Gasniecie na zimnym silniku
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
zajber78
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Www.injector-world.co.uk
- Auto: Imreza
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Gasniecie na zimnym silniku
Witam wszystkich posiadaczy scoobi mam na imie piotrek posiadam subaru impreze 2.0 +lpg z 2007 roku
Bardzo sie ciesze ze ktos pomyslal o takiej stronce i zE mozna sie tu poradzic
Bardzo chwale sobie subaru lecz od pewnego czasu zaczelo sie dziac z autem cos dziwnego mianowicie przy zimnym silniku auto przy wysprzegleniu gasnie i tak ciagle przez jakies kilkanascie kilometrow nie posiada mocy tak jak by pracowala na 3 garach potem jak silnik jest rozgrzany jest ok choc czasem tez zgasnie przy wysprzeglaniu bylem juz u kilkunastu mechanikow i nikt nie wie oco chodzi moze ktos z was mial podobny problem jestem z lodzizapomniale dodac pozdrawiam
Bardzo sie ciesze ze ktos pomyslal o takiej stronce i zE mozna sie tu poradzic
Bardzo chwale sobie subaru lecz od pewnego czasu zaczelo sie dziac z autem cos dziwnego mianowicie przy zimnym silniku auto przy wysprzegleniu gasnie i tak ciagle przez jakies kilkanascie kilometrow nie posiada mocy tak jak by pracowala na 3 garach potem jak silnik jest rozgrzany jest ok choc czasem tez zgasnie przy wysprzeglaniu bylem juz u kilkunastu mechanikow i nikt nie wie oco chodzi moze ktos z was mial podobny problem jestem z lodzizapomniale dodac pozdrawiam
Re: Gasniecie na zimnym silniku
zajber78, zastanów się czy nie trzymanie wolnych obrotów nie zaczęło się przypadkiem po dłuższym odłączeniu akumulatora.
A Kubik słusznie zauważył. Bo może po prostu instalację LPG masz jak to zwykle w naszym kraju bywa, beznadziejną.
A Kubik słusznie zauważył. Bo może po prostu instalację LPG masz jak to zwykle w naszym kraju bywa, beznadziejną.
-
zajber78
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Www.injector-world.co.uk
- Auto: Imreza
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Gasniecie na zimnym silniku
Witam ponownie dziekuje za odpowiedzi przepraszam zapomnialem dodac tak te same objawy benzyna i lpg wymienialem swiece i zapewne zeby tam sie dostac trzeba zdemontowac akumulator czy to cos zlego faktycznie pogorszylo sie instalacja gazowa stag 4 wiec chcyba nie najgorsza? Dodam jeszcze ze zdejmujac noge z gazu i wciskajac sprzeglo np: dojezdrzajac do swiatael wskazowka obrotomierza potrafi spasc prawie do zera podskoczyc na 2000 rPm i powrocic na normalny poziom wolnych obrotow
-
zajber78
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Www.injector-world.co.uk
- Auto: Imreza
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Gasniecie na zimnym silniku
I dlaczego to auto pracuje na 3 garkach jak jest zimne masakra nie da sie jechac jeden gosc powiedzial ze impreza nie lubi gazu i ze po 100 tys traci kompresje na ktoryms cylindrze! A jak jest zimne to jest zle a jak cieple to oki dla mnie prawo fizyki mowi ze powinno byc inaczej mam do przebycia trase niebawem okolo 1500 kilometrow i troszke sie zastanawiam dodam jeszcze ze kiedy auto zgasnie ciezko je zapalic i trzeba pokrecic okolo 30 sekund i wtedy zalapuje ale tak jak traktor tak jakby na 3 gary i sie rozkreca
Re: Gasniecie na zimnym silniku
zajber78, najprawdopodobniej u Ciebie nałożyły się na raz dwie rzeczy:
1. jak wymieniałeś świece odłączyłeś akumulator na tyle, że Ci się komputer zresetował i "zapomniał" ustawienia biegu jałowego i musi się po tym nauczyć na nowo, żeby trzymać obroty. A nie może się nauczyć bo:
2. masz gdzieś usterkę w zapłonie, najprawdopodobniej przebicie na świecy, kiepska masa na świecy lub przebicie na kablach/kablu zapłonowym.
Zmień na początek kable na nowe, na szybko i po taniości mogą być np. takie:
http://www.sentech-zündkabel.de/index.php?wiaz=3768
Potem możesz sobie kupić lepsze, byle to działało na początek.
Jak się nie poprawi, wykręć świece, sprawdź odstęp pomiędzy elektrodami, styk z masą albo wywal je w cholerę i wstaw nowe.
Jak się poprawi, to będziesz musiał jeszcze poczekać nawet z 1000 km zanim się komputer wolnych obrotów nie nauczy.
1. jak wymieniałeś świece odłączyłeś akumulator na tyle, że Ci się komputer zresetował i "zapomniał" ustawienia biegu jałowego i musi się po tym nauczyć na nowo, żeby trzymać obroty. A nie może się nauczyć bo:
2. masz gdzieś usterkę w zapłonie, najprawdopodobniej przebicie na świecy, kiepska masa na świecy lub przebicie na kablach/kablu zapłonowym.
Zmień na początek kable na nowe, na szybko i po taniości mogą być np. takie:
http://www.sentech-zündkabel.de/index.php?wiaz=3768
Potem możesz sobie kupić lepsze, byle to działało na początek.
Jak się nie poprawi, wykręć świece, sprawdź odstęp pomiędzy elektrodami, styk z masą albo wywal je w cholerę i wstaw nowe.
Jak się poprawi, to będziesz musiał jeszcze poczekać nawet z 1000 km zanim się komputer wolnych obrotów nie nauczy.
Re: Gasniecie na zimnym silniku
Hehehezajber78 pisze: impreza nie lubi gazu i ze po 100 tys traci kompresje na ktoryms cylindrze

Weź to wrzuć tutaj

Re: Gasniecie na zimnym silniku
zajber78,
Nadal nie wiem co może być przyczyną tzn. jest to trochę wróżenie z fusów . Przyczyn może być kilka . Możesz po ciemku otworzyć maskę i zobaczyć czy nie iskrzy gdzieś przebicie na instalacji WN. Jeśli nie to myślę że powinieneś jednak pojechać do kogoś ogarniającego temat .
Druga sprawa , to te wszystkie opinie na temat subaru . Ta opinia którą powtarzasz , to jedna z tych bardziej debilnych jakie słyszałem . Moim zdaniem jeszcze głupsza jest taka że nie kupię subaru bo auto jest archaiczne . Tak na serio to auto jest inne niż wszystkie jeżdżące po ulicach i ludzie tego nie akceptują . Wielu geniuszy było izolowanych ze społeczeństwa i uważanych za sfiksowanych , bo ludzie ich nie rozumieli . Jeśli chodzi o przykład to był Goya .
Wielu mechaników nie dotyka subaru , bo się na nich nie znają i zamiast poznać , to wolą gadać brednie na odczepnego .
Statystycznie to jedno z mniej awaryjnych aut na rynku .
Pytanie jest takie . Czy możesz poświęcić jeden dzień na ogarnięcie tego przypadku i wyjazd trochę dalej niż Łódź ?
Nadal nie wiem co może być przyczyną tzn. jest to trochę wróżenie z fusów . Przyczyn może być kilka . Możesz po ciemku otworzyć maskę i zobaczyć czy nie iskrzy gdzieś przebicie na instalacji WN. Jeśli nie to myślę że powinieneś jednak pojechać do kogoś ogarniającego temat .
Druga sprawa , to te wszystkie opinie na temat subaru . Ta opinia którą powtarzasz , to jedna z tych bardziej debilnych jakie słyszałem . Moim zdaniem jeszcze głupsza jest taka że nie kupię subaru bo auto jest archaiczne . Tak na serio to auto jest inne niż wszystkie jeżdżące po ulicach i ludzie tego nie akceptują . Wielu geniuszy było izolowanych ze społeczeństwa i uważanych za sfiksowanych , bo ludzie ich nie rozumieli . Jeśli chodzi o przykład to był Goya .
Wielu mechaników nie dotyka subaru , bo się na nich nie znają i zamiast poznać , to wolą gadać brednie na odczepnego .
Statystycznie to jedno z mniej awaryjnych aut na rynku .
Pytanie jest takie . Czy możesz poświęcić jeden dzień na ogarnięcie tego przypadku i wyjazd trochę dalej niż Łódź ?
-
zajber78
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Www.injector-world.co.uk
- Auto: Imreza
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Gasniecie na zimnym silniku
Witam kubik aktualnie mieszkam w angli i wlasnie wybieram sie do polski wlasnie dlatego chcialbym zaryzykowac jazde do polski bo wiem ze tam je ktos naprawi auto jest naprawde cudowne i bardzo je lubie i szkoda by bylo je sprzedac w aucie niema kabli tylko sa cewki .Jak wymienie swiece to co mam nie podlaxzac przez ile akumulatora?
Re: Gasniecie na zimnym silniku
kable na początek
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" 

-
zajber78
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Www.injector-world.co.uk
- Auto: Imreza
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Gasniecie na zimnym silniku
Sa cewki niema kabli zaraz sprawdze to przebiccie podniose maska i sprawdze po ciemku
Re: Gasniecie na zimnym silniku
Jak nie ma kabli to pewnie świece są spieprzone. Przed wymianą świec tak nie robił?
-
zajber78
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Www.injector-world.co.uk
- Auto: Imreza
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Gasniecie na zimnym silniku
Od zdarzalo mu sie czasami ale bardzo zadko teraz notorychnie codziennie. mi sie wydaje ze to wlasnie cos ze swiecami lub cewkami ale niestety komp nic nie pokazuje a cewki tylko komplet i kosz 400 £
-
zajber78
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Www.injector-world.co.uk
- Auto: Imreza
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Gasniecie na zimnym silniku
Skoro stawiamy na te dwie możliwości , to ja bym zmienił świece na wyłączonym akumulatorze . Już nic gorzej sie nie stanie , więc nic nie ryzykujesz . Jak podasz trasę przez nasz piękny kraj w budowie , to pomożemy z namiarami na pewny serwis .
Rozumiem ze żadna żarówka przy zegarach sie nie świeci
Rozumiem ze żadna żarówka przy zegarach sie nie świeci
-
zajber78
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Www.injector-world.co.uk
- Auto: Imreza
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Gasniecie na zimnym silniku
Nie swiecila sie teraz pali sie egr .nic przy swiecach niema przebiccia. Ok jutro zmienie swieczki i zapowiem co i jak
Re: Gasniecie na zimnym silniku
a ja podpytam o standardową rzecz... kiedy były regulowane zawory ostatnio? przy lpg powinieneś to robić co ok 50 kkm
objaw o którym piszesz jest normalny gdy zaczynają się zimne poranki i wtedy gaśnięcie na zimnym to norma. Latem jak jest ciepło problemu nie ma.
Dokładnie to samo mialem w moim dopóki nie "odesłano" mnie tu do Wawy do Zbyszka i Roberta, a wtedy po wyregulowaniu zaworów i instalacji - problem zniknął
oczywiście powód może być tez inny - ale skoro wymieniałeś świece
check engine wywala? jeżeli tak to jaki kod?
objaw o którym piszesz jest normalny gdy zaczynają się zimne poranki i wtedy gaśnięcie na zimnym to norma. Latem jak jest ciepło problemu nie ma.
Dokładnie to samo mialem w moim dopóki nie "odesłano" mnie tu do Wawy do Zbyszka i Roberta, a wtedy po wyregulowaniu zaworów i instalacji - problem zniknął
oczywiście powód może być tez inny - ale skoro wymieniałeś świece
check engine wywala? jeżeli tak to jaki kod?
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
Re: Gasniecie na zimnym silniku
a ta regulacja to w każdym silniku
i skomplikowana to operacja 


Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" 

Re: Gasniecie na zimnym silniku
Hehehe, no tak, luzy, zapomniałem, Ziomy mają rację.
Burat nie załamuj... Z którego roku jest Twoja wanna?
burat pisze: a ta regulacja to w każdym silnikui skomplikowana to operacja
![]()
Burat nie załamuj... Z którego roku jest Twoja wanna?
Re: Gasniecie na zimnym silniku
`99 a co jak techniczny ignorant jestem 
(choć kupowałem w kraju germańskiego okupanta jako`00
)

(choć kupowałem w kraju germańskiego okupanta jako`00


Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" 

-
zajber78
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Www.injector-world.co.uk
- Auto: Imreza
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Gasniecie na zimnym silniku
Witam ponownie mam pytanko do obk h6 czy auto ci gaslo i czy czasami chodzilo tak jakby na 3 garach i dlaczego trzeba regulowac zawory nie sa hydrauliczne?
Re: Gasniecie na zimnym silniku
burat, zajber78, w waszych wozach zawory nie mają hydraulicznego kasowania luzu, tylko płytki, które się wymienia, co kosztuje, niestety.
- pablonas
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Szczytno (warm-maz)
- Auto: Zielone z turbinom i srebrne też z turbinom
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Re: Gasniecie na zimnym silniku
N/A nie mają płytek. Regulacja odbywa się za pomocą srubek jak w polonezie :) To na szczęście nie jest drogie.Bergen pisze:burat, zajber78, w waszych wozach zawory nie mają hydraulicznego kasowania luzu, tylko płytki, które się wymienia, co kosztuje, niestety.