Baza pod "rajdówke"
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Baza pod "rajdówke"
Zwiesniaczona turbo-Impreza.goralsim pisze:http://otomoto.pl/subaru-impreza-C21698813.html a co to za cudo ;d
A w te 280KM nie uwierze, dopoki nie zobacze na wykresie :)
Jacek "AMI" Rudowski
Re: Baza pod "rajdówke"
Np. STi i WRX - zaleznie od rocznika.goralsim pisze:no zwiesniaczona jest ale jaka to wersja miala 280 koni ?
Jacek "AMI" Rudowski
Re: Baza pod "rajdówke"
Przecież w GC8 jest to samo.goralsim pisze: bo wrx własnie od buga w góre to chyba ma nieciekawe skrzynie
Re: Baza pod "rajdówke"
No mniej wiecej - sa pewne roznice miedzy rocznikami, ale nadal cudow wielkich bym sie nie spodziewal, zwlaszcza jesli porownywac z 6mt :)WRC fan pisze:Przecież w GC8 jest to samo.goralsim pisze: bo wrx własnie od buga w góre to chyba ma nieciekawe skrzynie
Jacek "AMI" Rudowski
Re: Baza pod "rajdówke"
Mam takiego MY97 GT. Biorę z niego (tymczasowo) napędy, pedały, deskę,podszybie,dywan, wycieraczki i co tam jeszcze zostają.Zarejestrowany. Buda -muszę obejrzeć.Najgorsza nie jest ale tylne błotniki,tradycyjnie do wyspawania.Reasumując na rajdówkę się nadaje na przekładke jeszcze bardziej.zofija pisze: Tak na prawdę, do przekładki to można by kupić jakiegoś rozbitego złoma (byle był turbo) za małe pieniądze i mieć dawcę na deskę, wiązkę, pedały i ew. coś jeszcze. Dodatkowo jeszcze pewnie kilka innych części z takiego auta zostanie "na zapas". Dlatego mogłoby wyjść sporo taniej, jeśli nie ma być to auto funkcjonalne do jazdy na codzień do pracy, albo w trasy, tylko rajdówka.
W żyłach benzyna,zamiast serca TURBINA.