Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
eror
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: FOREK 2.0/158 A/T - LPG - PRZESZŁOŚĆ :-(
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
13 wrz 2011, o 18:04
Witam.
Od czasu zakupu auta Forek drze tylne popny. Od zakupu przejechałem 20tys. km. Na początku była bardzo mała różnica w zużyciu.
Po kupnie sprawdzona geometria kół (4 szt.) i po delikatnej korekcie przodu, jest bez zastrzeżeń.
W 98% jeżdżę sam, auto nie zapakowane.
Może to kwestia wwymęczonych amortyzatorów ? A może to nie taki objaw ?
Wygląda to tak

eror
-
Azrael
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
3 razy
Post
13 wrz 2011, o 18:17
Pokaż wydruk z geometrii.
Azrael
-
busik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: SM
- Auto: DS5
-
Polubił:
48 razy
-
Polubione posty:
117 razy
Post
13 wrz 2011, o 18:23
prawa zdarta od wew = raczej geometrie ustawiało dziecko
lewa nierównomiernie, bardziej od wew = amortyzator + geometria
to tak IMHO
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
busik
-
vicu
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: W-wa
- Auto: OBK
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
13 wrz 2011, o 18:55
Strasznie wąskie to auto. Nic dziwnego, że jeździsz sam i auto nie jest zapakowane, bo niby gdzie miałbyś coś zmieścić?

"Speed never killed anyone, suddenly becoming stationary, that's what gets you." - J. Clarkson
vicu
-
Azrael
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
3 razy
Post
13 wrz 2011, o 19:25
Ile temu ten pomiar?
Azrael
-
eror
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: FOREK 2.0/158 A/T - LPG - PRZESZŁOŚĆ :-(
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
13 wrz 2011, o 19:28
Według daty co na górze wydruku to wychodzi, że 05-02-2011.
Ale tak działo się od zawsze (kiedy jestem wwłaścicielem tegoż auta).
eror
-
Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
-
Polubił:
247 razy
-
Polubione posty:
528 razy
Post
13 wrz 2011, o 19:28
Azrael, jest data 05-02-2011
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Chloru
-
gebolp
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: Rumia
- Auto: OBK '07
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
13 wrz 2011, o 20:00
A jaka jest wysokość zawieszenia dla każdego z kół?
Sowy nie są tymi za kogo się podają (Miasteczko Twin Peaks)
gebolp
-
eror
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: FOREK 2.0/158 A/T - LPG - PRZESZŁOŚĆ :-(
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
13 wrz 2011, o 20:07
Jakieś 10-15 mm siadł lewy tył. Ale zauważyłem to jakieś dwa tygodnie temu.
Już się zabieram (mój portwel ) do zamawiania zamienników na tył. Ale przy okazji chciałbym
i przód wymienić. Z przodu same amorki.
eror
-
lukass
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Wawa
- Auto: Proto WRC'17 i 4 razy 4x4 - czyli w sumie 5 razy 4x4
-
Polubił:
8 razy
-
Polubione posty:
146 razy
Post
13 wrz 2011, o 20:29
Sprawdziłbym czy gumy w tylnym zawieszeniu nie są zbyt miękkie i sie nie rozjeżdżają oraz jednak bym ustawił tył bardziej zbieżnie, a nie na "0"
był WRX powered by Jako & PB98 i STi MY'05 EU DCCD
lukass
-
eror
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: FOREK 2.0/158 A/T - LPG - PRZESZŁOŚĆ :-(
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
22 gru 2011, o 11:25
No i mam odpowiedź na mój problem.
Wczoraj odebrałem auto z innego serwisu. Teraz geometria była robiona bez i z obciążeniem.
Po ustawianiu sprawdzenie i korekta (3x). Okazało się, że tył był przesunięty o 7mm !!!
A ja się dziwiłem, że coś nie tak jedzie

eror
-
witula
- 0 gwiazdek
- Auto: subaru forester
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
22 gru 2011, o 19:31
miałem podobny problem . jak było sucho samochód zachowywał się ok . jak spadł śnieg to przy 40 km na h uciekał przód . pojechałem na ustawienie zbieżności i problem znikł .
witula
-
eror
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: FOREK 2.0/158 A/T - LPG - PRZESZŁOŚĆ :-(
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
22 gru 2011, o 19:57
W moim problem ze skręcaniem jest nadal.
Powinna go załatwić piątkowa wymiana opon.
eror
-
witula
- 0 gwiazdek
- Auto: subaru forester
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
22 gru 2011, o 20:13
eror pisze:W moim problem ze skręcaniem jest nadal.
Powinna go załatwić piątkowa wymiana opon.
co mają do skręcania opony ??? a jeśli chodzi o wymęczone amortyzatory , to jedziesz do firmy zajmującej się przeglądami , sprawdzają ci amortyzatory i wiesz czy masz dobre czy złe .
witula
-
eror
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: FOREK 2.0/158 A/T - LPG - PRZESZŁOŚĆ :-(
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
22 gru 2011, o 23:00
witula pisze:eror pisze:W moim problem ze skręcaniem jest nadal.
Powinna go załatwić piątkowa wymiana opon.
co mają do skręcania opony ??? a jeśli chodzi o wymęczone amortyzatory , to jedziesz do firmy zajmującej się przeglądami , sprawdzają ci amortyzatory i wiesz czy masz dobre czy złe .
Jak to co
Jak są łyse albo tak stare, że prawie zdrewniałe to jak auto ma skręcać

eror