nie wiem, nie miałem jeszcze okazji czegoś takiego prowadzić
BRZ - wydaje się wysublimowane, delikatne
Shelby GT500 - prostackie, toporne
- czyli całkiem inny design...
a każdym z nich chętnie bym się kiedyś przejechał.
Лукашэнка pisze:
nie wiem, nie miałem jeszcze okazji czegoś takiego prowadzić
BRZ - wydaje się wysublimowane, delikatne
Shelby GT500 - prostackie, toporne
- czyli całkiem inny design...
a każdym z nich chętnie bym się kiedyś przejechał.
OK
Jest 200 KM, masa poniżej 1200 kg, dobre wyważenie, bardzo niski środek ciężkości i kilka nowych rozwiązań, które popychają stojącą ostatnio w miejscu technikę Subaru do przodu.
Gdy jeszcze za rok-dwa wypuszczą zaturbioną wersję, to ho ho...
Pod maską pracuje 2-litrowy, wolnossący bokser Subaru, delikatnie dopieszczony przez inżynierów Toyoty (otrzymał od nich m.in. układ wtrysku bezpośredniego D-4S). Silnik rozwija moc 200 KM przy 7000 obr./min i 205 Nm maksymalnego momentu przy 6600 obr./min. Mało? Rzeczywiście, w obecnych czasach wartości nie powalają na kolana, ale tylnonapędowe GT 86 nie chce być mistrzem prostej (z nieoficjalnych informacji wynika, że sprint do setki zajmuje około 7 sekund), a królem zakrętów.
danikl pisze:Ale Subaru ma mieć chyba mocniejszy silnik coś około 300 KM
Nie mocniejszy, tylko dokładnie taki sam jak w wersji ze znaczkiem Toyoty.
Różne będą detale stylistyczne.
silnik ten sam tylko w Subaru może miec więcej koników http://moto.onet.pl/1652167,1,subaru-br ... tml?node=2
Oczywiscie wiem ,że to niepotwierdzone informacje ,ale z drugiej strony po co wypuszczac dwa takie same auta różniące się tylko znaczkiem
danikl pisze:
silnik ten sam tylko w Subaru może miec więcej koników
Jeśli będzie wolnossący, to różnica będzie kosmetyczna. Chyba że od razu zaprojektowali napęd, który jest w stanie znieść przynajmniej 350-400Nm.
danikl pisze:
Oczywiscie wiem ,że to niepotwierdzone informacje ,ale z drugiej strony po co wypuszczac dwa takie same auta różniące się tylko znaczkiem
Żeby sprzedać to samo (bo tak taniej) zarówno miłośnikom Toyoty jak i Subaru. Wielka trójka robi to od dziesięcioleci, inne koncerny też nie od dziś.
ky pisze:
Żeby sprzedać to samo (bo tak taniej) zarówno miłośnikom Toyoty jak i Subaru. Wielka trójka robi to od dziesięcioleci, inne koncerny też nie od dziś.
r.
Mam nadzieję ,że jednak potwierdzą się te nieoficjalne wieści ,że w Subaru będzie jednak trochę więcej (nie chodzi o to ,że od razu chciałbym kupić ,ale kiedyś jak już trzeba będzie się zmierzyć z kryzysem wieku średniego to kto wie )