Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
wrc79
- 0 gwiazdek
- Auto: Subaru Impreza STi
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
11 gru 2011, o 01:30
Witam,
Wystąpił w skrzyni pewien problem bo po kupnie w UK i przejechaniu ok.2000km. zaczął zgrzytać 4bieg po przejściu z 3 do 4 i to już za każdym razem, poprzedni właściciel przez 5lat nie wymieniał oleju w skrzyni NIGDY i zastanawiam się czy to coś pomoże czy szlak trafił synchronizator 4... :(

wrc79
-
Azrael
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
3 razy
Post
11 gru 2011, o 11:50
Rzadko się kończy na samym synchro w aucie w tym wieku.
Azrael
-
agrupa
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: wymarzone :)
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
11 gru 2011, o 12:15
Hej.
IMHO ja bym zaczął od oleju, koszt stosunkowo niewielki a rozebrać zawsze zdążysz :)
agrupa
-
wrc79
- 0 gwiazdek
- Auto: Subaru Impreza STi
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
11 gru 2011, o 15:11
dzięki za odp. spróbuje na razie sam olej czy będzie dobrze jak zaleje shella Spirax 75W-90 czy motul 75W-140
Ostatnio zmieniony 11 gru 2011, o 16:14 przez
wrc79, łącznie zmieniany 1 raz.
wrc79
-
wrc79
- 0 gwiazdek
- Auto: Subaru Impreza STi
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
11 gru 2011, o 15:31
dzięki za odp. spróbuje na razie sam olej czy będzie dobrze jak zaleje shella 75W-90 czy motul 75W 140??
wrc79
-
agrupa
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: wymarzone :)
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
11 gru 2011, o 22:52
Jeżeli nie masz "szpery" w przednim mechanizmie różnicowym to zdecydowanie 75w90 GL5 (podparłem się instrukcją z GT MY96)
agrupa