
Jak mądrze zniszczyć Subaru-czyli konwersja na RWD
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Jak mądrze zniszczyć Subaru-czyli konwersja na RWD
Witam wszystkich.Nieuchronnie w moim życiu nadciąga moment na zmianę samochodu-tudzież realizacje motoryzacyjnych marzeń
Po długiej i przenikliwej penetracji rynku doszedłem do wniosku że nie ma samochodu odpowiedniego dla mnie,jednak po krótkim namyśle pojawiło sie światełko w tunelu.Outback H6 + manual + konwersja na RWD -taki samochód łączyłby wszystko to co potrzebuje.Subaru za jakość, H6 za perfekcyjne wyrównoważenie układu korbowego i duża sztywność wału,bloku i głowic,outback za możliwość poruszania sie po leśnych drogach.Jedyny problem pojawia sie w kwesti napędu- lubie kiedy przód sie trzyma a tył ucieka,słowem lubie zachowanie auta RWD i wyciąganie przodem byłoby dla mnie drażniące.Chciałbym zasięgnąc więc porady w kwestii konwersji napędu na RWD.Myśle że jasno określilem czego oczekuję od samochodu i nie zostanę zmieszany z błotem za to że chcę pozbawić Subaru jego głownej zalety a więc znakomitego centralnego dyfra.Jeśli się okaże da się zrobić taki napęd w miare prosto bez katastrofalnych konsekwencji dla trwalości elementów które po takiej modyfikacji zostałyby bardziej obciążone pojawi sie kolejne pytanie.Czy Legacy w sedanie można łatwo przerobić na Outback poprzez przelozenie kompletnego zawiasu, czy tez sa jakieś poważne równice w mocowaniach które uniemożliwiają taki swap?Zapraszam do dyskusji która być może zaowocuje stworzeniem pierwszego Legacy Outback sedan H6 , manual, rwd a tym samym uchroni mnie przed kupnem bmw e60.Dlaczego chce mi sie tak pierd...........ć w te modyfikacje?Zmieniam samochód średnio co 500tys km.Lykam mnóstwo km i chcę mieć wreszcie to co faktycznie jest mi potrzebne a nie to co narzuca głupi motoryzacyjny rynek.Pozdro for ALL

Do SI są w USA albo u żółtków do kupienia komplety do konwersji napędu na RWD - ale wątpię, że do OBK takie coś dostaniesz.. No chyba że napęd jest ten sam co w Imprezie. Poza tym nie wiem jak chcesz po terenie jeździć RWD...
Biuro pomocy poszkodowanym w wypadkach drogowych RES - http://www.odszkodowania-res.pl
Re: Jak mądrze zniszczyć Subaru-czyli konwersja na RWD
Na takie iloci kilometrów to na pewno nie ma racji bytu. Sama modyfikacja prosta łatwa i przyjemna jak jest skrzynia manualna. Innymi słowy kupuj BMW.
Re: Jak mądrze zniszczyć Subaru-czyli konwersja na RWD
Chodzi o łożyska w dyfrze?Azrael pisze:Na takie iloci kilometrów to na pewno nie ma racji bytu. Sama modyfikacja prosta łatwa i przyjemna jak jest skrzynia manualna. Innymi słowy kupuj BMW.
W automacie jest problem?
Re: Jak mądrze zniszczyć Subaru-czyli konwersja na RWD
Chodzi o wytrzymałośc dyfra, walu itp.
W automacie problem, ale pewnie dozrobienia
W automacie problem, ale pewnie dozrobienia
Re: Jak mądrze zniszczyć Subaru-czyli konwersja na RWD
OK, powiedzcie jeszcze jak to jest z tym zrobieniem outbacka z sedana
Re: Jak mądrze zniszczyć Subaru-czyli konwersja na RWD
Mały lift i po problemie. Najłatwiej i najdrożej zapewne to konwersja zawieszenia z OBK.doridori pisze:OK, powiedzcie jeszcze jak to jest z tym zrobieniem outbacka z sedana
volny vydeh klub polzka
Re: Jak mądrze zniszczyć Subaru-czyli konwersja na RWD
OBK H6 w manualu? w ostatniej i poprzedniej budzie nie ma.
nie wiem jak wczesniej...
nie wiem jak wczesniej...
-
Jacol
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Crack'ow
- Auto: brak Forestera 2,0 Turbo LPG
- Polubił: 2 razy
- Polubione posty: 0
Re: Jak mądrze zniszczyć Subaru-czyli konwersja na RWD
Proponuję abyś skonstruował sobie sam od podstaw "Pana Samochodzika" bo z wyjściowego subka chcesz zrobić nieistniejącego sedana outbacka rwd a potem zapragniesz robić kombi cabrio na wale cardana...
Pomysł ciekawy, ale po takiej ingerencji będzie się sypać i nie pojeździsz

Pomysł ciekawy, ale po takiej ingerencji będzie się sypać i nie pojeździsz

Czyny niezaistniałe często wywołują katastrofalny brak następstw.
Re: Jak mądrze zniszczyć Subaru-czyli konwersja na RWD
Można iść na gotowe :doridori pisze: OK, powiedzcie jeszcze jak to jest z tym zrobieniem outbacka z sedana


Re: Jak mądrze zniszczyć Subaru-czyli konwersja na RWD
Domyślam sie ze samochód widoczny na zalaczonym obrazku to czyjas tworczosc.Nie produkt który wyjechal z fabryki????
A że sie bedzie sypac,moim zdaniem to wcale nie takie oczywiste.
A że sie bedzie sypac,moim zdaniem to wcale nie takie oczywiste.
- lucza
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: KILKENNY IE-RACIBÓRZ PL
- Auto: babcie ra 95 i 96
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Jak mądrze zniszczyć Subaru-czyli konwersja na RWD
a może takie coś?
http://us1.webpublications.com.au/stati ... 2_12lo.jpg
http://us1.webpublications.com.au/stati ... 2_12lo.jpg
JAZDA SUBARU-BEZCENNE!!! ZA BENZYNE ZAPŁACISZ KARTĄ MAESTRO!!