danikl pisze:
z drugiej strony po co wypuszczac dwa takie same auta różniące się tylko znaczkiem
Peugeot, Citroen i Mitsubishi robią wspólnego SUVa rózniącego się znaczkiem (oraz atrapą chłodnicy). Fiat i Suzuki to samo. I wszystkie się dobrze sprzedają, a koszty wdrożenia (opisywane gdzieś obok m.in. przez Jarmaja) zostały drastycznie zredukowane.
Dlaczego więc Toyota i Subaru nie mają isć tą drogą w segmencie coupe?
Ja bym raczej spytał, jak długo jeszcze i dlaczego różne firmy robią rózne auta, zamiast jednego i takiego samego w każdym segmencie...
Chociaż, bo ja wiem, czy one tak naprawdę są takie rózne...
esilon pisze:
swoim byłym Frokiem skopałbym na polskich drogach w każdej sytuacji
Na polskich drogach, to i wolnossącym Forkiem skopałoby się nisko zawieszone, tylnopędne coupe w WIĘKSZOŚCI sytuacji (co stracisz na długiej prostej, nadrobisz objeżdżając poboczem korek przed wahadłem)
PS. Co do polityki cenowej w kwestii XV:
1) bo to cena zaporowa, ich po prostu jeszcze nie ma,
2) ...a i tak, w porównaniu, Yeti rulezzz
