burat pisze:
no to jak idziemy blokiem wschodnim to to jest dopiero Mad Max
Fajnie wyglądają lusterka mocowane w japoński sposób. Ciekawe jak się takie sprawdzają w praktyce, miał ktoś z Was do czynienia? Nie trzeba odwracać głowy, aby w nie spojrzeć, chyba nie mają martwej strefy, tylko mniej w nich widać, bo są dalej.
ky, to zależy jaki styl ma mieć to auto ATS`y są klasyczne a tu nie chodzi o taki efekt raczej i na swój sposób jest fajny , tylko silnik bym zmienił na coś godnego
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają"
Barthol, podążasz tropem mojego rozumowania z Cecotem sobie porozmawialiśmy i trochę mnie nakierował przy budowie rajdówki i w kilku miejscach baaaaardzo mocno zaskoczył
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają"
na razie skończyć to co zacząłem ,a jak się nauczę ogarniać i konto się powiększy to myśleć nikt nie zabroni nad wszelakimi modami
to jest fajne zdjęcie
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają"
Bergen, chodzi o słupek C w 3d jest normalny jak w polonezie Coupe miały ten właśnie wąski do tego słupek B jest szeroki ,a co do przodu wersie rajdowe miały przód Borewicza ze względu na wagę i lepsze chłodzenie ,zresztą z takich kwiatków co do rajdówek to ostatnio sie dowiedziałem ,że późniejsze wersie 2000 nie miały nawet tego gumowego "noska" nad światłami tylko dla utraty wagi ,a przód Coupe to był by w ogóle ciężar
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają"