MarzycielAzrael pisze: A wystaczyłoby namalować inaczej pasy i zrobić jak w Niemczech na takich drogach - 2km dwupasmówki w jedną stronę, potem dwa w drugą i tak cały czas.
![Śmieje się :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
MarzycielAzrael pisze: A wystaczyłoby namalować inaczej pasy i zrobić jak w Niemczech na takich drogach - 2km dwupasmówki w jedną stronę, potem dwa w drugą i tak cały czas.
Wydaję mi się ,że w okolicach Ostródy tak własnie jest .Tyle tylko ,że to kilkanascie kmAzrael pisze:
A wystaczyłoby namalować inaczej pasy i zrobić jak w Niemczech na takich drogach - 2km dwupasmówki w jedną stronę, potem dwa w drugą i tak cały czas.
Ale ofiary muszą być. Jeżeli prawie wszystkie drogi w Polsce są dwukierunkowe o nie rozdzielonych pasach ruchu, to zawsze znajdzie się idiota, który uważa, że "mi się uda". Na drogach ekspresowych o dwóch jezdniach i autostradach, takie przypadki to promil.Azrael pisze:No wiem ze to polskich drogowców przerasta.... Lepiej mieć 300km hardcoru i organizować jakieś bzdety typu "weekend bez ofiar".
moze za sto lat u nas bedzie jak na niemieckich drogach...Azrael pisze: A wystaczyłoby namalować inaczej pasy i zrobić jak w Niemczech na takich drogach
A ile masz lat?marcellus pisze: kiedys marzylem ze po polsce bedzie mozna smigac autostradami i wiem ze to marzenie sie spelni jesli moj wnuk bedac doroslym facetem zabierze moje prochy razem z urna i przejedzie si po kraju...
Bo okolice Ostródy to małe, ale górki. A polscy drogowcy tylko w takich miejscach stosują to rozwiązanie, głównie przez wzgląd na fakt, że niektóre ciężarówki pod górę wspinają się z prędkością żółwia bądź ślimaka. Wówczas biorą prawy, a reszta może jechać. W gruncie rzeczy, biorąc pod uwagę wszlekie koncepcje inżynierów na naszych drogach, to i tak należałoby pokłony im słać za to, że chociaż na to wpadli. Niestety na odcinkach płaskich to już zbyt wiele.danikl pisze:Wydaję mi się ,że w okolicach Ostródy tak własnie jest .Tyle tylko ,że to kilkanascie kmAzrael pisze:
A wystaczyłoby namalować inaczej pasy i zrobić jak w Niemczech na takich drogach - 2km dwupasmówki w jedną stronę, potem dwa w drugą i tak cały czas.
No właśnie nie zawsze np. obwodnica Siedlec będąca częścią trasy na Terespol też jest tak zrobiona i za cholerę nie moge zrozumieć dlaczego zrobili w ten sposób tylko kilka km, a nie całość (oczywiście pomijając tereny zabudowane)barbie pisze:
Bo okolice Ostródy to małe, ale górki. A polscy drogowcy tylko w takich miejscach stosują to rozwiązanie, głównie przez wzgląd na fakt, że niektóre ciężarówki pod górę wspinają się z prędkością żółwia bądź ślimaka.
No i? Trochę jestem przytępiony z rana, jaki jest wniosek z tej historii?FUX pisze: Zrobiliśmy ponad 3500km i widziałem wczoraj dosłownie jeden samochód w polu, który nie wyrobił na ciasnych dróżkach Toskanii.
JEDEN!
Ta historia ma wzruszać i pobudzać do refleksjiKonto usunięte pisze:
No i? Trochę jestem przytępiony z rana, jaki jest wniosek z tej historii?
że szybko usuwaja ?Konto usunięte pisze: jaki jest wniosek z tej historii?
Przyznaję, ładnie u nas budują (wylotówka na Warszawę to jeden z ładniejszych widokowo odcinków dróg w PL) - aż głupio, bo by sobie człowiek wraz z Większością Narodu ponarzekał na PO, a tu, panie, ni ma jakesilon pisze: u nas ciągle remonty i budowy i to jest super, (...) patrząc na postep robót: skończa zgodnie z planem czyli w tym roku
(...)
podoba mim się ten typ ekranów które zakładają na pozamiejskim odcinku, nie sa połyskliwe tylko w naturalnych kolorach i ładnie wtapiaja sie w krajobraz
Ja na Mistrzostwa Europy się akurat nie wybierałem, więc mnie to strzykasrnk pisze: wyszło jak zawsze
Abstrahując od Euro 2012 dobre drogi by się jednak przydały. Im szybciej, tym lepiejWiS pisze: Ja na Mistrzostwa Europy się akurat nie wybierałem, więc mnie to strzyka![]()
So What! pisze: dobre drogi by się jednak przydały. Im szybciej, tym lepiej
no cóż jak pech to pechSo What! pisze:esilon, ja kupiłem Legaca na autostrady
Absolutnie podzielam ten pogląd. Niedużo pali, a dzięki turbinie potrafi być dość dynamiczny.esilon pisze:dwulitrówka jest idealnym kompromisem w naszych warunkach
Najczęściej przeze mnie używana, czyli Kielce-Warszawa, już jest całkiem dobra. Jak dla mnie w każdym razie wystarczy: dwa pasma przez prawie 75% dystansu, w tym jakieś 1/3 to ekspresówki. Wcale nie marzę o płatnej autostradzie.So What! pisze: dobre drogi by się jednak przydały. Im szybciej, tym lepiej
esilon pisze: im więcej autostrad tym mniej sensu w kupowaniu subaru
u nas muszą być najdroższe autostrady w Europie, za dużo osób chce na nich zarobić. i będą po nich jeździć TIRy z dofinansowaniem państwa czyli nas a większość obywateli pojedzie dalej lokalnymi bo przy tych cenach za przejazd to większość i tak będzie wolała nadłożyć czasu.FUX pisze: Myślę, że ekspresówki z rozsądnie gospodarowanymi wydatkami na estakaday, rozjazdy, zjazdy powinny być ok.