
Nie wiem tylko, czy na polskie drogi.
Będzie cięższe i wolniejsze, będzie bardziej ryło przodem...Witek pisze: Chciałbym takie z awd...
Wydłużysz mu pysk, powiesisz klocka przed przednią osią i będziesz mógł się cieszyć najbrzydszą i najgorzej prowadzącą się Toyotą FT-86.Witek pisze: Chciałbym takie z awd...
WiS pisze: Będzie cięższe i wolniejsze, będzie bardziej ryło przodem...
ky pisze: Wydłużysz mu pysk, powiesisz klocka przed przednią osią i będziesz mógł się cieszyć najbrzydszą i najgorzej prowadzącą się Toyotą FT-86.
Pożycz od mamy.Witek pisze: chciałbym subaru z awd
Wisz co ci powiem, że jakby dociągły autostradę do Warszawy, to se można dowolnie twardym pojazdem jeździć. No chyba że do Łochowa, to nie.WiS pisze:Na trzecią młodośc, w sam raz...![]()
Nie wiem tylko, czy na polskie drogi.
Na autostradę to raczej jakiś bahnstormer. To raczej na kręte drogi. I jeśli jest rozsądnie zestrojone, to nie jest najtwardszym autem w okolicy, bo kręte nie zawsze są najrówniejsze.Arno pisze: Wisz co ci powiem, że jakby dociągły autostradę do Warszawy, to se można dowolnie twardym pojazdem jeździć.
Raz na tydzień dasz radę :)Arno pisze: Im dalej w las, to człowiek chce się mniej męczyć
WitAce pisze: Nie no, kupetka z AWD - profanacja - no tak - nietypowe zachowanie seksualne![]()
Arno pisze: Witek, normalnie na ff cię stać i w ogóle jest o czym rozmawiac, tak?
Mówmy kurde o autach, które są ewentualnie w naszym zasięgu, a nie po wejściu do listy Forbes'a.
Witek pisze: I dlatego chciałbym, aby subarowe coupe miało awd, bo na 959 nigdy mnie nie będzie stać. To były przykłady dla mojego imiennika, który nie docenia tych fajnych wyników połączenia awd i coupe.
Witek pisze: Bo z rwd się zabiję
true that.ky pisze: jak nie umiesz szybko jeździć 90-konną Miatą, to 900 koni tez Ci nie pomoże.
To sa w wiekszosci b. mocne wyjatki (powyzej 400KM) i jeden przypadek przerostu formy nad trescia z proba naprawy napedu na przod w kupetce (Audi TT). Ja mam 230 KM w RX-8, naped na tyl i inaczej sobie nie wyobrazam. Kierowca ze mnie zaden i po prostu nie wylaczam kontroli trakcji, ktora dziala tam tak swietnie, ze pozwala na na prawde niezla zabawe. A jak ja kiedys przerobie na typowe autko do zabawy na torze to moze nawet zaczne wylaczac kontrole trakcjiWitek pisze:A Porsche 911 od 20 lat, Porsche 959, Audi TT Audi Quattro, Audi S2, Nissan GTR, Ferrari FF (chyba, że się uprzecie, że to hothacz)?
![]()