat w imprezie z mojego roku ( 96 ) nie jest to takie proste.

cherusek1
0 gwiazdek
Auto: Honda civic type r fn2 special edition
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: turbo

Post 13 lis 2014, o 17:42

Reanimuje trochę temat, czy oryginalne turbo IHI VF29 działające ale wysłużone najlepiej zastąpić... No właśnie jakim? Oryginał raczej nie wchodzi w grę ale zastanawiam sie,co myślicie o TD05 16G z Mitsu wiem ze to większe turbo ale czy reakcje na gaz są podobne? Autko jdm, Impreza wrx Ra sti vers.6 z99r nie będzie dalej tiuningowane ,zastanawiam się tez co do awaryjności,która z tych turbin jest bardziej wytrzymała? za TD05 przemawia ze była by ewentualnie nowa ,IHI juz pewnie nie do dostania nowa, podpowiedzcie cos pozdro

ryjeks
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: mat
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: turbo

Post 13 lis 2014, o 19:00

Tu jest trochę info o turbawkach: http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=1141476

Analizuj, porównuj itd. ;)
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae

siewcu
5 gwiazdek
Lokalizacja: Wroclaw
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Post 14 lis 2014, o 00:56

jak chcesz to mogę dać namiar na kogoś kto może ogarnąć zdrowe vf48, to jest bodaj z sti 2.5 i CHYBA pasuje p&p.
Biuro pomocy poszkodowanym w wypadkach drogowych RES - http://www.odszkodowania-res.pl

cherusek1
0 gwiazdek
Auto: Honda civic type r fn2 special edition
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: turbo

Post 14 lis 2014, o 15:14

Hejo
Super siewcu, zawsze opinia specjalisty sie przyda,poproszę o namiar

siewcu
5 gwiazdek
Lokalizacja: Wroclaw
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Post 14 lis 2014, o 15:16

502 822 105 Kamil
Biuro pomocy poszkodowanym w wypadkach drogowych RES - http://www.odszkodowania-res.pl

ODPOWIEDZ