Witam, od pewnego czasu zaczął mi się pojawiać nieregularnie check engine, moje auto to seryjna impreza gt my97 jedyna modyfikacja to IC z new age z zalozonym BOVem properfect i wkładka K&N, zapalał się tylko na rozgrzanym silniku głównie w trakcie stania w korku albo upalania, po czym po kilku minutach spokojnej jazdy gasł, kilkakrotnie próbowałem go wymrugać ale nie wykazywał błędów, w końcu zaczęło mnie to irytować i jak tylko się zapalił, zatrzymałem auto i w końcu udało się odczytać błędy: 22 i 24, czyli według workshop manual dla mojego auta impreza gt my97 knock sensor oraz idle air control solenoid valve, manual podsuwa kilka rozwiązań jednak slaby ze mnie elektronik i raczej nie ogarnąłbym sprawdzania napięć i oporności w pinach na obwodzie. Stąd moje pytanie do was: czy ktoś spotkał się z taka konfiguracja błędów i może zna przyczynę, albo mógłby mi poradzić co sprawdzić.
Z góry dziękuje za wszystkie sugestie te bardziej i mniej pomocne tez :)
Pozdrawiam
Impreza GT check engine 22 oraz 24
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Impreza GT check engine 22 oraz 24
zenon, ja myślę, że powinieneś zacząć od pozbycia się BOV'a 

Czarownica prawdę Ci powie :D
Re: Impreza GT check engine 22 oraz 24
na dv jest tak samo... jak mi sie znudzi pssst to wrócę do seryjnego zaworu