Rozmowy o Subaru i nie tylko. Dział pełen offtopicu i rozmów niemotoryzacyjnych.
-
Witek
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: A500 @ Piotruś II
-
Polubił:
20 razy
-
Polubione posty:
15 razy
Post
4 gru 2011, o 22:31
I okaże się, że najfajniejszy będzie trzeci z bliźniaków.
http://moto.pl/MotoPL/51,88389,10751297.html?i=8
Gdzieś już widziałem taką kierownicę.

No i ma bardziej czerwone tylne światła niż 86 i BŻ, mniej gejlukowe
Ale końcówki wydechu to wszystkie trzy mają tak wielkie, że nawet mój Maluszek ma większe.

Witek
-
gregski
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: inąd
- Auto: Mammut
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
5 razy
Post
5 gru 2011, o 12:13
opss rwd? hmm.. to przewaga w porownaniu z mx-5 hardtop w zasadzie tylko w siedzeniach dwoch z tylu (co akutrat w moim przypadku jest istotne)..
jesli oczywiscie uda im sie wywazyc i zestroic auto tak dobrze jak miate...
Ostatnio zmieniony 5 gru 2011, o 13:24 przez
gregski, łącznie zmieniany 1 raz.
gregski
-
cyqan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: z Internetu
- Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
4 razy
Post
5 gru 2011, o 13:15
Szybko się ta bryła zestarzeje - coś czuję

cyqan
-
gregski
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: inąd
- Auto: Mammut
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
5 razy
Post
5 gru 2011, o 13:25
cyqan pisze:
Szybko się ta bryła zestarzeje - coś czuję
jak na subaru to i tak jest niesamowicie odwazna i charakterystyczna
to sie chwali
a wiadomo juz na 100% ze nie bedzie AWD?
gregski
-
ajax
- 1 gwiazdka
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
5 gru 2011, o 14:03
Alan, Alan, Alan! pisze:BRZ czy MX-5? potrzebuję wsparcia

Odpowiedź na tym forum może być jedna: STI
ajax
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
-
Polubił:
83 razy
-
Polubione posty:
443 razy
Post
5 gru 2011, o 14:14
gregski pisze: a wiadomo juz na 100% ze nie bedzie AWD?
Było o tym tu już pisane i były zdjęcia komory silnika.
Przy tej pozycji silnika jest to niemożliwe. Więc nie będzie.
jarmaj
-
Azrael
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
3 razy
Post
5 gru 2011, o 14:19
jarmaj, chyba że system AWD byłby inny niż w dotychczasowych Subaru, jest to możliwe ale wydaje się mało prawdopodobne. Musiałby być system a'la R34 GT-R/Cosworth itp.
Azrael
-
zofija
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice/Warszawa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
1 raz
Post
5 gru 2011, o 14:27
W sensie, że 2 wały napędowe?
Czarownica prawdę Ci powie :D
zofija
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
-
Polubił:
83 razy
-
Polubione posty:
443 razy
Post
5 gru 2011, o 14:32
zofija pisze:W sensie, że 2 wały napędowe?
Tak
Azrael pisze:jarmaj, chyba że system AWD byłby inny niż w dotychczasowych Subaru, jest to możliwe ale wydaje się mało prawdopodobne. Musiałby być system a'la R34 GT-R/Cosworth itp.
I napęd łańcuchem
Tylko W Cossim przedni napęd jest praktycznie pod silnikiem. Nie wiem czy tu silnik nie jest na tyle nisko, że dyfer nie zmieściłby się pod nim
jarmaj
-
zofija
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice/Warszawa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
1 raz
Post
5 gru 2011, o 14:35
jarmaj pisze:Tylko W Cossim przedni napęd jest praktycznie pod silnikiem. Nie wiem czy tu silnik nie jest na tyle nisko, że dyfer nie zmieściłby się pod nim
Zawsze mogą dać suchą miskę, żeby zyskać troche miejsca pod silnikiem

Czarownica prawdę Ci powie :D
zofija
-
Azrael
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
3 razy
Post
5 gru 2011, o 14:36
jarmaj, dyfer nie musi być symetrycznie, w R34 też jest bardzo nisko, a dyfer z boku z półosią przez miskę. Niemniej to skomplikowane i ma wady.
Napęd łańcuchem nie jest konieczny - GT-R nie ma łańcucha ;)
Azrael
-
gregski
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: inąd
- Auto: Mammut
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
5 razy
Post
5 gru 2011, o 14:39
Silnik siedzi za przednia osia?
Czy moze da sie to zrobic jak w a4 quattro:
Tutaj widac lepiej gdzie wcisneli os przednia:
Sorry za jakosc, klepie z telefonu
Ostatnio zmieniony 5 gru 2011, o 14:41 przez
gregski, łącznie zmieniany 1 raz.
gregski
-
Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
-
Polubił:
245 razy
-
Polubione posty:
526 razy
Post
5 gru 2011, o 14:40
A potem jakiś francuski inżynier przeczyta to forum, wrzuci w translate.google.com... i trafi to do seryjnej produkcji

"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Chloru
-
ky
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Boat City
- Auto: die Pflaume
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
5 gru 2011, o 15:04
gregski pisze:
Silnik siedzi za przednia osia?
Czy moze da sie to zrobic jak w a4 quattro:
Motor leży między kołami. Dyfer musiałby leżeć gdzieś w okolicy drugiej pary cylindrów.
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
ky
-
gregski
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: inąd
- Auto: Mammut
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
5 razy
Post
5 gru 2011, o 15:51
Ew walek miedzy cylindrami ;) ale jak to wtedy uszczelnic
Mial by wtedy prawie_centralnie umieszczony silnik ;)
gregski
-
Azrael
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
3 razy
Post
5 gru 2011, o 16:11
ky, w naszej wyścigowej Imprezie dyfer jest dość mocno za przednią osią a półosie jakoś działają. Pewnie to jest do przejścia.
Azrael
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
-
Polubił:
83 razy
-
Polubione posty:
443 razy
Post
5 gru 2011, o 16:42
O
Nie wiedziałem, że tak się robi. Trochę to obciąża przeguby, no ale chyba co innego wyczynowe auto (WRC) ze wzmocnionymi przegubami, co innego dupowóz który na dokładkę ma pierdylion km przejechać.
W cywilu nie widziałem takiego rozwiązania.
jarmaj
-
Azrael
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
3 razy
Post
5 gru 2011, o 20:42
jarmaj, jak mówię - pewnie na etapie konstruowania auta może być to jakoś do przejścia.
Azrael
-
esilon
- 6 gwiazdek
- Auto: mat
-
Polubił:
1 raz
-
Polubione posty:
4 razy
Post
5 gru 2011, o 21:03
Główny inżynier oddziału Toyoty pracującego nad modelem GT 86 (FT-86) potwierdził, że rozwijana jest wersja wyposażona w kompresor. Dodał także, że obecnie znajduje się już w fazie testów drogowych i badań prowadzonych przez Toyota Racing Developments. Silnik miałby generować około 250 KM mocy. Zmianie uległo by także zawieszenie.
http://autokult.pl/2011/12/02/produkcyj ... y-wszystko
esilon
-
inquiz
- 6 gwiazdek
- Auto: pojazd wolnobieżny
-
Polubił:
421 razy
-
Polubione posty:
361 razy
Post
5 gru 2011, o 21:23
A z przodu będzie napęd elektryczny w kołach i będą to sprzedawać jako ekologiczną hybrydę

Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
Živela Jugoslavija!
inquiz
-
Gootek
- 6 gwiazdek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
2 razy
Post
5 gru 2011, o 21:29
gregski pisze:a wiadomo juz na 100% ze nie bedzie AWD?
A po co miałoby być?
To jest bardzo niziutkie auto na asfalt.
Na pewno bardzo dobre na sobotnie wypady na tor. (choć ze względu na umiarkowaną moc, nie dla kogoś kto oczekuje hardcoru)
Ale zdecydowanie nie jest to auto do zabawy na śniegu czy szutrach - więc po co awd?
Gootek
-
ky
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Boat City
- Auto: die Pflaume
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
5 gru 2011, o 22:17
Лукашэнка pisze:choć ze względu na umiarkowaną moc, nie dla kogoś kto oczekuje hardcoru
Już paru cwaniaków w fafsetkonnym turrrbbbooo-awude odebrało na torze lekcję pokory od dobrze ustawionej, wolnossącej ośki na dobrym slicku, która odjeżdżała od nich jak od fury z gnojem, gdy usilnie próbowali trafić w czarne.
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
ky