Wyposażenie auta – maksymalne dostępne w momencie kupna.
Legacy do kupienia pod koniec lutego (czekam na dokumenty po zakończeniu leasingu).
Auto z polskiego salonu, kupione w SIP w 2005 roku (rok produkcji 2004), serwisowane na gwarancji w ASO Koper, następnie przeze mnie w 4turbo. Jestem drugim właścicielem (nie licząc leasingodawcy), przejąłem auto z przebiegiem ok. 105 tys. km i od tej pory używałem, dbałem i regularnie serwisowałem, na najlepszych częściach i płynach. Praktycznie na wszystkie naprawy/wymiany/modyfikacje mam faktury – auto firmowe. Nie jestem płatnikiem VAT, więc mogę wystawić tylko fakturę zw.
Trochę informacji na temat stanu auta:
- aktualny przebieg to ok. 145060km. Auto jest świeżo po wymianie oleju, tarcz i klocków.
- przed kupnem sprawdzałem w ASO Koper, mechanicznie i lakierniczo – stwierdzono, że auto jest bezwypadkowe,
- podczas mojego użytkowania jedyna przygoda lakierniczo-blacharska to otarcie przez czerwony autobus (zaraz po zakupie

- po poprzednim właścicielu dostałem maskę wgniotkami (grad?), jedna z nich miała pęknięcie – pomalowałem całą maskę (zdjęcia też do wglądu)
- mechanicznie – silnik, skrzynia, napędy bez zarzutu,
- przycina się czasem centralnych tylnych drzwi (nie otwiera się za pierwszym razem),
- „fachowiec” wymieniający żarówkę w prawym, przednim reflektorze uszkodził jej mocowanie - żarówka umocowana jest prawidłowo, ale innym sposobem niż fabryczny,
- lakierniczo – miejscami drobne ryski i wgniecenia, każde odpryski zaprawiałem zawsze po sezonie zimowym, obecnie widać drobne od spodu błotnika (tego który był naprawiany, oraz ogniska rdzy przy wlewie paliwa (pod klapką). Niestety nie miałem szczęścia do lakierników i bok nie jest idealnie spolerowany - w słońcu widać różnicę.
- oryginalne felgi, na których sprzedaję auto są proste (były sprawdzane i korygowane niedługo po zakupie), ale mają ubytki lakieru,
- wnętrze – w stanie bardzo dobrym, skóra foteli regularnie konserwowana (jedynie fotel kierowcy bardziej zużyty), skóra na kierownicy z ubytkami farby (taka była, już od początku mojego użytkowania – podobno zależy to od dłoni

Lista napraw, które przeprowadziłem w ciągu 3 lat użytkowania:
- wymiana sprzęgła wiskotycznego,
- wymiana sondy lambda,
- amortyzatory Bilsteina nowe tylne, przednie zregenerowane w Zerkopolu,
- wymiana pompy wspomagania,
- wymiana pompy hamulcowej,
- wymiana sprzęgła,
- wymiana wiatraczka nawiewu,
- wymiana cewki zapłonowej (jedną dodaję gratis – wożę w bagażniku

- wymiana przepływomierza.
Lista dodatków, które zainstalowałem:
- rozpórka przednia Whiteline,
- przewody hamulcowe w oplocie Technafit,
- profesjonalnie wygłuszone drzwi z głośnikami Rainbow na przedzie,
- czujniki cofania z wyświetlaczem na podsufitce,
- nawigacja z aktualnymi mapami PL.
Dla miłośników danych eksploatacyjnych – spalanie z komputera 15.4 l/100 km przy dynamicznej jeździe (realnie ok. 17 l - raz zmierzyłem), spalanie oleju ok. 150-200 ml/1000 km.
Podsumowując - wyjątkowe, zadbane Legacy nie używane przez kobietę, nie wożące dzieci/zwierzątek, kierownik dbający o auta do poziomu przedklinicznego zespołu obsesyjno-kompulsywnego

Na deser parę zdjęć jeszcze z jesieni (obecnie auto różni się od tego na fotkach jedynie białym felgami Compomotive):





Cena: 53000 PLN
Chciałbym, żeby auto trafiło do rozgarniętego użytkownika, który je doceni.
Rozważam zamianę na inne auto – musi być szybkie i zadbane, preferowane Subaru.
Subarak do obejrzenia w Grodzisku Mazowieckim lub w Warszawie.
Konkretnych zainteresowanych zapraszam: pw lub 668-408-502
Pozdrawiam
Paweł