Gasniecie na zimnym silniku
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Gasniecie na zimnym silniku
Nigdy nie rozbierałem NA > 98, ale do teraz dałbym się pokroić że do 96 hydraulika, od 99 płytki. Jesteś pewny Pablo?
Re: Gasniecie na zimnym silniku
no ustalcie zeznania bo dla mła to ważne



Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" 

- pablonas
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Szczytno (warm-maz)
- Auto: Zielone z turbinom i srebrne też z turbinom
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Gasniecie na zimnym silniku
Bergen, na 100% :) Zajrzyj pod dekielek w Srebrzanie. W 99-> jest tak samo jak u Ciebie.
A tu dowód -> MY 96-> http://opposedforces.com/parts/impreza/ ... tration_2/
A tu 2,0 N/A SOHC w budzie GD `00 -> http://opposedforces.com/parts/impreza/ ... tration_2/
Czyli bez zmian
A przed 96 faktycznie hydraulika.
Natomiast płytki masz w DOHC N/A i turbo.
A tu dowód -> MY 96-> http://opposedforces.com/parts/impreza/ ... tration_2/
A tu 2,0 N/A SOHC w budzie GD `00 -> http://opposedforces.com/parts/impreza/ ... tration_2/
Czyli bez zmian

A przed 96 faktycznie hydraulika.
Natomiast płytki masz w DOHC N/A i turbo.
Re: Gasniecie na zimnym silniku
pablonas pisze: A przed 96 faktycznie hydraulika.
Yes, yes, yes.

Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
Re: Gasniecie na zimnym silniku
Ooo, Pablo pod dekielki srebrzany ('97) żem zaglądał już nie raz. Ale pod późniejsze już nie i w sumie mnie to nie interesowało. Ale już wielokroć padało na forumie że płytki i płytki, to sobie coś tam zakodowałem że płytki, dzięks za wyprostowanie 

Re: Gasniecie na zimnym silniku
nie wiem jaka regulacja jest w Twoim - chłopaki juz to pewnie rozkminili tutaj że można ręcznie. U mnie niestety to jest kwestia wyciągania silnika - ja mam gorzejzajber78 pisze:Witam ponownie mam pytanko do obk h6 czy auto ci gaslo i czy czasami chodzilo tak jakby na 3 garach i dlaczego trzeba regulowac zawory nie sa hydrauliczne?

przy niewyregulowanych zaworach auto gaśnie często nie zaraz po zapaleniu, tylko po przejechaniu kilku km i wtedy rzeźnia żeby go odpalić... bo się po prostu zalewa. a to że nierówno chodzi i trzęsie całym autem - to wtedy norma. Już zapomniałem jak to było

Nie odpowiedziałeś czy wywala Ci błędy - misfire na cylindrach powinieneś doświadczyć, będziesz miał 100% pewność, ale nawet jeżeli nie - to regulacja zaworów przywróci mu ducha, usłyszysz nowe brzmienie silnika
i rób to w polsce - za gramanicą to koszt taki sam jak u nas, tylko że zamiast w złotówkach, płacisz w walucie
rzuć temat na forum na swoje okolice - na pewno dostaniesz pare sugestii dotyczących "rozsądnych" warsztatów
pozdro
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
-
zajber78
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Www.injector-world.co.uk
- Auto: Imreza
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Gasniecie na zimnym silniku
Dzieki koledzy za wsparcie auto zaprowadzilem do scoobi world podobno spece od subaru zostalem przyjety nawet niezle kilka pytan i autko zostalo powiedzialem ze niechce go dopuki nie zrobia napisze co bylo z autem nie tak pozdrawiam
-
zajber78
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Www.injector-world.co.uk
- Auto: Imreza
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Gasniecie na zimnym silniku
Witam wszystkich , tak jak przypuszczalem moje slowo sie sprawdzilo ze w angli nie ma mechanikow to poprostu cieniasy z komputerami autko stalo w serwisie ponad tydzien i nic nie zrobili nie wiedza co jest najpradopodobniej zawory co juz koledzy wiedzieli na forum bez komputerow hehehe czy jest ktos kompetentny w okolicach lodzi do naprawy subaru i czy ewentualnie podjol by sie ustawienia zaworow w razie potrzeby.? Prosze poleccie kogos naprawde dobrego bo mam dosc placenia za nic