Moment obrotowy
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
- Polubił: 247 razy
- Polubione posty: 528 razy
Re: Moment obrotowy
Tak prosto się nie da. Niestety będzie się to wiązało z nieuchronnym podniesieniem mocy silnika 

"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Re: Moment obrotowy
Ojtam, ojtam. Trzeba przeszczepić kopciucha :)
r.
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
Re: Moment obrotowy
założyć reduktor i po problemie 

Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" 

-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: Moment obrotowy
Wsadzić mapowalnego kompa i zmapować.darop pisze:Jak podnieść moment obrotowy w imprezie 2.0 turbo 96 rok.
Re: Moment obrotowy
stare turbo to chyba tylko MAPTEK Poznań 

Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" 

Re: Moment obrotowy
96 rok - to albo jakis aftermarket pelen (np. Apexi - od okolo 1800-2000zl zakup, Simtek - drogo na polskie warunki albo cos w tym stylu)
albo dokladka do oryginalnego ecu na plytce - albo ESL, mapowalny - kazdy ogarniety mapper to zrobi albo gotowy chip typu Polar Performance albo temu podobny.
Ecutek dziala dopiero od my99 - wiec wszystko jedno, czy bedzie to np. Maptek, czy 4turbo, czy np. Jako - i tak trzeba pomyslec o ECU.
albo dokladka do oryginalnego ecu na plytce - albo ESL, mapowalny - kazdy ogarniety mapper to zrobi albo gotowy chip typu Polar Performance albo temu podobny.
Ecutek dziala dopiero od my99 - wiec wszystko jedno, czy bedzie to np. Maptek, czy 4turbo, czy np. Jako - i tak trzeba pomyslec o ECU.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: Moment obrotowy
Widzę że w tym roczniku to same problemy.A zmieniło by cokolwiek gdyby włożyć komputer od STI 94 r JDM ???
Re: Moment obrotowy
Nie przesadzajmy z tymi "samymi problemami" - to, ze trzeba aftermarketowe ecu, to jedynie kwestia kosztow, a nie problemow.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: Moment obrotowy
Zgadza się że kwestia kosztó ,ale wiadomo że jeśli było by taniej to by nie zaszkodziło :)
Ma ktoś namiary na taki aftermarketowy ecu albo dokladkę do oryginalnego ecu na plytce ??
Ma ktoś namiary na taki aftermarketowy ecu albo dokladkę do oryginalnego ecu na plytce ??
Re: Moment obrotowy
a ile więcej ma być, może wywiniesz się z boost controllerem i np. 1bar ujdzie na sucho 

Re: Moment obrotowy
a jak to jest z kompami JDM MY98 w imprezach? je też trzeba olać i kupić zewnętrzny?
Sprzedam przerobione cewki z WRXów 02-06
pasujące do GT/WRX/STi 92-96

http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191
pasujące do GT/WRX/STi 92-96

http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191
Re: Moment obrotowy
Virus12, ztcw to tak, wszystkie były 'trydnomapowalne'
chrisro sprzedaje na . świnkę boost controller, który oszukuje kompa co do doładowania i pozwala obejść boost cut.
żywotność takiego rozwiązania to osobna sprawa.
chrisro sprzedaje na . świnkę boost controller, który oszukuje kompa co do doładowania i pozwala obejść boost cut.
żywotność takiego rozwiązania to osobna sprawa.
Re: Moment obrotowy
no dobra pytanie jest takie, czemu moja turbina pompuje 0,7bara, mam silnik 240KM a dół z RA, komp też z RA 280KM podobno w 280 było doładowanie 1,2 bar.
Fakt jest taki że wszystko w aucie prawidłowo działa nowa pompa walbro, odetkany wydech, czysty dolot, nowe filtry, wszystko czyste odmulone, ale mocy ma 225KM, no i doładowanie niskie.
Myślałem nad tym, żeby u jakiegoś speca zwiększyć doładowanie i sprawdzić czy ta zmiana nie szkodzi silnikowi. Jeśli nie to tak zostawić. I pytanie czy jest to możliwe i ma sens.
Fakt jest taki że wszystko w aucie prawidłowo działa nowa pompa walbro, odetkany wydech, czysty dolot, nowe filtry, wszystko czyste odmulone, ale mocy ma 225KM, no i doładowanie niskie.
Myślałem nad tym, żeby u jakiegoś speca zwiększyć doładowanie i sprawdzić czy ta zmiana nie szkodzi silnikowi. Jeśli nie to tak zostawić. I pytanie czy jest to możliwe i ma sens.
Sprzedam przerobione cewki z WRXów 02-06
pasujące do GT/WRX/STi 92-96

http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191
pasujące do GT/WRX/STi 92-96

http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191