Wkurza mnie, że w S-Turbo lock-to-lock wynosi aż 3.4 obrotu, i zachciało mi się założyć przekładnię z STi (2.6 obrotu lock-to-lock).
Ktoś, kto taką przekładnię z STi (do wyboru, 04 i 06) ma do sprzedania skierował mnie do 4Turbo, bo oni wiedzą jak to zrobić.
Jestem znad morza, i do 4T mam nieblisko, dlatego chciałbym zrobić to w Gdańsku.
Może ktoś mądry mi przybliży, co wymaga przeróbki, jak jest z mocowaniem, itd itp... skoro da się wsadzić przekładnię z STi newage do GC8, to pewnie da się do SF5? tylko jak?
:)
Przekładnia kierownicza z STi w Foresterze
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Przekładnia kierownicza z STi w Foresterze
W forku będzie z tego co kojarzę ta sama operacja co w gc8
- tzd
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Gdańsk Sopot Gdynia, tu wszystko się kończy i zaczyna
- Auto: SF5 2.0T + GC8 STi
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Przekładnia kierownicza z STi w Foresterze
To znaczy?
o co chodzi z krzyżakiem, belką, mocowaniami, itd, itp?
o co chodzi z krzyżakiem, belką, mocowaniami, itd, itp?
Re: Przekładnia kierownicza z STi w Foresterze
Krzyżak nie będzie pasował.Trzeba zmienić belkę i wkład kolumny kierowniczej.Można jeszcze zrobić krzyżak(z dwóch jeden )
- tzd
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Gdańsk Sopot Gdynia, tu wszystko się kończy i zaczyna
- Auto: SF5 2.0T + GC8 STi
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Przekładnia kierownicza z STi w Foresterze
więcej chętnych do opisania tego bardziej obrazowo nie ma? :)