
200KM + ale nie Subaru
- Witek
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: A500 @ Piotruś II
- Polubił: 20 razy
- Polubione posty: 15 razy
Re: 200KM + ale nie Subaru
Лукашэнка pisze: bo inny forumowicz jeździ autem, które razem z nim i paliwem waży pewnie już bliżej 3 ton...
i nie może się wozu nachwalić
A jeszcze inny śmiga czymś czemu najbliżej do jednej tony i też jest strasznie zadowolony.
Nie oznacza to jednak, że gdyby tym dwóm osobą zamienić auta to nadal byłyby szczęśliwe. Nawet bardzo prawdopodobne, że nie byliby. Co kto lubi. Zresztą są auta w których zwykły kierowca ponoć kompletnie nie czuje masy mimo, że są ciężkie jak i takie, które zachowują się bardzo bezwładnie mimo normalnej wagi.
I tak wszystko co waży ponad 1300kg jest za ciężkie i mogłoby ważyć mniej. Przypominam, że jakiś czas temu tyle ważyły duże limuzyny, a teraz nawet auta sportowe są dużo cięższe.
Лукашэнка pisze: Honda Legend jest całkiem logicznym kierunkiem myślenia dla obecnego posiadacza Subaru Legacy.
Szczególnie gdyby się tym autem przejechał.
A Mazda? Też jak Legacy jest z kraju trzęsień ziemi, tsunami i przereklamowanych elektrowni.

Re: 200KM + ale nie Subaru
beemka ma jeden mały pliusik czyli napędzany tył albo 4x4,
OOOO S3 jednak trochę za budżet wyłazi a naprawde fajne ( otwieracz do kapsli z przodu w serii
)
mazda jakas tak dziewczęca
Lochegend
taki fajny że lepiej nie będe sprawdzał bo jak Olek mówi :nie wysiądę , a czegoś innego jednak szukam
juz współczuję Piterowi jak dostanie zapytanie ofertowe
Witek, do nauki lepiej sie weź łebku
OOOO S3 jednak trochę za budżet wyłazi a naprawde fajne ( otwieracz do kapsli z przodu w serii

mazda jakas tak dziewczęca

Lochegend

juz współczuję Piterowi jak dostanie zapytanie ofertowe

Witek, do nauki lepiej sie weź łebku

Re: 200KM + ale nie Subaru
Cechą bi-em-dablju jest to, że nie ma czegoś takiego jak wersje wyposażeniowe: możesz sobie sam wybrać taki poziom wyposażenia jaki chcesz, dobierając czy to spośród takich czy innych pakietów, czy nawet z poszczególnych pozycji w katalogu.esilon pisze: pozycja: 493Pakiet dodatkowych schowków, czyli w bida wersji same zaslepki ?
Po mojemu to są ,,sportsitze'' zwane też, gdzieniegdzie, sport-cycami.gregski pisze: nie ma??? na fotach ma..!
r.
PS. Ja bym wybrał... MX-5 NC, najlepiej 2.0 ze szmatą :)
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
-
lukass
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Wawa
- Auto: Proto WRC'17 i 4 razy 4x4 - czyli w sumie 5 razy 4x4
- Polubił: 8 razy
- Polubione posty: 146 razy
Re: 200KM + ale nie Subaru
Jako posiadacz dwóch aut z "grupy VW" z silnikami TSI/TFSI sie trochę pomądrkuje
Pierwsze auto to Leon 1.8TSI R-Edition - seryjnie 160KM. Auto brałem nowe z salonu i przy pierwszym przeglądzie auto przeszło remap i teraz ma 217KM (Seat pozwala czipować na gwarancji) - jako dupowóz sprawdza się znakomicie, a przy okazji bardzo sprawnie jeździ ( około 7sek do 100km/h i licznikowe 245km/h też wyciągnął), zawieszenie jest wystarczająco twarde i precyzyjne, a komfort znośny. Pseudo szpera realizowana przez hamulce powoduje że jak na FWD bardzo sprawnie porusza sie po sniegu. Spalanie w warszawskich korkach nie przekracza 10 góra 11l, a w trasie przy spokojnej jeździe potrafi spalić nawet 7l. Przy prędkościach stałych na autostradzie rzędu 150-160 spalanie wychodzi około 10,5l. Swego czasu miałem okazję złapać się na trasie z Cuprą (240km) i od 0 do 200 odjechał mi góra 70-80 metrów. Co do Cupry R to trzeba przyznać że stosunek cena/wyposażenie/moc jest rewelacyjny - zawieszenie sztywniejsze niż u mnie, ale juz na mokrym ewidentnie brakuje trakcji - u mnie jest to już na granicy. W tej chwili mam około 64 tyś przebiegu i poza drobnostkami robionymi na gwarancji ( gdyby nie gwarancja to bym tego nie ruszał, bo to pierdoły typu brak kilku pikseli na climatronicu) nic się nie działo, a i konsumpcji oleju nie zauważyłem, choć w ASO mówią że TSI lubi podpić - może to kwestia prawidłowej eksploatacji silnika turbo. Fajna sprawa że tym autem da się dynamicznie jechać juz w przedziale 2500-4000 obrotów, a jak trzeba to i dociągnąć do 7000.
Drugie auto to niemalże identyczne jak wcześniej linkowane Audi S3 - rocznik i kolor taki sam, ale bez szyberdachu i tych fajnych foteli. Auto kupiłem uzywane przy około 50 tyś, a teraz mam 70 tyś - póki co konsumpcji oleju nie stwierdzono. Autem w 95% jeździ zona, ale czasami da się i mi pobawić, więc cos tam wiem. W aucie mam program na 300KM/420NM i w porównaniu do mojego poprzedniego STi MY05 z podobnymi parametrami, to do 100 przyspiesza podobnie, ale im szybciej tym większa jest różnica na korzyść Audi. Spalanie w Wawie to przedziła 11.5-12l/100, a w trasie do Gdańska moja żona zeszła na 7,5l. Zawieszenie twarde, choć nie tak jak w STi, więc tak nie trzęsie z jednym wyjątkiem - ze względu na krótki zakres pracy nie radzi sobie z krótkimi nagłymi uskokami - np. te metalowe niskie progi zwalniające. Haldex daje radę i nie ma uczucia jazdy FWD + po chwili strał dołaczanego tyłu. ESP daje się wyłaczyć i mozna kręcić nawet bączki na śniegu, ale jeżeli w poślizgu spanikujesz i tkniesz hamulca to się aktywuje. Wyposażenie, materiały i jakość wykończenia to zupełnie inna liga niż STi. Seryjny wydech jest dość głośny, ale wiadomo że dzwięk ten raczej na kolana nie powala. Natomiast jeżeli chodzi o czysty fun i radośc z jazdy to STi jest o wiele lepsze - te auta sa raczej nieporównywalne i zgoła odmienne. Ja jestem z S3 bardzo zadowolony, ale traktuję go jako szybki, bezpieczny, dobrze wyposażony i dający przy okazji przyjemność z jazdy samochód o lekkim zacięciu sportowym, a nie auto które po pierwsze ma być szybkie/sportowe/for fun z dołaczoną namiastką uzyteczności jakim jest STi.

Pierwsze auto to Leon 1.8TSI R-Edition - seryjnie 160KM. Auto brałem nowe z salonu i przy pierwszym przeglądzie auto przeszło remap i teraz ma 217KM (Seat pozwala czipować na gwarancji) - jako dupowóz sprawdza się znakomicie, a przy okazji bardzo sprawnie jeździ ( około 7sek do 100km/h i licznikowe 245km/h też wyciągnął), zawieszenie jest wystarczająco twarde i precyzyjne, a komfort znośny. Pseudo szpera realizowana przez hamulce powoduje że jak na FWD bardzo sprawnie porusza sie po sniegu. Spalanie w warszawskich korkach nie przekracza 10 góra 11l, a w trasie przy spokojnej jeździe potrafi spalić nawet 7l. Przy prędkościach stałych na autostradzie rzędu 150-160 spalanie wychodzi około 10,5l. Swego czasu miałem okazję złapać się na trasie z Cuprą (240km) i od 0 do 200 odjechał mi góra 70-80 metrów. Co do Cupry R to trzeba przyznać że stosunek cena/wyposażenie/moc jest rewelacyjny - zawieszenie sztywniejsze niż u mnie, ale juz na mokrym ewidentnie brakuje trakcji - u mnie jest to już na granicy. W tej chwili mam około 64 tyś przebiegu i poza drobnostkami robionymi na gwarancji ( gdyby nie gwarancja to bym tego nie ruszał, bo to pierdoły typu brak kilku pikseli na climatronicu) nic się nie działo, a i konsumpcji oleju nie zauważyłem, choć w ASO mówią że TSI lubi podpić - może to kwestia prawidłowej eksploatacji silnika turbo. Fajna sprawa że tym autem da się dynamicznie jechać juz w przedziale 2500-4000 obrotów, a jak trzeba to i dociągnąć do 7000.
Drugie auto to niemalże identyczne jak wcześniej linkowane Audi S3 - rocznik i kolor taki sam, ale bez szyberdachu i tych fajnych foteli. Auto kupiłem uzywane przy około 50 tyś, a teraz mam 70 tyś - póki co konsumpcji oleju nie stwierdzono. Autem w 95% jeździ zona, ale czasami da się i mi pobawić, więc cos tam wiem. W aucie mam program na 300KM/420NM i w porównaniu do mojego poprzedniego STi MY05 z podobnymi parametrami, to do 100 przyspiesza podobnie, ale im szybciej tym większa jest różnica na korzyść Audi. Spalanie w Wawie to przedziła 11.5-12l/100, a w trasie do Gdańska moja żona zeszła na 7,5l. Zawieszenie twarde, choć nie tak jak w STi, więc tak nie trzęsie z jednym wyjątkiem - ze względu na krótki zakres pracy nie radzi sobie z krótkimi nagłymi uskokami - np. te metalowe niskie progi zwalniające. Haldex daje radę i nie ma uczucia jazdy FWD + po chwili strał dołaczanego tyłu. ESP daje się wyłaczyć i mozna kręcić nawet bączki na śniegu, ale jeżeli w poślizgu spanikujesz i tkniesz hamulca to się aktywuje. Wyposażenie, materiały i jakość wykończenia to zupełnie inna liga niż STi. Seryjny wydech jest dość głośny, ale wiadomo że dzwięk ten raczej na kolana nie powala. Natomiast jeżeli chodzi o czysty fun i radośc z jazdy to STi jest o wiele lepsze - te auta sa raczej nieporównywalne i zgoła odmienne. Ja jestem z S3 bardzo zadowolony, ale traktuję go jako szybki, bezpieczny, dobrze wyposażony i dający przy okazji przyjemność z jazdy samochód o lekkim zacięciu sportowym, a nie auto które po pierwsze ma być szybkie/sportowe/for fun z dołaczoną namiastką uzyteczności jakim jest STi.
był WRX powered by Jako & PB98 i STi MY'05 EU DCCD
200KM + ale nie Subaru
Sie wyjasnilo. A na mx5 zawsze glos oddam.ky pisze:
Po mojemu to są ,,sportsitze'' zwane też, gdzieniegdzie, sport-cycami.
PS. Ja bym wybrał... MX-5 NC, najlepiej 2.0 ze szmatą :)
Re: 200KM + ale nie Subaru
opcja remapu na gwarancji bardzo fajna , lukass, masz manual czy DSG bo z tego co widze na stronie seata to teraz tylko z dsg 1,8 wystepuje?
i ciągle pamiętam że wszystkie zadane kryteria spełnia jeszcze Lanosti
pewnien posiadacz Cupry mówił mi mniej więcej to samo, im szybciej tym szybciej od subarulukass pisze: porównaniu do mojego poprzedniego STi MY05 z podobnymi parametrami, to do 100 przyspiesza podobnie, ale im szybciej tym większa jest różnica na korzyść Audi.
no to by się zgadzało, na tor to ze dwa razy w roku pewnie pojadęlukass pisze: szybki, bezpieczny, dobrze wyposażony i dający przy okazji przyjemność z jazdy samochód o lekkim zacięciu sportowym, a nie auto które po pierwsze ma być szybkie/sportowe/for fun z dołaczoną namiastką uzyteczności jakim jest STi.
i ciągle pamiętam że wszystkie zadane kryteria spełnia jeszcze Lanosti

-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: 200KM + ale nie Subaru
WiS pisze: Z tego wniosek: BMW tylko używane
Każde auto kupowane prywatnie tylko używane.

Kupowanie nowego może jedynie usprawiedliwiać posiadanie niemal nieograniczynych funduszy przez kupującego.

Ostatnio zmieniony 10 sty 2012, o 17:39 przez jarmaj, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 200KM + ale nie Subaru
jarmaj pisze: Każde auto kupowane prywatnie tylko używane
prywatnie tak, zgadzam się, do firmy juz niekoniecznie bo nie zawsze używane wychodzi taniej

-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: 200KM + ale nie Subaru
Nie no, jasnę. Dlatego zaznaczyłem, że chodzi o zakup prywatny, nie firmowy.
Re: 200KM + ale nie Subaru
po kilku zapytaniach tel. do internetowych ogoszeń:
-każda cena już na telefon -5%,
-cena brutto, Faktura!- nie ozanacza że z fakturą,
-pochodzenie: Polska nie oznacza że z polskiego salonu
-często pierwszy właściciel : no tak , w Polsce
- zagraniczne z pełną FVat :w 95% amerykańce
-każda cena już na telefon -5%,
-cena brutto, Faktura!- nie ozanacza że z fakturą,
-pochodzenie: Polska nie oznacza że z polskiego salonu
-często pierwszy właściciel : no tak , w Polsce

- zagraniczne z pełną FVat :w 95% amerykańce
Re: 200KM + ale nie Subaru
Esilon,
w ogłoszeniu S3 napisali:
SAMOCHÓD KUPIONY W POLSKIM SALONIE, JEST BEZWYPADKOWY, POCHODZI OD PIERWSZEGO WŁAŚCICIELA I POSIADA PEŁNĄ DOKUMENTACJE SERWISOWĄ SYSTEMATYCZNIE PROWADZONĄ W AUTORYZOWANEJ STACJI OBSŁUGI AUDI...
a potem jeszcze
AUTO SPRZEDAWANE JEST FAKTURĄ Z 23% VATEM DZIĘKI CZEMU ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU NA FIRMĘ W BARDZO KORZYSTNYM LEASINGU OPERACYJNYM I ODLICZENIA CZĘŚCI VAT-u
przez telefon mówią co innego?

w ogłoszeniu S3 napisali:
SAMOCHÓD KUPIONY W POLSKIM SALONIE, JEST BEZWYPADKOWY, POCHODZI OD PIERWSZEGO WŁAŚCICIELA I POSIADA PEŁNĄ DOKUMENTACJE SERWISOWĄ SYSTEMATYCZNIE PROWADZONĄ W AUTORYZOWANEJ STACJI OBSŁUGI AUDI...
a potem jeszcze
AUTO SPRZEDAWANE JEST FAKTURĄ Z 23% VATEM DZIĘKI CZEMU ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU NA FIRMĘ W BARDZO KORZYSTNYM LEASINGU OPERACYJNYM I ODLICZENIA CZĘŚCI VAT-u
przez telefon mówią co innego?

Re: 200KM + ale nie Subaru
nie tu było wszystko OK, długo się dodzwaniałem bo ciągle zajęte ale potem sami oddzwonili, wogóle rozmowa bardzo sympatyczna, dostałem kilka propozycji kolenych samochodów między innymi evoX , odniosłem wrażenie że szukają tylko pewnych samochodów bo jak pytałem o rozliczenie wóz za wóz to tylko salon Polska, niewielki przebieg itdЛукашэнка pisze: przez telefon mówią co innego
a tu ciekawostka jak sobie radza importerzy z US z podejrzeniami o wypadkowośc: filmy i fotki z załadunku i rozładunku
http://otomoto.pl/ford-mustang-3-7-v6-d ... 74329.html
Re: 200KM + ale nie Subaru
Witek, kolejna lekcja: przczytaj sobie, co to jest fobia:Witek pisze:Arno, znaczy, że WiS nie jest w wieku, w którym można mieć tzw. "kryzys wieku średniego" który często jest utożsamiany z kupnem kabrioletów? Się nudzisz, czy masz teraz taką fobię, że wszędzie dostrzegasz zuo?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Fobia
Ale masz rację w tym, że jestem w złym nastroju, więc Wiciu strzeż się pociągu.
Ocieplenie klimatu zabije nas kosztami ogrzewania.
-
lukass
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Wawa
- Auto: Proto WRC'17 i 4 razy 4x4 - czyli w sumie 5 razy 4x4
- Polubił: 8 razy
- Polubione posty: 146 razy
Re: 200KM + ale nie Subaru
Ja mam 6MT, ale mój jest produkcja grudzień 2008r, modelowo 2009, a kupiony w lutym 2010 z super rabatem i "kratką"esilon pisze: opcja remapu na gwarancji bardzo fajna , lukass, masz manual czy DSG bo z tego co widze na stronie seata to teraz tylko z dsg 1,8 wystepuje?

Co ciekawe te wartości spalania w mieście ( 9 litrów), podane przez producenta, jak nie ma korków są możliwe do uzyskania.
był WRX powered by Jako & PB98 i STi MY'05 EU DCCD
Re: 200KM + ale nie Subaru
Arno pisze: Ale masz rację w tym, że jestem w złym nastroju, więc Wiciu strzeż się pociągu.
Arno, nie martw sie , to zwykła czasem objawiająca się na tym forum Witkofobia, przejdzie Ci

Re: 200KM + ale nie Subaru
to się bardzo cieszę :)esilon pisze:nie tu było wszystko OK, długo się dodzwaniałem bo ciągle zajęte ale potem sami oddzwonili, wogóle rozmowa bardzo sympatyczna, dostałem kilka propozycji kolenych samochodów między innymi evoX , odniosłem wrażenie że szukają tylko pewnych samochodów bo jak pytałem o rozliczenie wóz za wóz to tylko salon Polska, niewielki przebieg itdЛукашэнка pisze: przez telefon mówią co innego
Ja tez ich lubię, bo kiedy miewałem trochę wolnego czasu jadąc do stolicy, to nieraz jako zainteresowany klient zatrzymywałem się u nich, żeby obejrzeć jakieś niecodzienne auto...
a oni zwykle bez problemu umożliwiali mi jazdę próbną... no i się przejechałem kilkoma niezłymi wozami

A tak w ogóle, to oni są na Al. Krakowskiej.
Bardzo prosty dojazd...
I blisko do Honda Plaza, gdzie stoi tamten Legend...

Re: 200KM + ale nie Subaru
to teraz tylko z DSG, ze skromnie dołozonymi dodatkami cennikowo 92kpln ten 1,8 T, "golas"bez dodatków 82lukass pisze: Ja mam 6MT, ale mój jest produkcja grudzień 2008r, modelowo 2009, a kupiony w lutym 2010 z super rabatem i "kratką"
a program to jaki koszt ?
Лукашэнка, niestety akurat oni te 5% to jak na torturach odjeli kończąc że to koniec , nawet jak przyjade

-
lukass
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Wawa
- Auto: Proto WRC'17 i 4 razy 4x4 - czyli w sumie 5 razy 4x4
- Polubił: 8 razy
- Polubione posty: 146 razy
Re: 200KM + ale nie Subaru
Mój w wersji R-edition to mniej więcej taki obecny "Style" + ESP z reszta magicznych skrótów, "czujnikami ciśnienia", dodatkowo miałem jeszcze jakieś "chromy" do zegarów, nakładki na pedały, końcowkę wydechu Seat Sport, homologację ciężarową, lakier metalik i z rabatem wyszło coś koło 71 tys brutto.esilon pisze:to teraz tylko z DSG, ze skromnie dołozonymi dodatkami cennikowo 92kpln ten 1,8 T, "golas"bez dodatków 82lukass pisze: Ja mam 6MT, ale mój jest produkcja grudzień 2008r, modelowo 2009, a kupiony w lutym 2010 z super rabatem i "kratką"
a program to jaki koszt ?
Лукашэнка, niestety akurat oni te 5% to jak na torturach odjeli kończąc że to koniec , nawet jak przyjade
Remap jest robiony na podstawie umowy Iberii z V-techem (fizycznie dokonuje tego lokalny dealer V-tech - w Wawie jest to Kreator-Mocy) i mozna to zrobić poprzez ASO lub bezpośrednio u tunera, tylko trzeba zaznaczyć by zgłośił to w Iberii. Koszt to jakieś +- 2000zł.
był WRX powered by Jako & PB98 i STi MY'05 EU DCCD
Re: 200KM + ale nie Subaru
No tak,esilon pisze:Лукашэнка, niestety akurat oni te 5% to jak na torturach odjeli kończąc że to koniec , nawet jak przyjade
z Ty byś chciał kupić Audi w cenie jakiegoś... Seata


PS
ta Iberia Motors to obok Honda Plaza
Ale chyba nie myślisz poważnie o tym Seacie

Re: 200KM + ale nie Subaru
Auto 170km, lekkie.
Dziś jeździłem Alfą żony 170km.
Mój Mercedes ma też 170.
Wyrażnie czuć róznice w tym z jaka lekkością przyspiesza Alfa, zwinność, a Mercedes stabilność, pewność, inny rodzaj mocy.
W Benzynie Alfy - cisza kompletna kiedy się stoi ( zwlaszcza przy start stopie).
Bardzo się zastanawiam, czy następnego pojazdu mechanicznego nie wziąc w Benzynie - ale przy ciezkim aucie, to chlac będzie jak głupi.Więc mniejsze auto - mniej więcej takie jakiego szuka esilon. W miescie wygodniej przede wszystkim.
Kilka dni temu siedziałem w nowej bmw 120d. Niewiarygodnie wygodne fotele. W porownaniu z poprzednimi jedynkami.
Czy ktos wie czy silnik w BMW 125i (tzy litry) jest bez turbiny?
Dziś jeździłem Alfą żony 170km.
Mój Mercedes ma też 170.
Wyrażnie czuć róznice w tym z jaka lekkością przyspiesza Alfa, zwinność, a Mercedes stabilność, pewność, inny rodzaj mocy.
W Benzynie Alfy - cisza kompletna kiedy się stoi ( zwlaszcza przy start stopie).
Bardzo się zastanawiam, czy następnego pojazdu mechanicznego nie wziąc w Benzynie - ale przy ciezkim aucie, to chlac będzie jak głupi.Więc mniejsze auto - mniej więcej takie jakiego szuka esilon. W miescie wygodniej przede wszystkim.
Kilka dni temu siedziałem w nowej bmw 120d. Niewiarygodnie wygodne fotele. W porownaniu z poprzednimi jedynkami.
Czy ktos wie czy silnik w BMW 125i (tzy litry) jest bez turbiny?
Ocieplenie klimatu zabije nas kosztami ogrzewania.
Re: 200KM + ale nie Subaru
lukass, no to z dzisiejszej perspektywy miałes super cene , mozliwe że to obowiązkowe Direkt-Schalt-Getriebe podniosło cenę, wychodzi sporo

niestety myślę całkiem serioЛукашэнка pisze: Ale chyba nie myślisz poważnie o tym Seacie

Arno, to cos takiego jak rozumiem :Giulietta 1.4 TB MultiAir 170KM DISTINCTArno pisze: Dziś jeździłem Alfą żony 170km.