AMI, jak najbardziej sie zgadzam. Czesto seryjne hamulce wystarcza do ulicznej jazdy. Czasem mozna zapodac lepsze klocki i jest spora roznica.
Nie mozna jednak wrzucac wszystkich do jednego worka. Tak jak napisalem wyzej 'do ulicznej jazdy' jest to ok. Duzo osob jednak odwiedza te i inne pojezdzawki, czasem wpada na tor. Wtedy sprawa ma sie juz zupelnie inaczej i mysle, ze stad biora sie na forach takie a nie inne opinie o hamulcach. W koncu grono subarowe lubi doswiadczyc wiekszych przeciazen, w kontrolowanym srodowisku od czasu do czasu.

Wtedy latwo przegrzac hamulce i zamienic tarcze w wibrujaca kupe zlomu (i podobno przegrzac tez uszczelki od tloczkow).
Powracajac jednak do tematu, jesli ktos ma wiedze na temat dostrajania proporcji hamulcow, albo uzywal duzych hamulcow (AP Racing, Alcon, K-sport, D2...) w konfiguracji opowiednio wiekszy/mniejszy na prodzie/tyle to bede wdzieczny za sugestie... Niby zawsze na przodzie jest wiekszy hamulec, ale moze w D2 akurat jest troche inaczej, skoro pisza, ze:
"In case your rim is for 18 inch, it’s a wrong decision if the rotor size you choose for front brake kit is 356mm, and rear brake kit for 330mm. In our brake design, you are supposed to choose the same rotor size for front and rear brake kit, it’s because we have settle on the ratio for front and rear brake pads.
If you choose bigger rotor size in front brake kit but with smaller rotor size for rear, such as Front: 356mm/Rear: 330mm, consequently, the brake will be out of balance easily, and it will be dangerous if you brake suddenly."
zrodlo:
http://www.d2racingsport.com/qa.htm
Jesli faktycznie zmienie w ten sposob proporcje rozkladu sil hamulunku, to czy moge to gdzies pozniej porzadnie sprawdzic? Typowa sciezka zdrowia, jak w przypadku przegladow, powinna pokazac realne roznice?
Jesli jednak zostawie takie rozwiazanie, to moze bedzie warto zalozyc pedaly, z regulacja proporcji hamowania? Z tego co znalazlem nazywa sie to "Bias Adjustable Pedal Box" po angielsku. Podobno ma swoje zalety.
