A ja ubolewałem, że mi w "fiacie" brzydko wydech pordzewiał.

Tam też jest podwójny wydech i prawa strona jakoś wygląda tak samo jak lewa, mimo, że pewnie rozwiązany jest podobnie, bo to też heczbek. No i seryjny, jak się dobrze zmieni bieg to sobie strzeli, ciekawe czy w lanosie tak jest.
arabski pisze:
- gałka zmiany biegów kręci mi się w kółko
To normalne. Wystarczy ją dokręcić. Ręką, bez żadnych narzędzi. Nawet Piotruś tak miał i widziałem jak Marek od razu, kiedy usiadł w aucie to gałkę ręką dokręcił (do dziś trzyma!).
- podłokietnik raz otwarty już się nie da zamknąć (cały czas odskakuje do góry)
To taka cecha w toyoto-baru. Przy pierwszej przejażdżce nowym nibyforesterem 2,5XT(więc najwyższa wersja) w 2007? 2008? zobaczyłem, że schowko-podłokietnik jest badziewniej wykonany niż w duuuuużo starsze i tańszej Nubirze, nie mówiąc o WRXie 04. Wróć. Ten w Nubirze wcale nie był badziewny przy porównaniu tego w nibyforku.
eddie_gt4 pisze:trzeba bys niezle zakreconym na punkcie Subaru, aby kupic nowe WRX STI zamiast RS3
Trzeba być rąbniętym, aby wydać 230 tyś na małe brzydkie i szwabskie coś.
