trójnik do czujnka oleju Impreza
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
trójnik do czujnka oleju Impreza
Potrzebuję trójnika do systemu olejowego, tak żeby wpiąć seryjny czujnik oraz aftermarketowy.
Słyszałem, że można zastosować przewód hamulcowy gumowy z trójnikiem z jakiegoś modelu Renault, ale nie znam szczegółów.
Ktoś coś więcej wie na ten temat?
Słyszałem, że można zastosować przewód hamulcowy gumowy z trójnikiem z jakiegoś modelu Renault, ale nie znam szczegółów.
Ktoś coś więcej wie na ten temat?
Re: trójnik do czujnka oleju Impreza
A może łatwiej wykręcić zaślepkę z bloku i wkręcić czujnik? Jeśli czujniki są ciężkie to zdarza się że gwint trójnika pęka a olej radośnie sika po bloku 

- Soltys
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: Ełk / Białystok
- Auto: Legacy 2.5 GX MT / Turbodziadek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: trójnik do czujnka oleju Impreza
Tylko do seryjnego czujnika łatwiej dojść. W Turbodziadku nie mogłem znaleźć tego otworu w głowicy...
Głowice różnią się między Legacy, a Imprezą Turbo ? widziałem na zdjęciach głowicę tylko od Imprezy. Np. w wolnymssaku znalazłem od razu na parkingu, w turbo nawet kanał nie pomógł :P

Re: trójnik do czujnka oleju Impreza
Jest kilka zaślepek w bloku do których łatwiej dojść niż do zaślepek w głowicy. Jak znajdę foto jak to jest zrobione u mnie to podeślę.
Re: trójnik do czujnka oleju Impreza
Skoro sprawa zaślepek jest znana to nie drążę tematu. W takim razie może jakiś trójnik na przewodzie elastycznym. Firma typu hansa-flex ogarnie temat odnośnie trójnika oraz spreparowania odpowiedniego przewodu.
Re: trójnik do czujnka oleju Impreza
Właśnie o to pytam.
Tylko słyszałem, że jakiś fragment układu hamulcowego z jakiegoś Renault pasuje P&P.
Chcę się tylko dowiedzieć z jakiego?
Tylko słyszałem, że jakiś fragment układu hamulcowego z jakiegoś Renault pasuje P&P.
Chcę się tylko dowiedzieć z jakiego?
Re: trójnik do czujnka oleju Impreza
Gwint ori czujnika z tego co pamiętam to 10x1 tak więc jeśli chodzi o przewód elastyczny to da się przykręcić praktycznie większość. Pamiętaj tylko że przewód hamulcowy a przewód olejowy to dwie różne rzeczy. Może to i będzie działało ale jeśli strzeli w czasie jazdy to może się skończyć pożarem lub zgonem silnika. Za piękny teflonowy przewód w oplocie z nierdzewki zapłacisz poniżej 50 zł. Czy warto kombinować?
Edit
Pewnie chodzi Ci o coś takiego:
http://allegro.pl/renault-master-03r-tr ... 58796.html
Z tego co widzę to będzie potrzebna jeszcze jedna złączka.
Edit
Pewnie chodzi Ci o coś takiego:
http://allegro.pl/renault-master-03r-tr ... 58796.html
Z tego co widzę to będzie potrzebna jeszcze jedna złączka.
Re: trójnik do czujnka oleju Impreza
Ciśnienie w układzie olejowym jest większe niż w hamulcowym?
Chętnie w sumie dorobię metalowy w oplocie.
Jakieś namiary?
Chętnie w sumie dorobię metalowy w oplocie.
Jakieś namiary?
Re: trójnik do czujnka oleju Impreza
Soltys, proszę bardzo - oto foto (wiem powinienem umyć silnik
) :

jano86, można kupić też coś takiego:
http://allegro.pl/trojnik-do-przewodow- ... 59947.html
Przewód dorobisz wszędzie gdzie zakuwają przewody hydrauliczne. Ja polecam hansa-flex.
Przewody hamulcowe nie są przystosowane do pracy z olejem. Jakie mogą być efekty takiej współpracy chyba każdy wie.


jano86, można kupić też coś takiego:
http://allegro.pl/trojnik-do-przewodow- ... 59947.html
Przewód dorobisz wszędzie gdzie zakuwają przewody hydrauliczne. Ja polecam hansa-flex.
Przewody hamulcowe nie są przystosowane do pracy z olejem. Jakie mogą być efekty takiej współpracy chyba każdy wie.