Konto usunięte pisze: ponoć szansa jest w granicach 5% - ot takie bagienko rajdowe
Spokojnie, auto się już szykuje, będzie jechało.
Konto usunięte pisze: ponoć szansa jest w granicach 5% - ot takie bagienko rajdowe
Do tej pory myślałem że jest, ale jeżeli FIA ma wątpliwości ?burat pisze:leon, a aluminium to nie jakiś tam metal na przykład![]()
WRC fan pisze:W sumie sam założyciel Rallytechnology przyznał, że w przepisach jest chaos :
http://rajdy.autoklub.pl/news/rsmp-inny ... enia,38363
To mi przypomina początki długiej prostej w Polsce, gdzie każdy chciał mieć klasę, w której mógłby wystartować swoim autem i najlepiej zgarnąć dzbanek, a tymczasem źli organizatorzy umyślili sobie, że tych klas będzie tylko kilka (a i tak na początku było tego, lekko licząc, kilkanaście) i trzeba będzie się do nich dostosować.Idealnie byłoby założyć własną federacje i ustalić swoje przepisy, przez ludzi, którzy naprawdę pracują przy tym sporcie.
co nie zmienia faktu, że wyszło kulawoAzrael pisze:Konto usunięte pisze: ponoć szansa jest w granicach 5% - ot takie bagienko rajdowe
Spokojnie, auto się już szykuje, będzie jechało.
WRC magazyn rajdowy
Sprawa powoli się klaruje. Według informacji, jakie otrzymaliśmy od guru rajdowego dziennikarstwa, Martina Holmesa, firma AP Racing potwierdziła, że układ hamulcowy (zwłaszcza tłoczki) w samochodzie Kajta jest w porządku. Delegeat techniczny FIA, Jerome Toquet nie ma również żadnych zastrzeżeń do silnika. Cały czas czeka jednak na szczegółowe zdjęcia techniczne niektórych części, jakie mają zostać przysłane z Japoni. Dopiero wtedy z całym przekonaniem będzie mógł zakończyć całą sprawę.
Kciuki oczywiście trzymamyautoklub.pl pisze:Mówią przed Koszycami
KAJETAN KAJETANOWICZ: - Gdy osiem miesięcy temu rozpoczynaliśmy sezon, nie spodziewałem się, że tak szybko ten czas nam upłynie. Druga połowa sezonu jest bardzo napięta, praktycznie co chwilę wyruszaliśmy na kolejną rundę. Przed nami ostatni rajd w tegorocznym kalendarzu mistrzostw Polski, choć rozgrywany na Słowacji. Wspólnie z całym zespołem jesteśmy mocno zmotywowani. Lista zgłoszeń jest bardzo bogata, swój udział zapowiedziało wielu zagranicznych zawodników. Z pewnością rywalizacja będzie niezwykła, tym bardziej, że trasy Rajdu Koszyc są wymagające i charakteryzujące się dużą liczbą długich zakrętów. W zeszłym roku, szczególnie w mokrych od deszczu miejscach, zmienna przyczepność nawierzchni była niełatwa do „czytania”. Jeśli sytuacja pogodowa w tym roku będzie podobna, istotna będzie kwestia doboru opon. Zatem ja obiecuję prostować prawą nogę, a Wy trzymajcie kciuki!
JAREK BARAN: - Po raz drugi będziemy się ścigać na drogach w okolicach Koszyc. Co prawda, część trasy uległa zmianie, ale bez wątpienia wiemy, jaka jest ogólna charakterystyka słowackich odcinków. Tam gdzie zmian nie ma, wykorzystamy doświadczenia z roku ubiegłego.
Partnerami zespołu w sezonie 2011 są: producent paliw LOTOS Dynamic oraz producent olejów LOTOS, a także STP, Szkoła Jazdy Subaru i Arcold.
vibowit pisze: Jak wygląda procedura składania protestu? Trzeba wskazać jakieś konkretne zarzuty, czy wystarczy "coś dziwnie szybko jeździ to auto. protestuję"?
A nasz najważniejszy pojedzie do Francjizofija pisze: Jak dobrze pójdzie to nasze chłopaki zabiorą lokalesom garnki![]()
A może, po prostu, więcej upalają przed? ;)burat pisze: Żaba nauczył jeździć naszych chłopaków