Mulenie N/A

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
Grzegorz
5 gwiazdek
Lokalizacja: wsi wielkopolskiej
Auto: Leon
Polubił: 21 razy
Polubione posty: 35 razy

Mulenie N/A

Post 21 paź 2010, o 18:31

Cześć,
Temat mulenia silników wolnossących jest na kropce ale wiadomo nie wszyscy tam piszą/czytają.
Nie wiem czy mój 125 KM EJ20 muli czy nie ale mam wrażenie, że muli (kilka lat temu miałem ten sam motor i nie pamiętam żeby tak "ciężko" ciągnął); teraz jest impreza gx 03 - przedtem gl 00. W każdym razie błędów typu check engine brak, silnik chodzi sobie na wolnych obrotach cichutko i kutluralnie bez żadnych złych objawów. Natomiast jak ma się wkręcić wyżej to:
- autko słabo ciągnie i jest mułowate,
- staje się głośny (wydaje mi się że stara impreza z takim samym silnikiem była cichsza) taki wiertarkowy odgłos,
- mam wrażenie jakby ktoś szmatę włożył w wydech.

Poczytałem na forach o uziemianiu przepustnicy i czujnika spalania stukowego. Wczoraj zastosowałem to pierwsze (wersja paskudnie druciarska ale tylko dla testów) i subiektywnie jest nieco lepiej ale może to być placebo. Drugiego (chyba garys fix to się nazywa) nie stosowałem bo nie wiem który to czujnik i w jaki sposób go uziemić.
Czy ktoś z Was stosował z powodzeniem takie patenty ?

Oczywiście to wszystko może mi się tylko wydawać i z autem jest wszystko OK. Mam też zamiar niedługo wybrać się do mts-u tylko nie wiem jak oni pracują w soboty.


pozdrawiam
Grzegorz

ODPOWIEDZ