
Custom na bazie Subaru Impreza
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: Custom na bazie Subaru Impreza
siewcu, no ale fajność robienia czegoś polega na robieniu czegoś co się wydumało, a nie co lepiej 

Re: Custom na bazie Subaru Impreza
Ja to się mało znam, ale IMHO w hybrydzie podstawą jest ograniczenie do minimum wszelkich oporów, czyli zbudowanie jak najsprawniejszego układu silnik-napęd. Tu moim skromnym zdaniem impreza nie będzie dobrą podstawą. Dyfry, przekładnia, wał "coś tam zawsze zabiera", a do tego skrzynia starej konstrukcji jaką jest e4at nie będzie pomagać, a dodatkowo poddawanie jej stałym obciążeniom dużym momentem jaki generuje silnik elektryczny nie wpłynie na nią korzystnie.
Dodatkowo zbudowanie sztywnej konstrukcji by to wszystko gdzieś przykręcić, bez podstawowej wiedzy chociażby z konstrukcji stalowych będzie.... trudne. No ale, może ją masz... nie wnikam. Dodatkowo konstrukcja ma być aluminiowa, więc rozumiem, że masz doświadczenie w spawaniu alu? Jakiego stopu będziesz używał?
Dodatkowo zbudowanie sztywnej konstrukcji by to wszystko gdzieś przykręcić, bez podstawowej wiedzy chociażby z konstrukcji stalowych będzie.... trudne. No ale, może ją masz... nie wnikam. Dodatkowo konstrukcja ma być aluminiowa, więc rozumiem, że masz doświadczenie w spawaniu alu? Jakiego stopu będziesz używał?
Re: Custom na bazie Subaru Impreza
kenny, nie zbijaj człowieka od razu na starcie. Niech próbuje. Pamiętaj co Einstein kiedyś powiedział.
Re: Custom na bazie Subaru Impreza
Ja tylko niosę pomoc
A co do Einstein'a to bardziej mi pasuje "mądry Polak po szkodzie"

A co do Einstein'a to bardziej mi pasuje "mądry Polak po szkodzie"

-
VirMan
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Tarnów
- Auto: Mitsubishi Diamante XS '94
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Custom na bazie Subaru Impreza
kenny, tak źle nie jest - konstrukcji narobiłem juz trochę - co prawda niewiele w samochodach , ale maszyn i róznych takich ruchomych to trochę bedzie - alu spawał będę tigiem w osłonie gazowej. Co do skrzyni - jedyną alternatywą sensowną jest zastosowanie 4 miniprzekładni - i cały układ przeniesienia napędu bierze w łeb. 1 skąd dobre przekładnie .. silniki juz mniejszy problem. To auto nie ma być cudem ekonomii (choć i tak zapewne bedzie tańsze od każdej benzynki ) ale jako fun car :) alu - normalne , jak z hurtowni , wytrzymałosci nie ma może lotniczej , ale od stali wychodzi znacznie lepiej w stosunku do wagi.
Szukam cały czas silników lepszych niż lemco w dobrych cenach.
Szukam cały czas silników lepszych niż lemco w dobrych cenach.
Inteligence is not everything, wisdom is more than that.
Re: Custom na bazie Subaru Impreza
Jak idziesz do hurtowni metali nieżelaznych to nie prosisz o "kilogram normalnego aluminium" tylko konkretny stop. Jak się domyślasz, każdy stop ma inne właściwości, czy to mechaniczne, czy tez różnie się spawa. Stop PA11 będziesz spawać inaczej niż np PA6, polecam trochę "lektury metalurgicznej", bo od jakości spawów zależy wytrzymałość konstrukcji.VirMan pisze: alu - normalne , jak z hurtowni , wytrzymałosci nie ma może lotniczej , ale od stali wychodzi znacznie lepiej w stosunku do wagi.