ustawienia geometrii STI MY2004

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
zabrotta
0 gwiazdek
Auto: STI Solberg Edition nr 16
Polubił: 0
Polubione posty: 0

ustawienia geometrii STI MY2004

Post 20 cze 2011, o 21:29

będę wdzięczny za pomoc, szukam ustawień geometrii zawieszenia Imprezy STI MY2004. Tył się mocno nierówno zużywa a poza tym auto myszkuje po drodze. Przyspieszając zjeżdza w prawo, zdejmując nogę z gazu, ściąga w lewo.
Czy lepiej ustawić geometrię na ustawieniach fabrycznych czy zastosować jakieś modyfikacje, żeby np. lepiej tyłem skręcał.
dziękuję za pomoc



AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: ustawienia geometrii STI MY2004

Post 20 cze 2011, o 21:37

Zalezy chyba glownie od tego, czego oczekujesz od auta.
Ale na codzien bym chyba ustawil zbieznosc na 0 przod i tyl, ale pochylil kola troche - nie wiem ile da sie pochylu zrobic w new age tak prosto z fabryki bez aftermarketowych srub, ale pewnie w okolicach -1 stopien?

Z tym, ze nadal bedzie pewnie troche bardziej od srodka opony zjadac, ale te mozna za czas jakis przelozyc stronami.
Jacek "AMI" Rudowski

mzy
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Gdańsk
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: ustawienia geometrii STI MY2004

Post 22 cze 2011, o 09:54

AMI pisze: nie wiem ile da sie pochylu zrobic w new age tak prosto z fabryki bez aftermarketowych srub, ale pewnie w okolicach -1 stopien?
Jak jest prosta buda, to powinno wyjść minimalnie powyżej 1 stopnia :)

owoc666
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Kraków
Auto: było STi '05
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: ustawienia geometrii STI MY2004

Post 22 cze 2011, o 14:57

Ja miałem -2 przód, -1*45" tył, przód zbieżność 0, tył po kilka minut rozbieżnie.

Zaaajebiście było :)
Obrazek Obrazek

411KM @ 575Nm

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: ustawienia geometrii STI MY2004

Post 22 cze 2011, o 15:45

owoc666 pisze:Ja miałem -2 przód, -1*45" tył, przód zbieżność 0, tył po kilka minut rozbieżnie.

Zaaajebiście było :)
Ogolnie pewnie fajnie, ale to taki setup bardziej na fajne zakrety raczej :)

Dlatego dobrze by bylo wiedziec, w jaki sposob glownie uzytkowany jest samochod pytajacego.
Jacek "AMI" Rudowski

Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 130 razy
Polubione posty: 365 razy

Re: ustawienia geometrii STI MY2004

Post 23 cze 2011, o 00:20

AMI pisze: Dlatego dobrze by bylo wiedziec, w jaki sposob glownie uzytkowany jest samochod pytajacego.
a po co robic setup nie na zakręty :mrgreen: Na puławskiej byle nie ściągało, choć i to nie przeszkadza tak bardzo :mrgreen:

ODPOWIEDZ