Na razie w Tokio będzie zaprezentowany nowy model coupe BRZ, który wejdzie do sprzedaży w przyszłym roku.
Na początku przyszłego roku pojawi się na drogach również nowy mały crossover XV.
Ten nowy koncept hybrydowego Legacy, który Ci się tak podoba, to bardziej odległa przyszłość.
Na razie firma FHI jest zadowolona, że sprzedaży obecnego Legacy (najbardziej w USA),
oraz wiążą podobne nadzieje na dobrą przedaż z Ameryce Imprezy 2012 z nowym wolnossącym silnikiem 2.0, który wyróżnia się bardzo małym spalaniem.
Na pewno nadal główny problem w Subaru to globalny spadek sprzedaży aut, który wynika ze zniszczeń spowodowanych tsunami i z konsekwencji awarii w Fokushimie.
Wprawdzie już wychodzą powoli na prostą, ale w wyniku spadku przychodów, musieli dokonać doraźnych ciąć kosztów i nakładów na rozwój.
Więc nie ma się co dziwić, że tym bardziej nie są w stanie zasypać rynku wieloma nowościami w krótkim czasie.
To co podobno pojawi się w następnej kolejności do wersja turbo nowego silnika 2.0 (który w wersji wolnossącej zadebiutuje w BRZ). Turbo, najprawdopodobniej o mocy ponad 300KM, ma za zadanie godnie zastąpić obecny silnik 2.5, w nowym modelu Sti.