powtórzę swoje pytania z kropki:
jakie kąty (pochylenie kół każdej z osi, zbieżność każdej z osi) dla CG8 sti type r my99 (więc zapewne odpowiada gt99+) dla seryjnego zawieszenia na następujące warunki:
1. Mokro, kałuże, nie przesycha
2. Śnieg
Spodziewam się 2 różnych zestawów ustawień
Cel - jak najszybsza jazda, może być z dużym ryzykiem poślizgów przy błędach
Założenia: brak modyfikacji seryjnych mocowań, maksimum zmian to inne śruby (np. whiteline)
geometria i zbieżność w GC8 na mokre i śnieg
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: geometria i zbieżność w GC8 na mokre i śnieg
Trochę testowałem u siebie z 3 różne opcje. Finalnie i na śnieg i na mokre i na suche mam jedno nastawienie,które mi się sprawdza.
Przód: zbieżność na 0
Kąt: w minusie max,czyli jak wszytko proste to wychodzi -1,5 stopnia
Tył: rozbieżny max 0,5 stopnia.
Kąt: fabryczny...
Auto jest bardziej chętne do skręcania w tym ustawieniu i na dodanie gazu w zakręcie reaguje wurzucaniem tyłu lub równo całego auta,a nie tylko przodu.
Przód: zbieżność na 0
Kąt: w minusie max,czyli jak wszytko proste to wychodzi -1,5 stopnia
Tył: rozbieżny max 0,5 stopnia.
Kąt: fabryczny...
Auto jest bardziej chętne do skręcania w tym ustawieniu i na dodanie gazu w zakręcie reaguje wurzucaniem tyłu lub równo całego auta,a nie tylko przodu.
Re: geometria i zbieżność w GC8 na mokre i śnieg
dzięki za wskazówki, sprawdzę co mam u siebie ustawione i jakby co to dostosuję
Re: geometria i zbieżność w GC8 na mokre i śnieg
Czy przy tym ustawieniu auto nie będzie zbyt narowiste przy większych prędkościach?Mert82 pisze: Przód: zbieżność na 0
Kąt: w minusie max,czyli jak wszytko proste to wychodzi -1,5 stopnia
Tył: rozbieżny max 0,5 stopnia.
Kąt: fabryczny...
Sprzedam przerobione cewki z WRXów 02-06
pasujące do GT/WRX/STi 92-96

http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191
pasujące do GT/WRX/STi 92-96

http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191
Re: geometria i zbieżność w GC8 na mokre i śnieg
Virus12
Nie okłamując się będzie narowiste,ale troszeczkę. Dobra opona i zdrowy zawias(amor+sprężyna) zniweluje narowistość do "prawie" przewidywalnej
. Bez sprawnych tych 3 elementów będzię zawsze lipa,nawet na fabrycznym ustawieniu geometrii.
Nie okłamując się będzie narowiste,ale troszeczkę. Dobra opona i zdrowy zawias(amor+sprężyna) zniweluje narowistość do "prawie" przewidywalnej
